ja hoor,quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:36 schreef Darklight het volgende:
Joanna loopt in die kleding van haar shop rond, en daarmee sponsort die shop SST
boeiend hoor
De nominatie was gemanipuleerd. Ik denk dat het stemmen verder wel eerlijk is gegaan. Alleen heeft het kamp Gerard - Karim de stemmen moeten verdelen. De anti-Gerard-Karim mensen hebben op Jo gestemd, plus nog een aantal mensen die wel 20 % korting wilden bij MamaJo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:35 schreef knagsje het volgende:
[..]
heeft geen zin denk ik om dat jou uit te leggen. Lees maar terug en kijk het filmpje van flash zou ik zeggen. Je wilt het alleen niet geloven vermoed ik...
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:38 schreef Darklight het volgende:
[..]
Bewijs maar dat het anders is, en geen vage uitspraken van Joanna, die roept maar wat
Vergeet de 50 mensen die een kaartje voor de live-show wilden nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:38 schreef Gia het volgende:
[..]
De nominatie was gemanipuleerd. Ik denk dat het stemmen verder wel eerlijk is gegaan. Alleen heeft het kamp Gerard - Karim de stemmen moeten verdelen. De anti-Gerard-Karim mensen hebben op Jo gestemd, plus nog een aantal mensen die wel 20 % korting wilden bij MamaJo.
Ik denk dat als jij een getekende verklaring van Net5 te zien zou krijgen, dat je het nog zou ontkennenquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:38 schreef Darklight het volgende:
[..]
Bewijs maar dat het anders is, en geen vage uitspraken van Joanna, die roept maar wat
Ja want die is er natuurlijk, daarom gaat ze dat ook on stream lopen lekkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij een getekende verklaring van Net5 te zien zou krijgen, dat je het nog zou ontkennen
laat um joh hij moet zo weer aan zijn huiswerkquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij een getekende verklaring van Net5 te zien zou krijgen, dat je het nog zou ontkennen
hoe heten die dingen die paarden wel eens op hun hoofd hebben zodat ze niets anders kunnen zien als 1 richting ook alweer ????quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja ik denk het ook iddquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
oogkleppenquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:41 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
hoe heten die dingen die paarden wel eens op hun hoofd hebben zodat ze niets anders kunnen zien als 1 richting ook alweer ????
dat was namelijk een onwaarzegsterquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:41 schreef DownToEarth het volgende:
Er was ooit een waarzegster in de uitzending bij Bart, die zei: er gaat een man winnen die het geld duidelijk niet nodig heeft !! Ze is dus een oplichster !!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:41 schreef DownToEarth het volgende:
Er was ooit een waarzegster in de uitzending bij Bart, die zei: er gaat een man winnen die het geld duidelijk niet nodig heeft !! Ze is dus een oplichster !!
welke waarzegster niet?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:41 schreef DownToEarth het volgende:
Wat een troela. Bart moet z'n geld terugvragen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:42 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
dat was namelijk een onwaarzegster
Mooie cap Chanel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |