Neequote:Op donderdag 28 april 2011 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar jij zegt dat Bar mee moet gaan, en dat kan niet vanuit Hoorn met onsHet ging dus niet om jou
Het leek ons sowieso praktisch als jij zelf kwam, want je woont al redelijk dichtbij
WTF dan moet ik om 6 uur opstaanquote:Op donderdag 28 april 2011 23:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
begin van de middag is 12 uur![]()
zullen we zeker doen
huhquote:Op donderdag 28 april 2011 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee! Ik heb niks over bar gezegd
! Je verwart me met Koen
...
gelukkig had ik net nog geen slokje genomenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
! Je verwart me met Koen
...
het is toch geen 6 uur rijden van hoorn naar GF ??quote:Op donderdag 28 april 2011 23:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WTF dan moet ik om 6 uur opstaan
whehehequote:Op donderdag 28 april 2011 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gelukkig had ik net nog geen slokje genomen
Op de trugweg uit Belgie, dan maken we een mooi rondjequote:Op donderdag 28 april 2011 23:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wanneer rijd die trailer eigenlijk langs den haag??
kom jij 14 mei ook mee knuffelenquote:
Met een PAARDENTRAILER welquote:Op donderdag 28 april 2011 23:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is toch geen 6 uur rijden van hoorn naar GF ??
Ik las verkeerd, je had het tegen Yukiquote:Op donderdag 28 april 2011 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
! Je verwart me met Koen
...
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is toch geen 6 uur rijden van hoorn naar GF ??
Knuffelen.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kom jij 14 mei ook mee knuffelen![]()
![]()
![]()
hmm.. dan moet ik maar eens gaan zorgen dat er iemand thuis isquote:Op donderdag 28 april 2011 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Op de trugweg uit Belgie, dan maken we een mooi rondje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
hihihihihi pffffrrrtquote:Op donderdag 28 april 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
even niet vergeten de paarden eruit te halen voor ik wegrij
hehe.. ik kan je in den haag wel op die trailer zettenquote:
quote:
Zou je misschien toch naar HHW kunnen komen?quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. dan moet ik maar eens gaan zorgen dat er iemand thuis isLaat maar even weten of dat kan jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders moeten we even een andere datum afspreken
We zijn allang blij met de spullen en je gulheid
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Welke typo?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:18 schreef RockNijntje het volgende:
Is die typo in deel 1 (worden --> woorden) al aangepast in de soap?
Schijnmama is jarig de 13e grote kans dat er de 14e of 15e een feestje isquote:Op donderdag 28 april 2011 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zou je misschien toch naar HHW kunnen komen?
[..]
Laat maar even weten of dat kan jaAnders moeten we even een andere datum afspreken
We zijn allang blij met de spullen en je gulheid
Tuurlijk meisje als dat beter uitkomtquote:Op donderdag 28 april 2011 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zou je misschien toch naar HHW kunnen komen?
Als ik ga en ik moet ook met mijn eigen auto, kun je ook wel met mij meerijden hoor... kunnen we een paar uur later wegquote:Op donderdag 28 april 2011 23:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WTF dan moet ik om 6 uur opstaan
Kan je weer even vooruit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |