Dit heeft wel een ietwat andere insteek: plot draait om een moord op een van de bewoners in het BB-huis. Maar het is daarnaast ook een soort sleutelroman.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:00 schreef Gia het volgende:
Kan leuk zijn. Vooral als je dat heel realistisch doet, zodat de programmamakers echt gaan denken dat één van de bewoners dat stiekem heeft gedaan.
Misschien dat dan Mo en Shar wat vaker kunnen gaan douchen???quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:59 schreef PC eend het volgende:
Het voordeel dat gerard weg is, is dat je wel langer kan douchen
Da's dan ook het enige voordeel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:59 schreef PC eend het volgende:
Het voordeel dat gerard weg is, is dat je wel langer kan douchen
Dat was het! Thanks!quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:00 schreef snetje het volgende:
[..]
je bedoeld krang?
KRANG!
Krang is een woord uit het Twentse dialect. Het betekent zoiets als achterstevoren, binnenstebuiten, verkeerdom. Krang is gedraaid en een tikje eigenwijs...
( dat was lachen toen met Peter)
Ja ze moeten echt wat gaan verzinnen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:02 schreef AYLI het volgende:
[..]
Da's dan ook het enige voordeel.Ik denk telkens dat het niet nog saaier kan, maar elke keer als er iemand weggaat wordt het nog stiller. Kunnen ze niet wat leuke opdrachten bedenken.
Mo is de liefste, eerlijkste en rechtvaardigste bewoonsterquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:04 schreef schizolientje het volgende:
Mo is zo subtiel aan het stoken en manipuleren, jammer dat ze het daar niet door hebben. Zoals gisteren in de live ze wel een paar keer lieten zien dat ze zei dat ze hoopte dat Karim er uit zou gaan, dat filmpje moeten ze even in huis laten zien
Zal het eens lezen als ik het tegenkom. Houd wel van dat soort boeken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit heeft wel een ietwat andere insteek: plot draait om een moord op een van de bewoners in het BB-huis. Maar het is daarnaast ook een soort sleutelroman.
ik weet wel wat ik met Gerard wil doen ... maar dan krijg ik geloof ik een boze Fenneke achter me aanquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:42 schreef sjampoeh het volgende:
Wat wil jij doen met Gerard?
Zoals elke week heb je ook na de eliminatie van Gerard de kans om de kersverse ex-bewoner te ontmoeten. Afgelopen week pakte Laura een terrasje met haar grootste fan en Aafke zette een heuze piercing bij een van de Secret Story liefhebbers. Wat zou jij met Gerard willen doen? Als Dagobert Duck in het geld zwemmen, kan helaas niet, maar de welbedeelde man staat open voor alle suggesties.
Een boek schrijven met als enige doel de programmamakers op het verkeerde been zetten, lijkt mij wel heel veel moeite. Je kan ze ook een mailtje sturen dat je ze stom vindt ofzo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Zal het eens lezen als ik het tegenkom. Houd wel van dat soort boeken.
Mij lijkt het in dit geval juist leuk omdat het de bewoners verboden wordt zoiets te schrijven. Dus, fictief, maar realistisch met als doel de programmamakers op het verkeerde been te zetten.
Misschien leuk om er vanalles bij te denken wat er in de KvdW gebeurde.......Wat heeft Jo moeten doen om zoveel privileges te krijgen???? Tja, er moet toch geld in het laatje komen hè, als de kijkcijfers tegenvallen......
Gnagna.
In jou ogen misschien wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mo is de liefste, eerlijkste en rechtvaardigste bewoonster
Lief en rechtvaardig zie ik niet als eigenschappen van Mo, maar eerlijk wel, denk ik.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alex zeker?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:42 schreef sjampoeh het volgende:
Wat wil jij doen met Gerard?
Zoals elke week heb je ook na de eliminatie van Gerard de kans om de kersverse ex-bewoner te ontmoeten. Afgelopen week pakte Laura een terrasje met haar grootste fan en Aafke zette een heuze piercing bij een van de Secret Story liefhebbers. Wat zou jij met Gerard willen doen? Als Dagobert Duck in het geld zwemmen, kan helaas niet, maar de welbedeelde man staat open voor alle suggesties.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
je kijkt zeker alleen als ze slaaptquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nope ik probeer gewoon wat dieper te kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:08 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
je kijkt zeker alleen als ze slaapt
Zeg dat nou niet dan laten de progammamakers dat rampen mens volgende week ook niet weggaan. En ik gun alleen Karim maar de ton. De rest helemaal niks.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:07 schreef AYLI het volgende:
En zonder Mo zal er helemaal niet meer zo veel gebeuren. Dan vind ik dat Sharon nog minder toevoegt.
Ik ook. Wou het alleen niet zeggen om 'daar-heb-je-haar-weer-reacties' te voorkomen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welbedeeld ... Dan denk ik toch aan iets anders.
Dan kun je lang bezig blijven. Die heeft geen diepte.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nope ik probeer gewoon wat dieper te kijken
Ach, die ene week kan er ook nog wel bij toch.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:09 schreef delfse het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet dan laten de progammamakers dat rampen mens volgende week ook niet weggaan. En ik gun alleen Karim maar de ton. De rest helemaal niks.
Daarom is gerard er ook uit natuurlijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:09 schreef delfse het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet dan laten de progammamakers dat rampen mens volgende week ook niet weggaan. En ik gun alleen Karim maar de ton. De rest helemaal niks.
eerlijk echt niet ze zegt tegen iedereen iets anders heeft nog nooit iets eerlijks tegen een bewoner gezegt . klets alleen achter iemands rugquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Lief en rechtvaardig zie ik niet als eigenschappen van Mo, maar eerlijk wel, denk ik.
Ze is waarschijnlijk het meest zichzelf in dat huis.
Geen leuk mens, maar ja, zo is ze gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |