Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Als het even kan wel jaquote:Op donderdag 28 april 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, jullie zetten toch alles los
Monsterquote:Op donderdag 28 april 2011 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zit nu aan de monster en heb het nog moeilijk
keuken plaatsen is 3 dagen, slopen en voorbereiden is ook 3 dagen.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan Wok deze niet verbouwen voor je?
Lentethee? Als je dan je ogen dichtdoet, ben je in een rustige natuur met fluitende vogeltjes, lentegeuren van de bloemen met hun lentekleuren in de lentezon... totrustkomthee dusquote:
Ik hou het nog vol hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hou je het nog vol? Of zijn ze hyperhyper
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
keuken plaatsen is 3 dagen, slopen en voorbereiden is ook 3 dagen.
dus in een week heb je een nieuwe keuken. tenzij de indeling bijna gelijk is, dan sneller
dat wordt dan mijn 6 de keuken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nja, maar geen geldquote:Op donderdag 28 april 2011 21:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
keuken plaatsen is 3 dagen, slopen en voorbereiden is ook 3 dagen.
dus in een week heb je een nieuwe keuken. tenzij de indeling bijna gelijk is, dan sneller
dat wordt dan mijn 6 de keuken
Het zijn ook wel hele leuke meiden hoor...quote:Op donderdag 28 april 2011 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hou het nog vol hoorIk vind het stiekem wel heel leuk en soms wel lastig, maar vooral erg gezellig
Ik hoop voor jou dat het daar sneller gaat als bij onsquote:Op donderdag 28 april 2011 21:45 schreef Pien85 het volgende:
Komende zomer komt er bij ons ook een nieuwe keuken, én 'n nieuwe tuin
alleen deurtjes dan?quote:
ik kom je wel halen met de autoquote:
Nja, ik vind het leuk om bij te zijn... Al duurt het maandenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat het daar sneller gaat als bij ons
Slaaptheequote:Op donderdag 28 april 2011 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lentethee? Als je dan je ogen dichtdoet, ben je in een rustige natuur met fluitende vogeltjes, lentegeuren van de bloemen met hun lentekleuren in de lentezon... totrustkomthee dus.
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Ik wil ook wel een nieuwe
ik lever ze niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Dat heb ik in huisquote:
Hier is het meer een 10 jaren planquote:Op donderdag 28 april 2011 21:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nja, ik vind het leuk om bij te zijn... Al duurt het maandenVriendje gaat 'n weekje ergens anders slapen
Ach, wij laten 't doen, dan zal het wel sneller gaan, hoop ikquote:Op donderdag 28 april 2011 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is het meer een 10 jaren plan
nee das waar. Maar jij wilde wel mijn 2 kastjes verhangen he?quote:
Dat betaal je dan ook wel naarquote:Op donderdag 28 april 2011 21:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, wij laten 't doen, dan zal het wel sneller gaan, hoop ik
Daar ga ik wel vanuitquote:Op donderdag 28 april 2011 21:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, wij laten 't doen, dan zal het wel sneller gaan, hoop ik
nee, want het aanrechtblad is ehm..nja...ehm...aan vervanging toe, en de zijkanten zijn dan ook nog de verkeerde kleur en er mist (vind ik) een kastje...nee, 2 zelfs. maar de rest kan wel blijven zittenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
alleen deurtjes dan?
[..]
ik kom je wel halen met de auto
True, maar we kunnen 't niet zelfquote:Op donderdag 28 april 2011 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee das waar. Maar jij wilde wel mijn 2 kastjes verhangen he?![]()
[..]
Dat betaal je dan ook wel naar![]()
Nee, want jouw TTquote:
Maar je pot is voor altijd leeg!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, want jouw TT... Ondanks dat ik zelf liever koffie heb
.
Voordat ik daar ben heb ik die thee niet meer nodigquote:Op donderdag 28 april 2011 21:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat heb ik in huisKom je hier theedrinken?
Neequote:Op donderdag 28 april 2011 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
ieh!Is het normaal dat een flesje vers fruitsap hetzelfde doet als een geschudde colafles die je opent?
![]()
Zo vers lijkt het me nietquote:Op donderdag 28 april 2011 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
ieh!Is het normaal dat een flesje vers fruitsap hetzelfde doet als een geschudde colafles die je opent?
![]()
Slijmbal!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
.
De pilletjes werkten evenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je nek en hoofd enzo?
Misschien een bijna gratis keuken van MP?quote:
Het zijn ontzettende lieve meiden, maar die jongste is soms wel een handvol en erg lastigquote:Op donderdag 28 april 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zijn ook wel hele leuke meiden hoor...![]()
Zo anders dan jongens
(nu zijn ze ook wel wat ouder dan Koen en Sander maar toch)
Vond ik leuk om te zien in Slagharen
Andere keer dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voordat ik daar ben heb ik die thee niet meer nodig![]()
Datum die erop staat: 30-04-11...quote:
Nu is mijn scherm nat aan de binnenkant...slijmbalquote:Op donderdag 28 april 2011 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Klinkt goedquote:Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De pilletjes werkten even![]()
![]()
Nu bijna niet meer, dus ik ga douchen en gemasseerd worden en slapen
eerst boekje, dan massagequote:Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De pilletjes werkten even![]()
![]()
Nu bijna niet meer, dus ik ga douchen en gemasseerd worden en slapen
Ik ben een beetje immuun voor caffeinequote:Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Slijmbal!
Op dit tijdstip moet ik geen koffie meer drinken. Maandag wel weer gemerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |