Nietsquote:Op donderdag 28 april 2011 21:29 schreef Yuki het volgende:
Heb ik iets gemist?
Wat gaat Marijke in HHW doen?
Die keukenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wát aan geklust? De tering, de hele binnenkant moet er uit
Dat is het probleem met Haarlem: alle betaalbare woningen zijn opknappersquote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wát aan geklust? De tering, de hele binnenkant moet er uit
nee, dat lokt me niet die kant op hoor, dan moet je met iets beters komenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:28 schreef DaMart het volgende:
ST, deze doen dan? Moet wel wat aan geklust worden, maar dan is Wok ook weer even onder de pannen.
http://www.funda.nl/koop/(...)-leeuwerikstraat-71/
Marijkehardenbergzuid?quote:
Niet alleen die keuken hoorquote:
En wat dacht je van de badkamerquote:Op donderdag 28 april 2011 21:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet alleen die keuken hoorDie open haard
Om onze open haard zit ook zo'n plateau... Maar dan met mooiere tegels
Hoewel dat er binnenkort ook allemaal uit gaat
Haha wat schattig, ok ok.. dan gewoon vanille vlaquote:Op donderdag 28 april 2011 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Joysa![]()
Ik heb net nog even gekeken maar bij de aldi hebben ze geen bananenvla
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Haha wat schattig, ok ok.. dan gewoon vanille vla
Zoiets zat hier ook in toen we 't kochtenquote:
Het bed van sym testen...quote:Op donderdag 28 april 2011 21:29 schreef Yuki het volgende:
Heb ik iets gemist?
Wat gaat Marijke in HHW doen?
quote:
Zoiets dan? Met bad!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat lokt me niet die kant op hoor, dan moet je met iets beters komen
quote:
Andere keuken, likje verf door 't hele huis en dan zou ik er wel mee kunnen levenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets dan? Met bad!
http://www.funda.nl/koop/(...)gerstraat-61/fotos/#
En zeker een hoop zooi er uitquote:Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Andere keuken, likje verf door 't hele huis en dan zou ik er wel mee kunnen leven
Neem aan dat de huidige bewoners dat wel meenemenquote:
Wagajedoendan?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NietsWe maken grapjes
Al zal ik daar straks wel wat vaker te vinden zijn
![]()
Nu nog een ton van de vraagprijs af onderhandelenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Andere keuken, likje verf door 't hele huis en dan zou ik er wel mee kunnen leven
Waarom ruimen die mensen niet eerst op?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets dan? Met bad!
http://www.funda.nl/koop/(...)gerstraat-61/fotos/#
Symph is mijn vriendjequote:
Anders moet er nog een container komenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Neem aan dat de huidige bewoners dat wel meenemen
Kijk, een stukje herkenbaarheid voor je, dat is toch wel een pre?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom ruimen die mensen niet eerst op?![]()
En die keuken heb ik ook
Meh, deze zat er al inquote:Op donderdag 28 april 2011 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk, een stukje herkenbaarheid voor je, dat is toch wel een pre?
* Trevland gaat snel naar keuken kijkenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom ruimen die mensen niet eerst op?![]()
En die keuken heb ik ook
Oh hahahaquote:Op donderdag 28 april 2011 21:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat had ik door
Ik dacht dat jullie samenwoonden
Whehequote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu nog een ton van de vraagprijs af onderhandelen.
Gewoon uit t raam de container inquote:Op donderdag 28 april 2011 21:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Anders moet er nog een container komen
Gaat hier wel een beetje lastig, het is meer door het raamquote:Op donderdag 28 april 2011 21:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]mja, gaat nie lukken denk
[..]
Gewoon uit t raam de container in
Kan Wok deze niet verbouwen voor je?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meh, deze zat er al in![]()
Wil eigenlijk een andere
Nieuw raam dr in... opgelostquote:Op donderdag 28 april 2011 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat hier wel een beetje lastig, het is meer door het raam
Wat leuk!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh hahahaNee joh, we zijn nog niet zo heel lang samen
Al is ie nu dus wel de hele week hier met kindjes
hou je het nog vol? Of zijn ze hyperhyperquote:Op donderdag 28 april 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh hahahaNee joh, we zijn nog niet zo heel lang samen
Al is ie nu dus wel de hele week hier met kindjes
Ach, jullie zetten toch alles losquote:Op donderdag 28 april 2011 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat hier wel een beetje lastig, het is meer door het raam
Dan plakt hij er aan vast denk ikquote:Op donderdag 28 april 2011 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan Wok deze niet verbouwen voor je?
En als het even kan en er geen kuntstof kozijnen er in zitten die er ook maar bij doenquote:
Niks wat je met ducktape kan oplossenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hou je het nog vol? Of zijn ze hyperhyper
Ik stap op de fietsquote:Op donderdag 28 april 2011 21:39 schreef wel.o.k het volgende:
zo, wezen pompen op zolder met marijkje![]()
wekkertje gezet, zo nog een verhaaltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |