En jij herinnert je Terror Jaap ook nog, want door hem ben je bij DGK afgehaakt, dus die ken je dan ook nog, anders wist je niet meer waarom je was afgehaakt...quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:39 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Oooooooo Ik herinner me Joost en Egbert ook nogEn willem en Bart. oaj en Tanja, die nu in emmen werkt, met dementerende ouderen
Ze zat vanochtend ook te verkondigen dat Jo het nu zo fokking makkelijk heeft omdat ze er nog als stelletje inzit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:41 schreef mcspicy het volgende:
En Mo ik wil naar huis ik wil naar huis ik wil naar huis bla bla bla jank jank jank bla bla bla,en nu opeens weer het hoogste woord en oh zo vrolijk,een beetje vreemd.Ofzoals Karim zou zeggen:Er zit een luchtje aan.
Zeker te dicht bij Mo gezeten!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:37 schreef Gia het volgende:
Wat is er trouwens met de piemel van de hond? Dat die schoongemaakt moet worden! Dat doet een hond toch gewoon zelf.
Oooooo en Huub ken ik ook nog hoor, eng mannetje hahahaquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En jij herinnert je Terror Jaap ook nog, want door hem ben je bij DGK afgehaakt, dus die ken je dan ook nog, anders wist je niet meer waarom je was afgehaakt...
En Maik kwam ook terug voor haar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:20 schreef Tamaartje het volgende:
Mo heeft al 2 weken 0 contact..
Ja 1 filmpje.. (zei ze)
Jemig doos, moet je nagaan hoe lang Gerard zonder contact daar zat![]()
Ja idd... zij is 1 van de meeste met contact.. ze is zo'n zeikerd!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:21 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
En Maik kwam ook terug voor haar.
Dit is wat de progammamakers en Alphons willen. Een progamma wat al slecht bekeken werd nog minder kijkcijfers krijgt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:20 schreef Tamaartje het volgende:
Mo heeft al 2 weken 0 contact..
Ja 1 filmpje.. (zei ze)
Jemig doos, moet je nagaan hoe lang Gerard zonder contact daar zat![]()
Hellemaal me eens gun het hun 2 het meest.Mo denk met haar gejank en gewip met maik te winnen en joana met ma jo 1 vals zooitje en flip een geniepig en berekenend eng mannetje.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:32 schreef SecretOma het volgende:
[..]
dat ze geen traan laat zegt niet alles hoor
er zijn ook gewoon mensen die niet bij alles huilen, maar evengoed verdriet hebben.
en daarbij, het is nog maar 2 weken, en zij is wel nuchter daarin volgens mij
karim of sharon moet winnen
Dat dus hoop dat zij en karim elkaar steunenquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:44 schreef Annelies-G het volgende:
Dat ze geen traan laten vind ik wel te begrijpen, ze zien elkaar over 2 week weer. In vergelijking met het niet zien vande familie is 2 week kattepis.
En hiermee Secret Story zal winnen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:16 schreef delfse het volgende:
Één jaar weg
29 april om 11.10
Sharon mist Gerard echt niet die is veel te druk om haar dikke reet bij de andere er in te draaien om niet genomineerd te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |