Ik las 'muck in de auto laden'quote:Op donderdag 28 april 2011 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben eindelijk klaar met de meuk in de auto laden
gaat iedereen hier slapen
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
the voice
maar ik kan twee dingen tegelijkertijdkeek jij ook naar the Voice NL indertijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
nopequote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
keek jij ook naar the Voice NL indertijd
Jennifer Ewbankquote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
keek jij ook naar the Voice NL indertijd
Misschien zat Toek ook al in de auto, had gekund, natuurlijkquote:Op donderdag 28 april 2011 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm denk dat Toek dat niet zo leuk zou vinden
DM
dan wordt het een dolle boel met z'n 6-enquote:Op donderdag 28 april 2011 23:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien zat Toek ook al in de auto, had gekund, natuurlijk.
Ze doet de eerste letters van haar achternaam eer aanquote:
ze ziet er niet verkeerd uit maar dat zingenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze doet de eerste letters van haar achternaam eer aan
dat ruikt inderdaad lekkerquote:Op donderdag 28 april 2011 23:41 schreef DaMart het volgende:
De lucht van verse regen op een droge ondergrond dringt door het ventilatierooster mijn flat binnen....
ja lekkerquote:Op donderdag 28 april 2011 23:41 schreef DaMart het volgende:
De lucht van verse regen op een droge ondergrond dringt door het ventilatierooster mijn flat binnen....
LDGquote:Op donderdag 28 april 2011 23:43 schreef littledrummergirl het volgende:
goeeeeeie avond
ik kan de soap niet lezen op mn mobielen ben niet thuis, dus geen laptop bij de hand
Duct tape en tie-wrapsquote:Op donderdag 28 april 2011 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze ziet er niet verkeerd uit maar dat zingen
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:43 schreef littledrummergirl het volgende:
goeeeeeie avond
ik kan de soap niet lezen op mn mobielen ben niet thuis, dus geen laptop bij de hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk om te lezen. Moet de rest nog uitkomen?
quote:Ik had wel wat meer van jouw ui verwacht
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |