quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Oh, je geeft zelf het antwoord al.
Ik denk (en had dat van te voren al voorspeld dat er een lange SL zou komen) dat Flip en Karim hun familie ook hebben mogen zien en dat er daarom een lange SL was.
haha lolquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Heremetijd, wat schreeuwt dat mens weer irritant met die afgrijslijke steenkolenstem..
Wat ik al eerder zei, die heeft de tsunami niet overleefd, maar veroorzaakt!
Ik denk dat de overgekomen familieleden binnen zijn geweest.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:00 schreef Mylene het volgende:
Gisteren na de live uitzending was er best wel een lange SL, toen even beeld, en weer een SL voor een iets leuks. Wat was dat nou?
Ik weet wel wat de meeste forabewoonsters met Gerard willen doen. Hetzelfde als hun dochters met Justin Bieber..quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:02 schreef aagje-wilallesweten het volgende:
[..]
Hoeze triest, moeten de kijkers nou gaan vertellen wat ze met Gerard willen doen?
Zoals ze zich waarschijnlijk ook niet realiseert dat ze nogal opvalt als ze in haar Mustang rijdt..quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het zit best diep. Ik denk zelf dat ze er helemaal niet zo bij stil staat en het niet doet om even te laten horen dat...
Die heeft zijn tactiek om te winnen allang bepaald. Die gaat de laatste weken een Jeroentje doenquote:
niks byzonders neequote:Op vrijdag 29 april 2011 12:20 schreef Momazie het volgende:
Wow, wat is het hier rustig! Heb vanochtend niks gelezen en hoefde niet eens een nieuwe cos te lezen.. Er is dus niks gebeurd vanochtend in het huis der 'geheimen?'
De geerfanclub is begonnen met de toegezegde boycotquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:20 schreef Momazie het volgende:
Wow, wat is het hier rustig! Heb vanochtend niks gelezen en hoefde niet eens een nieuwe cos te lezen.. Er is dus niks gebeurd vanochtend in het huis der 'geheimen?'
denk t jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De geerfanclub is begonnen met de toegezegde boycot
Jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
nee hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik verwacht het ook, maar bang ben ik er bepaald niet voorquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:23 schreef bull-sjitt het volgende:
gerard is er nu uit
who's next ?
ik ben bang voor karim of sharon
Kun je me in 2 zinnen uitleggen wat er zo bijzonder is aan Jo ? En dan niet over haar "geile uiterlijk" want daar zijn de meningen heel sterk over verdeeld.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo.. En nu nog 13 dagen tot Joanna's grote en verdiende overwinning!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop