Denk dat karim aan hun juist het meest zal hebben komende tijdquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:31 schreef delfse het volgende:
[..]
Het is voor Karim moeilijk om de 2 weken doorte komen denk ik. Het zijn allemaal pubers om hem heen zeker Jo en Philip met hun kusjes.
Mo jankt om alles die had gisteravond echt geen verdriet maar denkt alleen weer een stap dichter bij de finale. En ben wel blij dat ze niks meer in haar kluis heeftquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:32 schreef SecretOma het volgende:
[..]
dat ze geen traan laat zegt niet alles hoor
er zijn ook gewoon mensen die niet bij alles huilen, maar evengoed verdriet hebben.
en daarbij, het is nog maar 2 weken, en zij is wel nuchter daarin volgens mij
karim of sharon moet winnen
Er kan misschien met missies nog wat verdient worden?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:34 schreef delfse het volgende:
[..]
Mo jankt om alles die had gisteravond echt geen verdriet maar denkt alleen weer een stap dichter bij de finale. En ben wel blij dat ze niks meer in haar kluis heeft
Denk het ook wel maar 20000 zal ze nooit meer halenquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Er kan misschien met missies nog wat verdient worden?
Nee inderdaad, nou net goed voor haarquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:36 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Denk het ook wel maar 20000 zal ze nooit meer halen
mo irriteert me vreselijk, die had er al lang uit gemoetenquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:34 schreef delfse het volgende:
[..]
Mo jankt om alles die had gisteravond echt geen verdriet maar denkt alleen weer een stap dichter bij de finale. En ben wel blij dat ze niks meer in haar kluis heeft
Week van kroelen, janken en gesprekken over nagellak en hakjes.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:46 schreef Blackprinces het volgende:
Nou wat voor week gaat het worden.
Week van de ellende
Week van de verlepping
Week van de saaiheid
Week van de drama
ja.............top tv mensen........top tvquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Week van kroelen, janken en gesprekken over nagellak en hakjes.
SSlover!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |