quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:48 schreef TWP het volgende:
[..]
Karim zal er volgende week wel uit moeten.
Wordt sowieso genomineerd door Joanna, Mo, Flip..
Als Karim genomineerd wordt, beginnen we een actie om op Karim te stemmen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:48 schreef TWP het volgende:
[..]
Karim zal er volgende week wel uit moeten.
Wordt sowieso genomineerd door Joanna, Mo, Flip..
Het was wel heel duidelijk jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:49 schreef bull-sjitt het volgende:
hoe heet dat ook alweer als je geblinddoekt wordt en dan gewoon onder de doek doorkijkt ??
[ afbeelding ]
oja valsspelen
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:51 schreef liqrich het volgende:
khad nooit gedacht dat ik ooit een modegesprek moest aan horen
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan weet je dus niet waar je over lult
Btw gerard was de oudste
Deden ze heus allemaal wel, want niemand sloeg mis. Behalve Sharon, maar die wilde niet raak slaan. Was niet in haar belang.quote:
Broekspijpen en leggings......quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oke, ik ga ze niet opstarten.
Stream ze
werken ze weer bij je ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oke, ik ga ze niet opstarten.
Stream ze
gewoon continu alcohol in het huisquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:58 schreef Tamaartje het volgende:
Ik hoop niet dat dit de streams worden van komende 2 weken
Ik ben voor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:59 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
gewoon continu alcohol in het huis
Vond dat ook al raar, ja.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:02 schreef mcspicy het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe de puntentelling ging gister in de liveshow met het fotospel?Ik heb alle jaren en maanden bij elkaar opgeteld en kom dan uit op 21jaar en 7 maanden,Gerard had in totaal 26,9 geraden,Karim 23,6 en Flip 22,4
Zoiets jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:09 schreef danilel het volgende:
[..]
Echooooooo
Wat een stilte zonder Gerard.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |