Dat is zeker tofquote:Op donderdag 28 april 2011 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
Anders maakt iemand die je kent even een video die genomineerd wordt voor een jazzprijs![]()
![]()
Ik las dat buiten contextquote:Op donderdag 28 april 2011 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een lang staafje heb je dan
ik zou idd dan voor 5 of 6 mm gaan afhankelijk wat verkrijgbaar is
Super vet!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
Anders maakt iemand die je kent even een video die genomineerd wordt voor een jazzprijs![]()
![]()
ik zie hetquote:Op donderdag 28 april 2011 20:48 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit tussen twee gekke bekken trekken dames in
je mag nog hierheen vluchten hoorquote:
Hij is er in 5 en 6.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een lang staafje heb je dan
ik zou idd dan voor 5 of 6 mm gaan afhankelijk wat verkrijgbaar is
Ik niet, hohoquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ja![]()
Ik zit al vanaf 18:00 beneden![]()
ze gaan bijna naar bed geloof ikquote:Op donderdag 28 april 2011 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je mag nog hierheen vluchten hoor
quote:
Anders hier welquote:Op donderdag 28 april 2011 20:49 schreef Toekito het volgende:
[..]voor een knuffel kan je altijd bij mij terecht!
het is nu net even te ver, dan kom ik kotsend aan denk ik, maar ik ga dat onthouden hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 20:49 schreef Toekito het volgende:
[..]voor een knuffel kan je altijd bij mij terecht!
Gewoon, dik(er)!quote:
wat je ook doet, zeg niet hardop iets over paardenquote:
Je kan ze terug sturen he? dus ik zou gokken op 6quote:Op donderdag 28 april 2011 20:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij is er in 5 en 6.
Ik had vroeger veel langereEcht niet fijn
Deze zit echt precies goed
Twijfel nu over de maat want te klein: strak, of krijg zelfs het bolletje er niet op.
Te groot: lelijk, zit niet lekker
ik zit dichtbij nuquote:Op donderdag 28 april 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is nu net even te ver, dan kom ik kotsend aan denk ik, maar ik ga dat onthouden hoor
Kom je morgen hier eten?quote:
hihihihi pffffrrrtquote:Op donderdag 28 april 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat je ook doet, zeg niet hardop iets over paarden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |