Nee hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik hou er mee op over wonen bij anderen... ik zeg toch alleen maar verkeerde dingen
Met zweepjes enzo welquote:Op donderdag 28 april 2011 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is goed!
Misschien weet ik wel een rol voor je.
En nog gezellig ook, want ikquote:
Hier is bijna Haarlem, scheelt maar een paar kilometer... maar met Haarlem kan ik ook leven hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Als het dan echt MOET, die kant op, dan Haarlem.
En anders laat maar
Ik snap wat je bedoelt, ik blijf liever hier ook in de buurtquote:Op donderdag 28 april 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Als het dan echt MOET, die kant op, dan Haarlem.
En anders laat maar
dat wil ik niet wetenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:29 schreef Yuki het volgende:
Heb ik iets gemist?
Wat gaat Marijke in HHW doen?
Wát aan geklust? De tering, de hele binnenkant moet er uitquote:Op donderdag 28 april 2011 21:28 schreef DaMart het volgende:
ST, deze doen dan? Moet wel wat aan geklust worden, maar dan is Wok ook weer even onder de pannen.
http://www.funda.nl/koop/(...)-leeuwerikstraat-71/
Nietsquote:Op donderdag 28 april 2011 21:29 schreef Yuki het volgende:
Heb ik iets gemist?
Die keukenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wát aan geklust? De tering, de hele binnenkant moet er uit
Dat is het probleem met Haarlem: alle betaalbare woningen zijn opknappersquote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wát aan geklust? De tering, de hele binnenkant moet er uit
nee, dat lokt me niet die kant op hoor, dan moet je met iets beters komenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:28 schreef DaMart het volgende:
ST, deze doen dan? Moet wel wat aan geklust worden, maar dan is Wok ook weer even onder de pannen.
http://www.funda.nl/koop/(...)-leeuwerikstraat-71/
Marijkehardenbergzuid?quote:
Niet alleen die keuken hoorquote:
En wat dacht je van de badkamerquote:Op donderdag 28 april 2011 21:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet alleen die keuken hoorDie open haard
Om onze open haard zit ook zo'n plateau... Maar dan met mooiere tegels
Hoewel dat er binnenkort ook allemaal uit gaat
Haha wat schattig, ok ok.. dan gewoon vanille vlaquote:Op donderdag 28 april 2011 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Joysa![]()
Ik heb net nog even gekeken maar bij de aldi hebben ze geen bananenvla
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Haha wat schattig, ok ok.. dan gewoon vanille vla
Zoiets zat hier ook in toen we 't kochtenquote:
Het bed van sym testen...quote:Op donderdag 28 april 2011 21:29 schreef Yuki het volgende:
Heb ik iets gemist?
quote:
Zoiets dan? Met bad!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat lokt me niet die kant op hoor, dan moet je met iets beters komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |