En jij herinnert je Terror Jaap ook nog, want door hem ben je bij DGK afgehaakt, dus die ken je dan ook nog, anders wist je niet meer waarom je was afgehaakt...quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:39 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Oooooooo Ik herinner me Joost en Egbert ook nogEn willem en Bart. oaj en Tanja, die nu in emmen werkt, met dementerende ouderen
Ze zat vanochtend ook te verkondigen dat Jo het nu zo fokking makkelijk heeft omdat ze er nog als stelletje inzit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:41 schreef mcspicy het volgende:
En Mo ik wil naar huis ik wil naar huis ik wil naar huis bla bla bla jank jank jank bla bla bla,en nu opeens weer het hoogste woord en oh zo vrolijk,een beetje vreemd.Ofzoals Karim zou zeggen:Er zit een luchtje aan.
Zeker te dicht bij Mo gezeten!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:37 schreef Gia het volgende:
Wat is er trouwens met de piemel van de hond? Dat die schoongemaakt moet worden! Dat doet een hond toch gewoon zelf.
Oooooo en Huub ken ik ook nog hoor, eng mannetje hahahaquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En jij herinnert je Terror Jaap ook nog, want door hem ben je bij DGK afgehaakt, dus die ken je dan ook nog, anders wist je niet meer waarom je was afgehaakt...
En Maik kwam ook terug voor haar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:20 schreef Tamaartje het volgende:
Mo heeft al 2 weken 0 contact..
Ja 1 filmpje.. (zei ze)
Jemig doos, moet je nagaan hoe lang Gerard zonder contact daar zat![]()
Ja idd... zij is 1 van de meeste met contact.. ze is zo'n zeikerd!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:21 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
En Maik kwam ook terug voor haar.
Dit is wat de progammamakers en Alphons willen. Een progamma wat al slecht bekeken werd nog minder kijkcijfers krijgt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:20 schreef Tamaartje het volgende:
Mo heeft al 2 weken 0 contact..
Ja 1 filmpje.. (zei ze)
Jemig doos, moet je nagaan hoe lang Gerard zonder contact daar zat![]()
Hellemaal me eens gun het hun 2 het meest.Mo denk met haar gejank en gewip met maik te winnen en joana met ma jo 1 vals zooitje en flip een geniepig en berekenend eng mannetje.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:32 schreef SecretOma het volgende:
[..]
dat ze geen traan laat zegt niet alles hoor
er zijn ook gewoon mensen die niet bij alles huilen, maar evengoed verdriet hebben.
en daarbij, het is nog maar 2 weken, en zij is wel nuchter daarin volgens mij
karim of sharon moet winnen
Dat dus hoop dat zij en karim elkaar steunenquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:44 schreef Annelies-G het volgende:
Dat ze geen traan laten vind ik wel te begrijpen, ze zien elkaar over 2 week weer. In vergelijking met het niet zien vande familie is 2 week kattepis.
En hiermee Secret Story zal winnen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:16 schreef delfse het volgende:
Één jaar weg
29 april om 11.10
Sharon mist Gerard echt niet die is veel te druk om haar dikke reet bij de andere er in te draaien om niet genomineerd te worden.
+1quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
Waarom is iedereen zo anti Sharon opeens, ik vind haar nog steeds wel okè.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo.. En nu nog 13 dagen tot Joanna's grote en verdiende overwinning!!
Haar constante geslijm en inlikken bij de sterkste partij?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
Waarom is iedereen zo anti Sharon opeens, ik vind haar nog steeds wel okè.
O ja, ook zo'n bron van ergernis:quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:51 schreef Mylene het volgende:
Sharon is alleen al irritant vanwege het blèren wat ze doet, het oma toontje met schatje en lieverd. Ik erger me ook als ze weer eens moet laten blijken dat ze goed Engels kan spreken, of zingen, ook zo'n dieptepunt. Blegh, ik krijg er gewoon de kriebels van, die aandachttrekkerij.
Dat Jo mocht blijven ;0quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:56 schreef Mylene het volgende:
Wat was die leuke verrassing gisteravond nou?
Ja lekker belangrijk, ze zit in een spel en gaat voor de winst, no crime.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haar constante geslijm en inlikken bij de sterkste partij?
En had Gerard daar zelf ook zoveel last van. Heb hem er niet over gehoord, De streamers hoorde ik er wel over, die leken er meer last van te hebben dan hij.quote:Haar negeren van haar mattie Geer op het moment dat Servio weer terug was?
Ja, stoort je dat= ik vind Joanna veel dominanter op een veel slinkere manier.quote:Haar bazig gedrag?
Het kind is 20 ofzo, kan me wel voorstellen dat ze er trots op is.quote:Haar eeuwige gestoef over Amerika?
Ik doe ze gewoon allemaal.quote:Kies er maar één...
Kind is 20 jaar meer verstand in een pinkje als die twee meiden van 24 die gehersenspoeld en verbouwd is, 30 jaar en gestoord en in en in geniepig.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:51 schreef Mylene het volgende:
Sharon is alleen al irritant vanwege het blèren wat ze doet, het oma toontje met schatje en lieverd. Ik erger me ook als ze weer eens moet laten blijken dat ze goed Engels kan spreken, of zingen, ook zo'n dieptepunt. Blegh, ik krijg er gewoon de kriebels van, die aandachttrekkerij.
Toch nog een filmpje van Mama Flip en Papa Karim.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:56 schreef Mylene het volgende:
Wat was die leuke verrassing gisteravond nou?
Dat mag, ik bewaar die kriebels voor Joanna.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:51 schreef Mylene het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:53 schreef Reksie1981 het volgende:
Wat zit het programma toch vol verrassingen he!
Mo gaat verdiend winnen.
Oh, je geeft zelf het antwoord al.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:00 schreef Mylene het volgende:
Gisteren na de live uitzending was er best wel een lange SL, toen even beeld, en weer een SL voor een iets leuks. Wat was dat nou?
Het zit best diep. Ik denk zelf dat ze er helemaal niet zo bij stil staat en het niet doet om even te laten horen dat...quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O ja, ook zo'n bron van ergernis:
Sjekreedooow, dauwn!!! Dauwn.... nee.. Dauwn!!!![]()
Normaal leg je een hond af met het commando lig, maar zij moet weer laten horen dat ze in Amerika is geweest en dan is het dauwn![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Oh, je geeft zelf het antwoord al.
Ik denk (en had dat van te voren al voorspeld dat er een lange SL zou komen) dat Flip en Karim hun familie ook hebben mogen zien en dat er daarom een lange SL was.
haha lolquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Heremetijd, wat schreeuwt dat mens weer irritant met die afgrijslijke steenkolenstem..
Wat ik al eerder zei, die heeft de tsunami niet overleefd, maar veroorzaakt!
Ik denk dat de overgekomen familieleden binnen zijn geweest.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:00 schreef Mylene het volgende:
Gisteren na de live uitzending was er best wel een lange SL, toen even beeld, en weer een SL voor een iets leuks. Wat was dat nou?
Ik weet wel wat de meeste forabewoonsters met Gerard willen doen. Hetzelfde als hun dochters met Justin Bieber..quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:02 schreef aagje-wilallesweten het volgende:
[..]
Hoeze triest, moeten de kijkers nou gaan vertellen wat ze met Gerard willen doen?
Zoals ze zich waarschijnlijk ook niet realiseert dat ze nogal opvalt als ze in haar Mustang rijdt..quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het zit best diep. Ik denk zelf dat ze er helemaal niet zo bij stil staat en het niet doet om even te laten horen dat...
Die heeft zijn tactiek om te winnen allang bepaald. Die gaat de laatste weken een Jeroentje doenquote:
niks byzonders neequote:Op vrijdag 29 april 2011 12:20 schreef Momazie het volgende:
Wow, wat is het hier rustig! Heb vanochtend niks gelezen en hoefde niet eens een nieuwe cos te lezen.. Er is dus niks gebeurd vanochtend in het huis der 'geheimen?'
De geerfanclub is begonnen met de toegezegde boycotquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:20 schreef Momazie het volgende:
Wow, wat is het hier rustig! Heb vanochtend niks gelezen en hoefde niet eens een nieuwe cos te lezen.. Er is dus niks gebeurd vanochtend in het huis der 'geheimen?'
denk t jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De geerfanclub is begonnen met de toegezegde boycot
Jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
nee hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik verwacht het ook, maar bang ben ik er bepaald niet voorquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:23 schreef bull-sjitt het volgende:
gerard is er nu uit
who's next ?
ik ben bang voor karim of sharon
Kun je me in 2 zinnen uitleggen wat er zo bijzonder is aan Jo ? En dan niet over haar "geile uiterlijk" want daar zijn de meningen heel sterk over verdeeld.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo.. En nu nog 13 dagen tot Joanna's grote en verdiende overwinning!!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:28 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Kun je me in 2 zinnen uitleggen wat er zo bijzonder is aan Jo ? En dan niet over haar "geile uiterlijk" want daar zijn de meningen heel sterk over verdeeld.
Zijn jullie trouwens niet trots op mij, heb nog geen stream bekeken sinds Gerards vertrek
bang als in ik vermoed het maar ben er niet blij meequote:Op vrijdag 29 april 2011 12:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik verwacht het ook, maar bang ben ik er bepaald niet voor
nee dus, hoor net weer de oproepquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:29 schreef SecretOma het volgende:
is die heks nou al een keer naar de kvdw geweest?
of mag ze weer zonder sanctie doen wat ze wil?
Wat is een Jeroentje?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die heeft zijn tactiek om te winnen allang bepaald. Die gaat de laatste weken een Jeroentje doen
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:30 schreef Poezewoes het volgende:
De smser wikt ................... de stem beslist!!
Ik kan wel kijken hoor, zet gewoon mijn tv op 15quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja![]()
Hebben allemaal geroepen niet meer te kijken als hij eruit moest dus nu kunnen ze niet meer kijken.
Ik vind Joanna gewoon leuk. Ze is fel, brutaal, weet wat ze wil en daarnaast toch erg lief. Ze is über-zorgzaam en ja, natuurlijk heeft ze ook fouten, maar die zitten bij haar aan de oppervlakte en dat maakt het dan ook weer aandoenlijk in positieve zin.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:28 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Kun je me in 2 zinnen uitleggen wat er zo bijzonder is aan Jo ? En dan niet over haar "geile uiterlijk" want daar zijn de meningen heel sterk over verdeeld.
Duh.. daarin moeten we je maar op je mooie blauwe ogen geloven..quote:Zijn jullie trouwens niet trots op mij, heb nog geen stream bekeken sinds Gerards vertrek
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik kan wel kijken hoor, zet gewoon mijn tv op 15maar ik WIL niet meer kijken, da's het verschil. Niet dat er ook maar iemand is op wie dat indruk maakt maar ik heb mijn principes
Oh maar dat bedoel ik ook, ze `kunnen` niet meer kijken omdat ze dan wel heel makkelijk over hun principes heenstappen. Mensen die gister heel hard riepen nooit meer te kijken als, en die dan vandaag weer vrolijk in de COS komen posten en meekijken kan ik niet heel serieus nemen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik kan wel kijken hoor, zet gewoon mijn tv op 15maar ik WIL niet meer kijken, da's het verschil. Niet dat er ook maar iemand is op wie dat indruk maakt maar ik heb mijn principes
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:35 schreef knagsje het volgende:
de zielige meisjes van 12 kijken nog voor flip, de zielige jongentjes van 12 en sexueel gefrusteerde lesbo's met verlepte theezakjes kijken nog voor Jo............lekker niveau waar ik mij niet meer in meng sinds gerard weg is..........
ik vermoed JoJo en flip met Moquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou het verdient vinden als Sharon in de finale komt
ik ook!quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou het verdient vinden als Sharon in de finale komt
Gast, serieus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:35 schreef knagsje het volgende:
de zielige meisjes van 12 kijken nog voor flip, de zielige jongentjes van 12 en sexueel gefrusteerde lesbo's met verlepte theezakjes kijken nog voor Jo............lekker niveau waar ik mij niet meer in meng sinds gerard weg is..........
Jeroen.. (Ook wel Jeroen..ehh wiequote:
Ik ben er wel blij mee, vandaar dat ik niet bang benquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:28 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
bang als in ik vermoed het maar ben er niet blij mee
ieder z'n / haar eigen favorietenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij mee, vandaar dat ik niet bang ben
Sharon is al twee keer geweest hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:29 schreef SecretOma het volgende:
is die heks nou al een keer naar de kvdw geweest?
of mag ze weer zonder sanctie doen wat ze wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |