Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja, Gelredomequote:Op donderdag 28 april 2011 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar spelen ze dan? Gelredome? Vijf minuutjes het centrum in rijden. Ik ga morgen even, wil zondag sushi maken.
quote:
Dat dus. En niet omdat inwrijvenquote:
JAquote:
het zit niet in het centrum, maar richting centrum. Je zou moeten uitstappen bij het airborneplein en richting velp moeten lopen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, GelredomeZal wel even zoeken dan, want er rijden pendelbussen naar het centrum, ideaal
Het was koud vandaag gek!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is echt lekker opgefrist buiten
Trusten Toekquote:
Sol!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:42 schreef Solique het volgende:
Ben maar even mijn social media meuk aan het bijwerken sinds 2 maanden ofzo
Heerlijk juist! Hier was het 18 graden, geen briesje en zonnetje. Ideaal.quote:
Slaap ze!quote:
Dat zeg ik, koud!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Heerlijk juist! Hier was het 18 graden, geen briesje en zonnetje. Ideaal.
Yuksquote:
Ph. is een warmwaterpinguinquote:
Owja, Hivs en twitter, dat heb ik ook nog.. ergensquote:Op donderdag 28 april 2011 22:42 schreef Solique het volgende:
Ben maar even mijn social media meuk aan het bijwerken sinds 2 maanden ofzo
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor een pinguïn?
quote:
Ik heb je twitter toch nietquote:Op donderdag 28 april 2011 22:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Stond al in mijn twitter.
Maar ok:
Ze is stabiel, vandaag is operatie niet door gegaan wegens teveel acute gevallen en prioriteiten die voor gegaan zijn. Planning is nu morgen operatie.
Jij bent er zo'n eentje die bij 30 graden helemaal opbloeit terwijl het halve land lam ligt?quote:
Geen idee, ik was niet hier. Ik heb vandaag van hop naar haar moeten rijden om auto in te leveren, nog eens een bolus op de baas zijn buro te leggen en een nieuwe auto op te halen.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor een pinguïn?
quote:
Hyves is wegquote:Op donderdag 28 april 2011 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, Hivs en twitter, dat heb ik ook nog.. ergens...
Lekkerquote:Op donderdag 28 april 2011 22:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij bent er zo'n eentje die bij 30 graden helemaal opbloeit terwijl het halve land lam ligt?
Staat boven elke post in balkquote:Op donderdag 28 april 2011 22:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb je twitter toch niet
Hmm, balen. Hoe is ze er zelf onder?
quote:
quote:
Anders toch maar even met de auto heen en dan pas naar het Gelredomequote:Op donderdag 28 april 2011 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
het zit niet in het centrum, maar richting centrum. Je zou moeten uitstappen bij het airborneplein en richting velp moeten lopen.
Jaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 28 april 2011 22:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Staat boven elke post in balk
Geen idee, heb haar niet gesproken maar super gaat het niet. Ze heeft 2 zakken bloed extra toegediend gekregen vandaag.
niet overdreven veel iig. Tokyu Hands is da bomb!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Anders toch maar even met de auto heen en dan pas naar het Gelredome![]()
Hebben ze daar wel Bento spullen?
quote:
Je gulp staat open!quote:
Wat wat?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
niet overdreven veel iig. Tokyu Hands is da bomb!
yukiquote:
quote:
marijkequote:
weet effe niet hoe die heetquote:Op donderdag 28 april 2011 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Welk wapen dan?
Die zaag gun is juist zo fijn
die zit niet in mijn boxershortquote:
De shop der shops. Op #2 in meest bezochte winkel in mijn leven. #1 is een supermarkt, want ja, je moet toch eten. http://www.tokyu-hands.co.jp/en/index.htmlquote:
Trusten Trevquote:Op donderdag 28 april 2011 22:49 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
trevquote:
lovelyquote:
Hoiquote:Op donderdag 28 april 2011 22:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die zit niet in mijn boxershort![]()
en ook een goedenavond pinguin
slaap lekkerquote:Op donderdag 28 april 2011 22:49 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
slaap ze trevquote:Op donderdag 28 april 2011 22:49 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Lekker slapenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:49 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Je maakt me blij met een dode musquote:Op donderdag 28 april 2011 22:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
De shop der shops. Op #2 in meest bezochte winkel in mijn leven. #1 is een supermarkt, want ja, je moet toch eten. http://www.tokyu-hands.co.jp/en/index.html
quote:
Een dode mus in je bentobox is niet tofquote:Op donderdag 28 april 2011 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Je maakt me blij met een dode mus![]()
Ik dacht dat het in NL was
slaap ze angelquote:
Wij gaan elkaar knuffen?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik knuffel jouw lekker eerst
quote:
quote:
dan moet je 14 mei hier zijnquote:
Dan moet je naar een KnuffelSC-meet!quote:
* MPG knuffelt Yukiquote:
Vleesquote:Op donderdag 28 april 2011 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een dode mus in je bentobox is niet tof
ik stik de mort van de hongerquote:
Ik zou het niet doenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh jee. Ik moet mij aanmelden op Paiq krijg ik te horen.
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je naar een KnuffelSC-meet!
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je 14 mei hier zijn
Wacht, wat is je e-mail? Dan nodig ik je uit, en dan krijg ik weer extra credits, die ik van de week kwijtraakte na berichtje zonder antwoordquote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh jee. Ik moet mij aanmelden op Paiq krijg ik te horen.
Met een hele touringcar naar de parenclubquote:Op donderdag 28 april 2011 22:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Waar kan ik me aanmeldenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met aanhangerquote:Op donderdag 28 april 2011 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Met een hele touringcar naar de parenclub
14 mei, oh god wat heb ik nu weer gemistquote:Op donderdag 28 april 2011 22:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij sym en marijkequote:
Ik krijg nu helemaal zo'n verkooppraatje op msn dat het heel gaaf is en dat je allerlei leuke mensen leert kennen en het met een puntensysteem werkt ofzo?quote:
geen idee. I stopped trying.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:54 schreef Solique het volgende:
[..]
14 mei, oh god wat heb ik nu weer gemist
Ah! Dat verklaart al iets meer waarom ik me moet aanmelden.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wacht, wat is je e-mail? Dan nodig ik je uit, en dan krijg ik weer extra credits, die ik van de week kwijtraakte na berichtje zonder antwoord.
Marijke verwees me anders naar jou doorquote:
Nee man, jouw clubquote:
Omdat mijn ervaring met Paiq niet echt bijster goed isquote:Op donderdag 28 april 2011 22:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik krijg nu helemaal zo'n verkooppraatje op msn dat het heel gaaf is en dat je allerlei leuke mensen leert kennen en het met een puntensysteem werkt ofzo?
Maar waarom zou ik het niet doen?
nee, misschien dat ik in september weer eens langsga. Ligt aan wat factoren, een ervan is de stralende situatie aldaarquote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
VleesZijn zeker geen shops in NL
Ik hoop het!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij mag volgende week misschien met mij knuffen
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je naar een KnuffelSC-meet!
quote:
quote:
Uitlokpostquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Hoe dan ook, van ons mag je mee als GF dat ook goed vindtquote:Op donderdag 28 april 2011 22:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Marijke verwees me anders naar jou door...
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, misschien dat ik in september weer eens langsga. Ligt aan wat factoren, een ervan is de stralende situatie aldaar
Ik weet het niet als ik dit zo hoor, punten en die website lees.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat mijn ervaring met Paiq niet echt bijster goed isMaar je kunt het proberen, het is gratis
Een gloeilamp?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan kom je met een bijzondere gloed terug
Kun je dan iets leuks voor me meenemen?
![]()
Dan moet hij wel op de achterbank van de toruincar zitten, want voor de andere banken is hij te breed!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe dan ook, van ons mag je mee als GF dat ook goed vindt![]()
Ja, maar dat staat nogal op losse schroeven ineensquote:Op donderdag 28 april 2011 22:57 schreef pgrferrari het volgende:
Mpg je ging toch op vakantie met je matties?
Nee, een leuke Tototoro of Hello Kitty Bento Boxquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet hij wel op de achterbank van de toruincar zitten, want voor de andere banken is hij te breed!
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet hij wel op de achterbank van de toruincar zitten, want voor de andere banken is hij te breed!
How come?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar dat staat nogal op losse schroeven ineens.
Eerst maar eens kijken of ik iets voor _A_ mee moet nemen als ze niet meegaatquote:Op donderdag 28 april 2011 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, een leuke Tototoro of Hello Kitty Bento Box
[..]
oh, hoe dat nu ineens dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar dat staat nogal op losse schroeven ineens.
Hoe moet dat dan als Koen er niet is, volgende week!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:59 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 is niet meer gewend aan alleen zijn
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:59 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 is niet meer gewend aan alleen zijn
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hoop het!
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Uitlokpost
19 cmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ik rij zelf:quote:Op donderdag 28 april 2011 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Staat wel geil een paardentrailer achter een touringcar
hihihquote:
daar ging me koffiequote:
mja.. zie JIJ em nu in de KSC??quote:Op donderdag 28 april 2011 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan als Koen er niet is, volgende week!
daar weet ik niks vanquote:Op donderdag 28 april 2011 22:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Marijke verwees me anders naar jou door...
hij rijd met jullie meequote:
Nee we gaan spullies ophalenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:04 schreef Yuki het volgende:
Maar 14 mei is knuffelmeet bij batsmeneer?
Nee, meerijden wordt em niet, wij zitten volquote:Op donderdag 28 april 2011 23:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar weet ik niks van![]()
[..]
hij rijd met jullie mee![]()
en hij sjouwt dus dan ook
ik wil hem wel vervangen hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 23:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. zie JIJ em nu in de KSC??
Spullen?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee we gaan spullies ophalen
en ja ik ga gewoon knuffen dan
wat voor een touringcar is dat danquote:Op donderdag 28 april 2011 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, meerijden wordt em niet, wij zitten vol
Royal Class, met twee meter beenruimte tussen de bankenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat voor een touringcar is dat dan
Een 4 zitsquote:Op donderdag 28 april 2011 23:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat voor een touringcar is dat dan
die is klein voor een touringcarquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mocht ik nog bij je blijven slapen de nacht ervoor??quote:Op donderdag 28 april 2011 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat kan ookquote:Op donderdag 28 april 2011 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of niet... alle andere banken eruit om de spullen mee te kunnen nemen!
Gecombineerd met "spullen-voor-sym-sjouw-meet" ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:04 schreef Yuki het volgende:
Maar 14 mei is knuffelmeet bij batsmeneer?
Ik rij zelf, en sjouw dan mee. Als ik het gepland krijg en jullie akkoord zijn, that is.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar weet ik niks van![]()
[..]
hij rijd met jullie mee![]()
en hij sjouwt dus dan ook
Wat mij betreft wel hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 23:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mocht ik nog bij je blijven slapen de nacht ervoor??
Nee, dat gaat dus niet, want auto volquote:Op donderdag 28 april 2011 23:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Gecombineerd met "spullen-voor-sym-sjouw-meet" ja.
Reken inderdaad maar op vroegquote:Op donderdag 28 april 2011 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel hoormaar wel vroeg op denk ik (geen idee hoelaat Sym en Marijke voor de stoep staan)
Wacht effe... wat gaat niet? ALS ik kom helpen, rij ik zelf, met eigen auto he?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat gaat dus niet, want auto vol
Een magneet.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:12 schreef Yuki het volgende:
Iemand nog iets nodig van AllOverPiercings?
Kun je mij ook even komen oppikken dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Wacht effe... wat gaat niet? ALS ik kom helpen, rij ik zelf, met eigen auto he?
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:12 schreef Yuki het volgende:
Ja want het ligt toch op de routequote:Op donderdag 28 april 2011 23:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je mij ook even komen oppikken dan?
Samenvatting: ex van symph gaat eindelijk weg en die neemt veel spullen mee omdat toen ze gingen samen wonen veel van symph's spullen zijn weggegeven. Dus toen had ik een PM rondgestuurd en had ik binnen een uur zo'n beetje alles wat nodig was geregeld dankzij de lieve mensen van de KSCquote:Op donderdag 28 april 2011 23:12 schreef Solique het volgende:
jullie gaan dus een flinke verhuizing op touw zetten zo te lezen, mis de helft van het verhaal geloof ik
hoe laat gaat dat zijn idd ??quote:Op donderdag 28 april 2011 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel hoormaar wel vroeg op denk ik (geen idee hoelaat Sym en Marijke voor de stoep staan)
hoe laat willen jullie hier zijnquote:Op donderdag 28 april 2011 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Reken inderdaad maar op vroeg![]()
Ja, maar jij zegt dat Bar mee moet gaan, en dat kan niet vanuit Hoorn met onsquote:Op donderdag 28 april 2011 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Wacht effe... wat gaat niet? ALS ik kom helpen, rij ik zelf, met eigen auto he?
ah, ok. Duidelijk. Dus geen hulp meer nodig?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Samenvatting: ex van symph gaat eindelijk weg en die neemt veel spullen mee omdat toen ze gingen samen wonen veel van symph's spullen zijn weggegeven. Dus toen had ik een PM rondgestuurd en had ik binnen een uur zo'n beetje alles wat nodig was geregeld dankzij de lieve mensen van de KSC![]()
![]()
iddquote:Op donderdag 28 april 2011 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja want het ligt toch op de route
We moeten een aardig eindje kachelen en met trailer mag je niet zo hard he?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe laat willen jullie hier zijn
ik ga niet mee!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar jij zegt dat Bar mee moet gaan, en dat kan niet vanuit Hoorn met onsHet ging dus niet om jou
Het leek ons sowieso praktisch als jij zelf kwam, want je woont al redelijk dichtbij
no problemoquote:Op donderdag 28 april 2011 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik rij zelf, en sjouw dan mee. Als ik het gepland krijg en jullie akkoord zijn, that is.
Aan mij hebben jullie dan ook niets. En dus ga ik maar naar bed. Dikkie Dik moet gaan slapen om morgen weer te kunnen sporten. Om Magere Hein te worden.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Samenvatting: ex van symph gaat eindelijk weg en die neemt veel spullen mee omdat toen ze gingen samen wonen veel van symph's spullen zijn weggegeven. Dus toen had ik een PM rondgestuurd en had ik binnen een uur zo'n beetje alles wat nodig was geregeld dankzij de lieve mensen van de KSC![]()
![]()
Helden.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ja, voor de tuinquote:Op donderdag 28 april 2011 23:14 schreef Solique het volgende:
[..]
ah, ok. Duidelijk. Dus geen hulp meer nodig?
Nee dat snap ik wel, maar MPG stelde dat voorquote:Op donderdag 28 april 2011 23:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ga niet mee!![]()
slaap alleen even bij LL
wanneer rijd die trailer eigenlijk langs den haag??quote:Op donderdag 28 april 2011 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, voor de tuin![]()
Dus heb je zin?
begin van de middag is 12 uurquote:Op donderdag 28 april 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We moeten een aardig eindje kachelen en met trailer mag je niet zo hard he?![]()
Dus maak je geen zorgen, ik denk begin van de middag, maar dat overleggen we nog wel even wat jullie uitkomt
Ligt eraan wanneer en waar?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, voor de tuin![]()
Dus heb je zin?
Heb geen piercingsquote:Op donderdag 28 april 2011 23:12 schreef Yuki het volgende:
Neequote:Op donderdag 28 april 2011 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar jij zegt dat Bar mee moet gaan, en dat kan niet vanuit Hoorn met onsHet ging dus niet om jou
Het leek ons sowieso praktisch als jij zelf kwam, want je woont al redelijk dichtbij
WTF dan moet ik om 6 uur opstaanquote:Op donderdag 28 april 2011 23:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
begin van de middag is 12 uur![]()
zullen we zeker doen
huhquote:Op donderdag 28 april 2011 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee! Ik heb niks over bar gezegd
! Je verwart me met Koen
...
gelukkig had ik net nog geen slokje genomenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
! Je verwart me met Koen
...
het is toch geen 6 uur rijden van hoorn naar GF ??quote:Op donderdag 28 april 2011 23:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WTF dan moet ik om 6 uur opstaan
whehehequote:Op donderdag 28 april 2011 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gelukkig had ik net nog geen slokje genomen
Op de trugweg uit Belgie, dan maken we een mooi rondjequote:Op donderdag 28 april 2011 23:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wanneer rijd die trailer eigenlijk langs den haag??
kom jij 14 mei ook mee knuffelenquote:
Met een PAARDENTRAILER welquote:Op donderdag 28 april 2011 23:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is toch geen 6 uur rijden van hoorn naar GF ??
Ik las verkeerd, je had het tegen Yukiquote:Op donderdag 28 april 2011 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
! Je verwart me met Koen
...
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is toch geen 6 uur rijden van hoorn naar GF ??
Knuffelen.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kom jij 14 mei ook mee knuffelen![]()
![]()
![]()
hmm.. dan moet ik maar eens gaan zorgen dat er iemand thuis isquote:Op donderdag 28 april 2011 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Op de trugweg uit Belgie, dan maken we een mooi rondje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
hihihihihi pffffrrrtquote:Op donderdag 28 april 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
even niet vergeten de paarden eruit te halen voor ik wegrij
hehe.. ik kan je in den haag wel op die trailer zettenquote:
quote:
Zou je misschien toch naar HHW kunnen komen?quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. dan moet ik maar eens gaan zorgen dat er iemand thuis isLaat maar even weten of dat kan jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders moeten we even een andere datum afspreken
We zijn allang blij met de spullen en je gulheid
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Welke typo?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:18 schreef RockNijntje het volgende:
Is die typo in deel 1 (worden --> woorden) al aangepast in de soap?
Schijnmama is jarig de 13e grote kans dat er de 14e of 15e een feestje isquote:Op donderdag 28 april 2011 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zou je misschien toch naar HHW kunnen komen?
[..]
Laat maar even weten of dat kan jaAnders moeten we even een andere datum afspreken
We zijn allang blij met de spullen en je gulheid
Tuurlijk meisje als dat beter uitkomtquote:Op donderdag 28 april 2011 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zou je misschien toch naar HHW kunnen komen?
Als ik ga en ik moet ook met mijn eigen auto, kun je ook wel met mij meerijden hoor... kunnen we een paar uur later wegquote:Op donderdag 28 april 2011 23:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WTF dan moet ik om 6 uur opstaan
Kan je weer even vooruit?quote:
Een stukje voor 'hoi, neuken'quote:
[/quote]quote:Op donderdag 28 april 2011 23:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk meisje als dat beter uitkomt
Hoelaat dan?
Want dan kan ik Bar ook laten weten of het mogelijk is om te crashen hier of niet
Daar kom ik wel langs..quote:Op donderdag 28 april 2011 23:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waar is HHW?? ik kan je er evt ook brengen hoor!
heerhugowaard
trusten!quote:
Tegen 10 uur in HHW?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk meisje als dat beter uitkomt
Hoelaat dan?
Want dan kan ik Bar ook laten weten of het mogelijk is om te crashen hier of niet
Lekker slapen meisjequote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
De douche staat aan
ik moet rennen
Slaap lekker allemaal
Welterusten LieflijkeDamequote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
De douche staat aan
ik moet rennen
Slaap lekker allemaal
Dalijk, even de laatste regels lezenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hint: probeer de pdf nog eens te laden.
Slaap lekker en tot snel!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:26 schreef Solique het volgende:
Ik ben er ook vandoor mensen
Geen idee of ik morgen op werk online kan komen, veel te regelen, meetings en projecten.
Morgenavond kermis
Zaterdag overdag bios [ afbeelding ]
Wat ist?quote:
quote:
ohquote:Op donderdag 28 april 2011 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben eindelijk klaar met de meuk in de auto laden
gaat iedereen hier slapen
Sorryquote:Op donderdag 28 april 2011 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SorryAls ik je niet meer spreek, een hele fijne vakantie en tot snel!
quote:
the voicequote:Op donderdag 28 april 2011 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was jij niet tv kijken
(ben ff aan het teruglezen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ik las 'muck in de auto laden'quote:Op donderdag 28 april 2011 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
the voice
maar ik kan twee dingen tegelijkertijdkeek jij ook naar the Voice NL indertijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
nopequote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
keek jij ook naar the Voice NL indertijd
Jennifer Ewbankquote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
keek jij ook naar the Voice NL indertijd
Misschien zat Toek ook al in de auto, had gekund, natuurlijkquote:Op donderdag 28 april 2011 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm denk dat Toek dat niet zo leuk zou vinden
DM
dan wordt het een dolle boel met z'n 6-enquote:Op donderdag 28 april 2011 23:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien zat Toek ook al in de auto, had gekund, natuurlijk.
Ze doet de eerste letters van haar achternaam eer aanquote:
ze ziet er niet verkeerd uit maar dat zingenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze doet de eerste letters van haar achternaam eer aan
dat ruikt inderdaad lekkerquote:Op donderdag 28 april 2011 23:41 schreef DaMart het volgende:
De lucht van verse regen op een droge ondergrond dringt door het ventilatierooster mijn flat binnen....
ja lekkerquote:Op donderdag 28 april 2011 23:41 schreef DaMart het volgende:
De lucht van verse regen op een droge ondergrond dringt door het ventilatierooster mijn flat binnen....
LDGquote:Op donderdag 28 april 2011 23:43 schreef littledrummergirl het volgende:
goeeeeeie avond
ik kan de soap niet lezen op mn mobielen ben niet thuis, dus geen laptop bij de hand
Duct tape en tie-wrapsquote:Op donderdag 28 april 2011 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze ziet er niet verkeerd uit maar dat zingen
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:43 schreef littledrummergirl het volgende:
goeeeeeie avond
ik kan de soap niet lezen op mn mobielen ben niet thuis, dus geen laptop bij de hand
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk om te lezen. Moet de rest nog uitkomen?
quote:Ik had wel wat meer van jouw ui verwacht
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Zoals?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik had wel wat meer van jouw ui verwacht
Maandag komt deel 3quote:Op donderdag 28 april 2011 23:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Cool zegLeuk om te lezen. Moet de rest nog uitkomen?
[..]Ik had wel wat meer van jouw ui verwacht
quote:
ik moet ff wachten voordat ik het kan lezenquote:
Kweenie, hij lijkt niet afquote:
quote:
Ohquote:Op donderdag 28 april 2011 23:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kweenie, hij lijkt niet afEr hoort nog iets te gebeuren maar in plaats daarvan begint het gifje gewoon opnieuw.
ken ik niet. wat is het voor boek?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb trouwens in de trein " A short history to nearly everything " van Bryson uitgelezen. Echt een aanrader
http://en.wikipedia.org/wiki/A_Short_History_of_Nearly_Everythingquote:
quote:A Short History of Nearly Everything is a popular science book by Bill Bryson, which explains some areas of science, using a style of language more accessible to the general public than many other books dedicated to the subject. It was one of the bestselling popular science books of 2005 in the UK, selling over 300,000 copies.[1]
A Short History deviates from Bryson's popular travel book genre, instead describing general sciences such as chemistry, paleontology, astronomy, and particle physics. In it, he explores time from the Big Bang to the discovery of quantum mechanics, via evolution and geology.
Bryson tells the story of science through the stories of the people who made the discoveries, such as Edwin Hubble, Isaac Newton, and Albert Einstein.
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thnx love
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Misschien dat Nijn de tweede keer speelt en dan iets totaal anders uit de lucht valt ofzo?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh
Ik had geen inspiratie meer
Zie de OP.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kweenie, hij lijkt niet afEr hoort nog iets te gebeuren maar in plaats daarvan begint het gifje gewoon opnieuw.
[..]
Gaan die links bewaard worden? Dan kan ik teruglezen
YWquote:
Ik zet gewoon mijn Paas-UI en Koninginnedag-UI achter elkaarquote:Op donderdag 28 april 2011 23:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Misschien dat Nijn de tweede keer speelt en dan iets totaal anders uit de lucht valt ofzo?
Daar hebben ze tegenwoordig ook een boek voorquote:Op donderdag 28 april 2011 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
DAMN
dat was nou net NIET de bedoeling
Uhh, dit klinkt alsof je dood wilt?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Voor eeuwig zou fijn zijn
Lekker zonder zorgen.
owja dat boek met alle oplossingenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar hebben ze tegenwoordig ook een boek voor
iddquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhh, dit klinkt alsof je dood wilt?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |