Ik rij zelf, en sjouw dan mee. Als ik het gepland krijg en jullie akkoord zijn, that is.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar weet ik niks van![]()
[..]
hij rijd met jullie mee![]()
en hij sjouwt dus dan ook
Wat mij betreft wel hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 23:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mocht ik nog bij je blijven slapen de nacht ervoor??
Nee, dat gaat dus niet, want auto volquote:Op donderdag 28 april 2011 23:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Gecombineerd met "spullen-voor-sym-sjouw-meet" ja.
Reken inderdaad maar op vroegquote:Op donderdag 28 april 2011 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel hoormaar wel vroeg op denk ik (geen idee hoelaat Sym en Marijke voor de stoep staan)
Wacht effe... wat gaat niet? ALS ik kom helpen, rij ik zelf, met eigen auto he?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat gaat dus niet, want auto vol
Een magneet.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:12 schreef Yuki het volgende:
Iemand nog iets nodig van AllOverPiercings?
Kun je mij ook even komen oppikken dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Wacht effe... wat gaat niet? ALS ik kom helpen, rij ik zelf, met eigen auto he?
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:12 schreef Yuki het volgende:
Iemand nog iets nodig van AllOverPiercings?
Ja want het ligt toch op de routequote:Op donderdag 28 april 2011 23:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je mij ook even komen oppikken dan?
Samenvatting: ex van symph gaat eindelijk weg en die neemt veel spullen mee omdat toen ze gingen samen wonen veel van symph's spullen zijn weggegeven. Dus toen had ik een PM rondgestuurd en had ik binnen een uur zo'n beetje alles wat nodig was geregeld dankzij de lieve mensen van de KSCquote:Op donderdag 28 april 2011 23:12 schreef Solique het volgende:
jullie gaan dus een flinke verhuizing op touw zetten zo te lezen, mis de helft van het verhaal geloof ik
hoe laat gaat dat zijn idd ??quote:Op donderdag 28 april 2011 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel hoormaar wel vroeg op denk ik (geen idee hoelaat Sym en Marijke voor de stoep staan)
hoe laat willen jullie hier zijnquote:Op donderdag 28 april 2011 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Reken inderdaad maar op vroeg![]()
Ja, maar jij zegt dat Bar mee moet gaan, en dat kan niet vanuit Hoorn met onsquote:Op donderdag 28 april 2011 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Wacht effe... wat gaat niet? ALS ik kom helpen, rij ik zelf, met eigen auto he?
ah, ok. Duidelijk. Dus geen hulp meer nodig?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Samenvatting: ex van symph gaat eindelijk weg en die neemt veel spullen mee omdat toen ze gingen samen wonen veel van symph's spullen zijn weggegeven. Dus toen had ik een PM rondgestuurd en had ik binnen een uur zo'n beetje alles wat nodig was geregeld dankzij de lieve mensen van de KSC![]()
![]()
iddquote:Op donderdag 28 april 2011 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja want het ligt toch op de route
We moeten een aardig eindje kachelen en met trailer mag je niet zo hard he?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe laat willen jullie hier zijn
ik ga niet mee!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar jij zegt dat Bar mee moet gaan, en dat kan niet vanuit Hoorn met onsHet ging dus niet om jou
Het leek ons sowieso praktisch als jij zelf kwam, want je woont al redelijk dichtbij
no problemoquote:Op donderdag 28 april 2011 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik rij zelf, en sjouw dan mee. Als ik het gepland krijg en jullie akkoord zijn, that is.
Aan mij hebben jullie dan ook niets. En dus ga ik maar naar bed. Dikkie Dik moet gaan slapen om morgen weer te kunnen sporten. Om Magere Hein te worden.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Samenvatting: ex van symph gaat eindelijk weg en die neemt veel spullen mee omdat toen ze gingen samen wonen veel van symph's spullen zijn weggegeven. Dus toen had ik een PM rondgestuurd en had ik binnen een uur zo'n beetje alles wat nodig was geregeld dankzij de lieve mensen van de KSC![]()
![]()
Helden.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |