Is het normaal zo druk dan rond dit tijdstip?quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:27 schreef Estherdv het volgende:
he wat ishet hier rustig zeg...is iedereen nu echt weg, alleeen maar omdat gerard weg is???
ja, d'r is hier op Fok zelfs een topic voor, lolquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:50 schreef Poezewoes het volgende:
Ach vandaag is er toch wel wat te zien op tv de britse bruiloft!!
Karim heeft toch nog nooit bij de meiden geslapen? Dan gaat hij het nu zeker niet doenquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:18 schreef bb2 het volgende:
Sorry, ik was even weggedroomd in een Pink Floyd concert
Ik snap ook niet helemaal waarom Karim alleen slaapt.
Hoewel wat rust op z'n tijd wel lekker is (zeker met die meiden), is dat wel heel eenzaam.
Hij ligt er toch echt hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:08 schreef just me het volgende:
[..]
Karim heeft toch nog nooit bij de meiden geslapen? Dan gaat hij het nu zeker niet doen
de overloperquote:
Ik wou net al gaan zeggen ik zie m toch echt in zijn eigen bedquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:21 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
hij is naar zn eigen bed gegaan vond het 1 persoonsbed toch echt te klein
ik vind flip al niet meer leuk sinds ie met joanna heeftquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:26 schreef delfse het volgende:
Sharon gaat steeds meer tegenvallen haar maatje Gerard is weg en geen moment verdriet er van gehad gisteravond. En die andere bewoners zijn niet boeiend zeker Philip niet . Wat een eikel is dat die denkt nu de man te zijn met het wordt alleen maar leuker. IK hoop zo dat hij niet wint maar Karim.
eens, ik hoop echt dat Karim gaat winnen, goh hij kon er niet van slapen vannachtquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:26 schreef delfse het volgende:
Sharon gaat steeds meer tegenvallen haar maatje Gerard is weg en geen moment verdriet er van gehad gisteravond. En die andere bewoners zijn niet boeiend zeker Philip niet . Wat een eikel is dat die denkt nu de man te zijn met het wordt alleen maar leuker. IK hoop zo dat hij niet wint maar Karim.
Viel mij ook op, geen traan in haar oog te bespeuren hoor..quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:26 schreef delfse het volgende:
Hopelijk gaan de Gerard stemmers nu massaal op Karim stemmen in de finale. Persoonlijk stem ik nooit omdat de progammakers het spel achter spelen met marionetten voor de t.vquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:28 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
eens, ik hoop echt dat Karim gaat winnen, goh hij kon er niet van slapen vannacht
Daarom stem ik dus ook niet meer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:30 schreef delfse het volgende:
[..]
Hopelijk gaan de Gerard stemmers nu massaal op Karim stemmen in de finale. Persoonlijk stem ik nooit omdat de progammakers het spel achter spelen met marionetten voor de t.v
Het is voor Karim moeilijk om de 2 weken doorte komen denk ik. Het zijn allemaal pubers om hem heen zeker Jo en Philip met hun kusjes.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Viel mij ook op, geen traan in haar oog te bespeuren hoor..
De rest intresseert me niet hoe ze op geer zijn vertrek hebben gereageerd daar kots ik op.
Tegen wie moet Karim nou nog gezellig praten? Denk dat hij zich erg eenzaam voelt.
dat ze geen traan laat zegt niet alles hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Viel mij ook op, geen traan in haar oog te bespeuren hoor..
De rest intresseert me niet hoe ze op geer zijn vertrek hebben gereageerd daar kots ik op.
Tegen wie moet Karim nou nog gezellig praten? Denk dat hij zich erg eenzaam voelt.
Maar ja, de doelgroep is dan ook pubers en jong-volwassenen dus die kicken hier wel op.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:31 schreef delfse het volgende:
[..]
Het is voor Karim moeilijk om de 2 weken doorte komen denk ik. Het zijn allemaal pubers om hem heen zeker Jo en Philip met hun kusjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |