quote:Op donderdag 28 april 2011 21:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kun je die soap ook naar Portugal mailen?
waar slaap je nu?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:17 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga mijn slaapplek maar eens gereed maken....
Pomp lenen?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:17 schreef wel.o.k het volgende:
Zien we je nog terug of ga je daarna gelijk slapen?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:17 schreef wel.o.k het volgende:
Je gaat even pompen op zolder?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:17 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kom ik wel naar jou, ga ik wel in HHW wonen met een bubbelbadOeh en een paarse lada dealer om de hoek hoorde ik
![]()
Ik vind anders slapen wel een saaie boel hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja, reden is vervelend, maar wel gezellig
Jah...quote:Op donderdag 28 april 2011 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja, reden is vervelend, maar wel gezellig
komen jullie dan een keertje koffie doen?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah...
En als we terug zijn uit Portugal blijft het ook zo, alleen dan in HHW
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
komen jullie dan een keertje koffie doen?
Ik wil daar niet wonenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Peters huis is vast groot genoeg
fijn om elkaar zo tr kunnen helpen tochquote:Op donderdag 28 april 2011 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah...
En als we terug zijn uit Portugal blijft het ook zo, alleen dan in HHW
Ja maar wanneer kom ik dahan?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee, als ik iedereen in elke aflevering moet stoppen, is er weinig ruimte voor andere tekst.
Weet ik hou er mee op over wonen bij anderen... ik zeg toch alleen maar verkeerde dingenquote:
absoluutquote:Op donderdag 28 april 2011 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
fijn om elkaar zo tr kunnen helpen toch
Met Marijkequote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik hou er mee op over wonen bij anderen... ik zeg toch alleen maar verkeerde dingen
Geilquote:
Is goed!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
GeilTrek je me wel een latexpakje aan?
Nee hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik hou er mee op over wonen bij anderen... ik zeg toch alleen maar verkeerde dingen
Met zweepjes enzo welquote:Op donderdag 28 april 2011 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is goed!
Misschien weet ik wel een rol voor je.
En nog gezellig ook, want ikquote:
Hier is bijna Haarlem, scheelt maar een paar kilometer... maar met Haarlem kan ik ook leven hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Als het dan echt MOET, die kant op, dan Haarlem.
En anders laat maar
Ik snap wat je bedoelt, ik blijf liever hier ook in de buurtquote:Op donderdag 28 april 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Als het dan echt MOET, die kant op, dan Haarlem.
En anders laat maar
dat wil ik niet wetenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:29 schreef Yuki het volgende:
Heb ik iets gemist?
Wat gaat Marijke in HHW doen?
Wát aan geklust? De tering, de hele binnenkant moet er uitquote:Op donderdag 28 april 2011 21:28 schreef DaMart het volgende:
ST, deze doen dan? Moet wel wat aan geklust worden, maar dan is Wok ook weer even onder de pannen.
http://www.funda.nl/koop/(...)-leeuwerikstraat-71/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |