Dat is the place to be, deze lente!quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij gaat op een grijze smiley zitten?
kijkscjijfers elders gelezen zijn ook niet om over naar huis te schrijven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:28 schreef knagsje het volgende:
Wat is er van SST over mensen? het lijkt nou wel stuif eens in.....de kindershow
Daar ben ik vorig jaar al geweest. Toen het nog onbekend terrein was. Dit jaar wordt het vast overspoeld door klootjesvolk.quote:
Ik heb me er nog niet toe kunnen brengen om de streams aan te zettenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:28 schreef knagsje het volgende:
Wat is er van SST over mensen? het lijkt nou wel stuif eens in.....de kindershow
Wat er van over is? Laten we wel wezen, het was nooit veel om te beginnen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:28 schreef knagsje het volgende:
Ik hou niet van klootjesvolk. Dan ga ik maar naar Hoek van Holland!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar ben ik vorig jaar al geweest. Toen het nog onbekend terrein was. Dit jaar wordt het vast overspoeld door klootjesvolk.
OOk waar, maar nu is echt het dieptepunt wel bereiktquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat er van over is? Laten we wel wezen, het was nooit veel om te beginnen.
Klootjesvolk komt daar al 20 jaar maar je moet ook niet in chersonisos gaan zitten hequote:Op vrijdag 29 april 2011 10:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hou niet van klootjesvolk. Dan ga ik maar naar Hoek van Holland!
Nog twee weken toch? Dat overleven wel wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:31 schreef knagsje het volgende:
OOk waar, maar nu is echt het dieptepunt wel bereikt
Heel veel mensen herinneren zich Bart en knuffelbeer Ruud nog wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:14 schreef Poezewoes het volgende:
Wie is er dan blijvend wereldberoemd geworden in Nederland die aan reallive programma's heeft meegedaan?
Ik kan er niet een bedenken!!
Hij heeft balanopostitisquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:37 schreef Gia het volgende:
Wat is er trouwens met de piemel van de hond? Dat die schoongemaakt moet worden! Dat doet een hond toch gewoon zelf.
En ook Bart kunnen mensen vaak niet thuisbrengen, dan denken ze negen van de tien keer dat ze bij hem op school hebben gezeten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:36 schreef Gia het volgende:
Heel veel mensen herinneren zich Bart en knuffelbeer Ruud nog wel.
Maar daar houdt het wel mee op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |