Die heeft zijn tactiek om te winnen allang bepaald. Die gaat de laatste weken een Jeroentje doenquote:
niks byzonders neequote:Op vrijdag 29 april 2011 12:20 schreef Momazie het volgende:
Wow, wat is het hier rustig! Heb vanochtend niks gelezen en hoefde niet eens een nieuwe cos te lezen.. Er is dus niks gebeurd vanochtend in het huis der 'geheimen?'
De geerfanclub is begonnen met de toegezegde boycotquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:20 schreef Momazie het volgende:
Wow, wat is het hier rustig! Heb vanochtend niks gelezen en hoefde niet eens een nieuwe cos te lezen.. Er is dus niks gebeurd vanochtend in het huis der 'geheimen?'
denk t jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De geerfanclub is begonnen met de toegezegde boycot
Jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
nee hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik verwacht het ook, maar bang ben ik er bepaald niet voorquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:23 schreef bull-sjitt het volgende:
gerard is er nu uit
who's next ?
ik ben bang voor karim of sharon
Kun je me in 2 zinnen uitleggen wat er zo bijzonder is aan Jo ? En dan niet over haar "geile uiterlijk" want daar zijn de meningen heel sterk over verdeeld.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo.. En nu nog 13 dagen tot Joanna's grote en verdiende overwinning!!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:28 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Kun je me in 2 zinnen uitleggen wat er zo bijzonder is aan Jo ? En dan niet over haar "geile uiterlijk" want daar zijn de meningen heel sterk over verdeeld.
Zijn jullie trouwens niet trots op mij, heb nog geen stream bekeken sinds Gerards vertrek
bang als in ik vermoed het maar ben er niet blij meequote:Op vrijdag 29 april 2011 12:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik verwacht het ook, maar bang ben ik er bepaald niet voor
nee dus, hoor net weer de oproepquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:29 schreef SecretOma het volgende:
is die heks nou al een keer naar de kvdw geweest?
of mag ze weer zonder sanctie doen wat ze wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |