quote:Op donderdag 28 april 2011 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk om te lezen. Moet de rest nog uitkomen?
quote:Ik had wel wat meer van jouw ui verwacht
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Zoals?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik had wel wat meer van jouw ui verwacht
Maandag komt deel 3quote:Op donderdag 28 april 2011 23:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Cool zegLeuk om te lezen. Moet de rest nog uitkomen?
[..]Ik had wel wat meer van jouw ui verwacht
quote:
ik moet ff wachten voordat ik het kan lezenquote:
Kweenie, hij lijkt niet afquote:
quote:
Ohquote:Op donderdag 28 april 2011 23:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kweenie, hij lijkt niet afEr hoort nog iets te gebeuren maar in plaats daarvan begint het gifje gewoon opnieuw.
ken ik niet. wat is het voor boek?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb trouwens in de trein " A short history to nearly everything " van Bryson uitgelezen. Echt een aanrader
http://en.wikipedia.org/wiki/A_Short_History_of_Nearly_Everythingquote:
quote:A Short History of Nearly Everything is a popular science book by Bill Bryson, which explains some areas of science, using a style of language more accessible to the general public than many other books dedicated to the subject. It was one of the bestselling popular science books of 2005 in the UK, selling over 300,000 copies.[1]
A Short History deviates from Bryson's popular travel book genre, instead describing general sciences such as chemistry, paleontology, astronomy, and particle physics. In it, he explores time from the Big Bang to the discovery of quantum mechanics, via evolution and geology.
Bryson tells the story of science through the stories of the people who made the discoveries, such as Edwin Hubble, Isaac Newton, and Albert Einstein.
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thnx love
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Misschien dat Nijn de tweede keer speelt en dan iets totaal anders uit de lucht valt ofzo?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh
Ik had geen inspiratie meer
Zie de OP.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kweenie, hij lijkt niet afEr hoort nog iets te gebeuren maar in plaats daarvan begint het gifje gewoon opnieuw.
[..]
Gaan die links bewaard worden? Dan kan ik teruglezen
YWquote:
Ik zet gewoon mijn Paas-UI en Koninginnedag-UI achter elkaarquote:Op donderdag 28 april 2011 23:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Misschien dat Nijn de tweede keer speelt en dan iets totaal anders uit de lucht valt ofzo?
Daar hebben ze tegenwoordig ook een boek voorquote:Op donderdag 28 april 2011 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
DAMN
dat was nou net NIET de bedoeling
Uhh, dit klinkt alsof je dood wilt?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Voor eeuwig zou fijn zijn
Lekker zonder zorgen.
owja dat boek met alle oplossingenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar hebben ze tegenwoordig ook een boek voor
iddquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhh, dit klinkt alsof je dood wilt?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |