LOL, Djoon is nu haar brieven aan het lezen, vandaar geen streams op de slaapkamer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:45 schreef koffieleutjuh het volgende:
Wat een gezelligheid overal![]()
Toch triest dat ze regen laten zien ipv bewoners om bewegende beelden te krijgen
Ik zei nog zo, NIET die Recalcitrant drinken....maar luisteren...ho maar...quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:45 schreef Darklight het volgende:
Volgende week Karim naar huis, en dan gaat Joanna gewoon winnen
Ze sponsort SST immers
Huh? Ik vind het een heel normaal gesprek.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:46 schreef DownToEarth het volgende:
Er is geen klik tussen Sharon en Karim? Geforceerde gesprekken.
en Mo ligt doodziek ongesteld op bed.....quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOL, Djoon is nu haar brieven aan het lezen, vandaar geen streams op de slaapkamer.
Oh oke ik dacht al die liggen weer te slapenquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOL, Djoon is nu haar brieven aan het lezen, vandaar geen streams op de slaapkamer.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh? Ik vind het een heel normaal gesprek.
en de klachten dat smssen niet mogelijk was, gedurende best lange tijd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vergeet de 50 mensen die een kaartje voor de live-show wilden niet
Neen, ik kijk naar mensen die nog kijken...quote:
uitgeprobeert dan of het voor jo wel lukte ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:49 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en de klachten dat smssen niet mogelijk was, gedurende best lange tijd.
Alleen voor Geer hè?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:49 schreef MargrietV het volgende:
en de klachten dat smssen niet mogelijk was, gedurende best lange tijd.
voor Karim en Joanna lukte het wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:51 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
uitgeprobeert dan of het voor jo wel lukte ?
Heb de bruiloft gekeken en alvasst ATWT die om 5 uur begint nog geen stream aangehadquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Neen, ik kijk naar mensen die nog kijken...Streams al paar weken niet meer aan geweest. Gister wel de Live even gekeken tussen de bedrijven door.
Wat raarquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:52 schreef MargrietV het volgende:
[..]
voor Karim en Joanna lukte het wel.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb de bruiloft gekeken en alvasst ATWT die om 5 uur begint nog geen strm aangehad
Jij hebt ter controle voor iedereen lopen stemmenquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:52 schreef MargrietV het volgende:
[..]
voor Karim en Joanna lukte het wel.
En dat was net de beslissende stem voor Karimquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij hebt ter controle voor iedereen lopen stemmen
hoevaak ??quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat flikten zo ook bij Huub tijdens DGK finale.quote:
Heb het zo geregelt met mijn man hij kijkt de grote tv en ik heb op mijn bureau naast mijn pc scherm een 17 inc tvtje staan ook met eigen modem , iedereen blij!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ugh je bent nog erger dan de mijne...die houdt het nog bij GTST...op de recorder en als ik er niet ben mag ze weken achter elkaar kijken...
ja 1 stem.... voor Joanna, maar op hyves, facebook enz. waren er vele klachten,quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:56 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
hoevaak ??
we hebben de schuldige denk ik
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:57 schreef freaky40 het volgende:
Betweter Sharon weer aan het woord. Zout toch eens op, ga met poppen spelen i.p.v. oud wijf uit te hangen.
Als al die fans van geer dat gedaan hebben vind ik dat erg lief van zequote:Op vrijdag 29 april 2011 16:56 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja 1 stem.... voor Joanna, maar op hyves, facebook enz. waren er vele klachten,
Klachten? Of gewoon een beetje zeiken en zeuren? Ik begrijp niet helemaal wanneer er zulke enorme vermoedens zijn dat niemand actie onderneemt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:56 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja 1 stem.... voor Joanna, maar op hyves, facebook enz. waren er vele klachten,
schuldig waaraan? heb 30 keer op Gerard en 30 keer op Karim gestemd en 1 maal Joanna. Betaal zelf mijn eigen rekening, dus waar ben ik schuldig aan?quote:
Wat kost het per smsje?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:59 schreef MargrietV het volgende:
[..]
schuldig waaraan? heb 30 keer op Gerard en 30 keer op Karim gestemd en 1 maal Joanna. Betaal zelf mijn eigen rekening, dus waar ben ik schuldig aan?
Gaat allemaal naar mamaJoj als Jo wint ons geld van smsen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:59 schreef MargrietV het volgende:
[..]
schuldig waaraan? heb 30 keer op Gerard en 30 keer op Karim gestemd en 1 maal Joanna. Betaal zelf mijn eigen rekening, dus waar ben ik schuldig aan?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:59 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Had er 2 voor gerard en 1 voor Karim!quote:
Dankzij jou blijft SST in de lucht. En bedankt!quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:59 schreef MargrietV het volgende:
Aan je eigen stupiditeit. Ik bespaar me de moeite om het je uit te leggen omdat je simpelweg het josti-niveau niet eens behaalt als je daadwerkelijk zoveel hebt gesmst naar een oplichtersbende...quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:59 schreef MargrietV het volgende:
[..]
denk dat jij eens niet zo brutaal moet zijn, zou je sieren,quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Aan je eigen stupiditeit. Ik bespaar me de moeite om het je uit te leggen omdat je simpelweg het josti-niveau niet eens behaalt als je daadwerkelijk zoveel hebt gesmst naar een oplichtersbende...![]()
![]()
Ze zijn van schrik gestopt zeker !!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |