Nou ik luister wel , tis maar wat je wilt horen toch.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Luisteren is moeilijk hè? Ze zegt letterlijk: TOFS sponsort SST.
Miss nog niet eens bewust dat ze Toffs noemt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:14 schreef Gia het volgende:
[..]
En wat is dan verder nog het probleem? Zou SST niet meer sponsors hebben, of alleen Jo's moeder? Misschien sponsort Pa Shar het programma ook wel. Weten wij veel.
Alleen loopt Jojo er zo mee te koop.
Ik heb geen probleemquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:14 schreef Gia het volgende:
[..]
En wat is dan verder nog het probleem? Zou SST niet meer sponsors hebben, of alleen Jo's moeder? Misschien sponsort Pa Shar het programma ook wel. Weten wij veel.
Alleen loopt Jojo er zo mee te koop.
en mij maar voor gek verklaren toen ik zei dat het zo was.....dankje Flashquote:
Heb jij dat geplaatst?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:17 schreef MargrietV het volgende:
http://www.nujij.nl/hoe-s(...)3kDKI5n86asG2z39o%3d
Op dit moment het boeiendst op de streams.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:20 schreef little_me het volgende:
best rustgevend dat regen geluid, terwijl hier de zon schijnt
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Op dit moment het boeiendst op de streams.
ik hoop dat het snel hierheen komt......quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:20 schreef little_me het volgende:
best rustgevend dat regen geluid, terwijl hier de zon schijnt
Jij ben niet goeeeddddddquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik hoop dat het snel hierheen komt......
echt niet ik wil morgen naar de kleedjes marktquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik hoop dat het snel hierheen komt......
Zijn niet een beetje dom, maar heel dom.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:23 schreef knagsje het volgende:
De Jo fans geloven het nog niet van de sponsoring......willen het niet geloven........
Iets met de berlijnse muur zo dikquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:23 schreef knagsje het volgende:
De Jo fans geloven het nog niet van de sponsoring......willen het niet geloven........
jawel hoor, maar zit nog ver van jou vandaan dus maak je niet drukquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb Flashbox al een DM gestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |