Waar kan ik me aanmeldenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je 14 mei hier zijn
met aanhangerquote:Op donderdag 28 april 2011 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Met een hele touringcar naar de parenclub
14 mei, oh god wat heb ik nu weer gemistquote:Op donderdag 28 april 2011 22:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij sym en marijkequote:
Ik krijg nu helemaal zo'n verkooppraatje op msn dat het heel gaaf is en dat je allerlei leuke mensen leert kennen en het met een puntensysteem werkt ofzo?quote:
geen idee. I stopped trying.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:54 schreef Solique het volgende:
[..]
14 mei, oh god wat heb ik nu weer gemist
Ah! Dat verklaart al iets meer waarom ik me moet aanmelden.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wacht, wat is je e-mail? Dan nodig ik je uit, en dan krijg ik weer extra credits, die ik van de week kwijtraakte na berichtje zonder antwoord.
Marijke verwees me anders naar jou doorquote:
Nee man, jouw clubquote:
Omdat mijn ervaring met Paiq niet echt bijster goed isquote:Op donderdag 28 april 2011 22:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik krijg nu helemaal zo'n verkooppraatje op msn dat het heel gaaf is en dat je allerlei leuke mensen leert kennen en het met een puntensysteem werkt ofzo?
Maar waarom zou ik het niet doen?
nee, misschien dat ik in september weer eens langsga. Ligt aan wat factoren, een ervan is de stralende situatie aldaarquote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
VleesZijn zeker geen shops in NL
Ik hoop het!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij mag volgende week misschien met mij knuffen
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je naar een KnuffelSC-meet!
quote:
quote:
Uitlokpostquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Hoe dan ook, van ons mag je mee als GF dat ook goed vindtquote:Op donderdag 28 april 2011 22:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Marijke verwees me anders naar jou door...
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, misschien dat ik in september weer eens langsga. Ligt aan wat factoren, een ervan is de stralende situatie aldaar
Ik weet het niet als ik dit zo hoor, punten en die website lees.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat mijn ervaring met Paiq niet echt bijster goed isMaar je kunt het proberen, het is gratis
Een gloeilamp?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan kom je met een bijzondere gloed terug
Kun je dan iets leuks voor me meenemen?
![]()
Dan moet hij wel op de achterbank van de toruincar zitten, want voor de andere banken is hij te breed!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe dan ook, van ons mag je mee als GF dat ook goed vindt![]()
Ja, maar dat staat nogal op losse schroeven ineensquote:Op donderdag 28 april 2011 22:57 schreef pgrferrari het volgende:
Mpg je ging toch op vakantie met je matties?
Nee, een leuke Tototoro of Hello Kitty Bento Boxquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet hij wel op de achterbank van de toruincar zitten, want voor de andere banken is hij te breed!
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet hij wel op de achterbank van de toruincar zitten, want voor de andere banken is hij te breed!
How come?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar dat staat nogal op losse schroeven ineens.
Eerst maar eens kijken of ik iets voor _A_ mee moet nemen als ze niet meegaatquote:Op donderdag 28 april 2011 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, een leuke Tototoro of Hello Kitty Bento Box
[..]
oh, hoe dat nu ineens dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar dat staat nogal op losse schroeven ineens.
Hoe moet dat dan als Koen er niet is, volgende week!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:59 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 is niet meer gewend aan alleen zijn
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:59 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 is niet meer gewend aan alleen zijn
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hoop het!
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Uitlokpost
19 cmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ik rij zelf:quote:Op donderdag 28 april 2011 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Staat wel geil een paardentrailer achter een touringcar
hihihquote:
daar ging me koffiequote:
mja.. zie JIJ em nu in de KSC??quote:Op donderdag 28 april 2011 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan als Koen er niet is, volgende week!
daar weet ik niks vanquote:Op donderdag 28 april 2011 22:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Marijke verwees me anders naar jou door...
hij rijd met jullie meequote:
Nee we gaan spullies ophalenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:04 schreef Yuki het volgende:
Maar 14 mei is knuffelmeet bij batsmeneer?
Nee, meerijden wordt em niet, wij zitten volquote:Op donderdag 28 april 2011 23:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar weet ik niks van![]()
[..]
hij rijd met jullie mee![]()
en hij sjouwt dus dan ook
ik wil hem wel vervangen hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 23:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. zie JIJ em nu in de KSC??
Spullen?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee we gaan spullies ophalen
en ja ik ga gewoon knuffen dan
wat voor een touringcar is dat danquote:Op donderdag 28 april 2011 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, meerijden wordt em niet, wij zitten vol
Royal Class, met twee meter beenruimte tussen de bankenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat voor een touringcar is dat dan
Een 4 zitsquote:Op donderdag 28 april 2011 23:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat voor een touringcar is dat dan
die is klein voor een touringcarquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mocht ik nog bij je blijven slapen de nacht ervoor??quote:Op donderdag 28 april 2011 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat kan ookquote:Op donderdag 28 april 2011 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of niet... alle andere banken eruit om de spullen mee te kunnen nemen!
Gecombineerd met "spullen-voor-sym-sjouw-meet" ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:04 schreef Yuki het volgende:
Maar 14 mei is knuffelmeet bij batsmeneer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |