LOL, Djoon is nu haar brieven aan het lezen, vandaar geen streams op de slaapkamer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:45 schreef koffieleutjuh het volgende:
Wat een gezelligheid overal![]()
Toch triest dat ze regen laten zien ipv bewoners om bewegende beelden te krijgen
Ik zei nog zo, NIET die Recalcitrant drinken....maar luisteren...ho maar...quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:45 schreef Darklight het volgende:
Volgende week Karim naar huis, en dan gaat Joanna gewoon winnen
Ze sponsort SST immers
Huh? Ik vind het een heel normaal gesprek.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:46 schreef DownToEarth het volgende:
Er is geen klik tussen Sharon en Karim? Geforceerde gesprekken.
en Mo ligt doodziek ongesteld op bed.....quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOL, Djoon is nu haar brieven aan het lezen, vandaar geen streams op de slaapkamer.
Oh oke ik dacht al die liggen weer te slapenquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOL, Djoon is nu haar brieven aan het lezen, vandaar geen streams op de slaapkamer.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh? Ik vind het een heel normaal gesprek.
en de klachten dat smssen niet mogelijk was, gedurende best lange tijd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vergeet de 50 mensen die een kaartje voor de live-show wilden niet
Neen, ik kijk naar mensen die nog kijken...quote:
uitgeprobeert dan of het voor jo wel lukte ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:49 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en de klachten dat smssen niet mogelijk was, gedurende best lange tijd.
Alleen voor Geer hè?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:49 schreef MargrietV het volgende:
en de klachten dat smssen niet mogelijk was, gedurende best lange tijd.
voor Karim en Joanna lukte het wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:51 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
uitgeprobeert dan of het voor jo wel lukte ?
Heb de bruiloft gekeken en alvasst ATWT die om 5 uur begint nog geen stream aangehadquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Neen, ik kijk naar mensen die nog kijken...Streams al paar weken niet meer aan geweest. Gister wel de Live even gekeken tussen de bedrijven door.
Wat raarquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:52 schreef MargrietV het volgende:
[..]
voor Karim en Joanna lukte het wel.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb de bruiloft gekeken en alvasst ATWT die om 5 uur begint nog geen strm aangehad
Jij hebt ter controle voor iedereen lopen stemmenquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:52 schreef MargrietV het volgende:
[..]
voor Karim en Joanna lukte het wel.
En dat was net de beslissende stem voor Karimquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij hebt ter controle voor iedereen lopen stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |