Yuksquote:
Ph. is een warmwaterpinguinquote:
Owja, Hivs en twitter, dat heb ik ook nog.. ergensquote:Op donderdag 28 april 2011 22:42 schreef Solique het volgende:
Ben maar even mijn social media meuk aan het bijwerken sinds 2 maanden ofzo
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor een pinguïn?
quote:
Ik heb je twitter toch nietquote:Op donderdag 28 april 2011 22:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Stond al in mijn twitter.
Maar ok:
Ze is stabiel, vandaag is operatie niet door gegaan wegens teveel acute gevallen en prioriteiten die voor gegaan zijn. Planning is nu morgen operatie.
Jij bent er zo'n eentje die bij 30 graden helemaal opbloeit terwijl het halve land lam ligt?quote:
Geen idee, ik was niet hier. Ik heb vandaag van hop naar haar moeten rijden om auto in te leveren, nog eens een bolus op de baas zijn buro te leggen en een nieuwe auto op te halen.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor een pinguïn?
quote:
Hyves is wegquote:Op donderdag 28 april 2011 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, Hivs en twitter, dat heb ik ook nog.. ergens...
Lekkerquote:Op donderdag 28 april 2011 22:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij bent er zo'n eentje die bij 30 graden helemaal opbloeit terwijl het halve land lam ligt?
Staat boven elke post in balkquote:Op donderdag 28 april 2011 22:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb je twitter toch niet
Hmm, balen. Hoe is ze er zelf onder?
quote:
quote:
Anders toch maar even met de auto heen en dan pas naar het Gelredomequote:Op donderdag 28 april 2011 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
het zit niet in het centrum, maar richting centrum. Je zou moeten uitstappen bij het airborneplein en richting velp moeten lopen.
Jaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 28 april 2011 22:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Staat boven elke post in balk
Geen idee, heb haar niet gesproken maar super gaat het niet. Ze heeft 2 zakken bloed extra toegediend gekregen vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |