Je woont gewoon in het verkeerde deel want afgelopen vrijdag was het in omgeving Den Haag raak hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 21:27 schreef RiKe het volgende:
En de randstad krijgt WEER geen onweer, net als 90% van afgelopen jaar....
De ene teleurstelling na de andere.
Leiden, is dat nog steeds het verkeerde deel?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef VKV het volgende:
[..]
Je woont gewoon in het verkeerde deel want afgelopen vrijdag was het in omgeving Den Haag raak hoor
ik vond die buitjes heerlijk in Arnhem, ruikt zo lekker op straat nuquote:Op donderdag 28 april 2011 21:55 schreef Straatcommando. het volgende:
Je hebt altijd het gevoel naast de pot te piesen met buien.. ze zijn zo grillig.
Hier in Arnhem was het trouwens niet veel aan, even redelijk wat regen, paar rommelende donders en dat was 't wel weer.
Ja, want geen onweer.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef RiKe het volgende:
[..]
Leiden, is dat nog steeds het verkeerde deel?
Feit, Leiden is voor wel meer dingen de verkeerde plek om te zijn...quote:
EINDELIJK REGENquote:Op donderdag 28 april 2011 22:15 schreef RiKe het volgende:
[..]
Feit, Leiden is voor wel meer dingen de verkeerde plek om te zijn...
Ja feest, dan regent het, onweer moeten we hebben!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:28 schreef VKV het volgende:
[..]
EINDELIJK REGEN
In Leiderdorp was het wel raak haha
Buien uit het westen geven nauwelijks onweer, dus niet boeiend.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:17 schreef kermit71 het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen om pas weer buien te gaan volgen als ze uit het Westen komen (2009). Alles wat uit het Zuiden of Oosten komt, lijkt spontaan op te lossen bij nadering van de Randstad
Ja, afgelopen lijkt het. Het is geen zomer natuurlijk, dan heb je dat. Noordoosten krijgt nog wel een mals buitje vanuit Duitsland lijkt het.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:01 schreef kree het volgende:
het is nu wel weer voorbij alleen.
En volgens buienradar denk ik niet dat er nog wat komt ook
Alleen druppels so far.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, afgelopen lijkt het. Het is geen zomer natuurlijk, dan heb je dat. Noordoosten krijgt nog wel een mals buitje vanuit Duitsland lijkt het.
Dit komt van de Belg.. Die vertouw ik als Zeeuw zijnde wat meerquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:40 schreef RiKe het volgende:
Eerst zien, dan geloven Tim.
Het onweer heeft de randstad al veel te vaak teleurgesteld
Bitte komm zu papaquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:43 schreef Drassss het volgende:
De buien ontstaan al in Duitsland.
http://www.sat24.nl/nl
Hmm, ik ben met de gieter rond geweest, zul je zien, gaat het alsnog regenen...quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:24 schreef horned_reaper het volgende:
Hier heeft het even goed doorgeregend!![]()
Erg fijn voor de plantjes hier.
Hier kun je zien dat het een mooi lijntje is en dat er mooie bloemkolen tussen zitten: http://www.sat24.nl/nlquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:17 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zoals het nu gaat komt het recht over Terneuzen heen, dus ik zeg houden zo..
Als ik daarmee je kan weekend kan verbeteren wil ik dat best doenquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hier kun je zien dat het een mooi lijntje is en dat er mooie bloemkolen tussen zitten: http://www.sat24.nl/nl
Mooie tophoogtes:
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=tophoogtelb1x1
En flink wat onweer:
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
Gaat er ook iemand foto's maken? Bij gebrek aan beter voor de Noorderlingen onder ons?![]()
Zoals het er nu naar uit ziekt lijkt het grotendeels over de Westerschelde te trekken, misschien dat ik daar dan wel te vinden benquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hier kun je zien dat het een mooi lijntje is en dat er mooie bloemkolen tussen zitten: http://www.sat24.nl/nl
Mooie tophoogtes:
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=tophoogtelb1x1
En flink wat onweer:
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
Gaat er ook iemand foto's maken? Bij gebrek aan beter voor de Noorderlingen onder ons?![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als ik daarmee je kan weekend kan verbeteren wil ik dat best doen
Lol, is vast wel mooi daar, je ziet alles van verre aankomen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:30 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uit ziekt lijkt het grotendeels over de Westerschelde te trekken, misschien dat ik daar dan wel te vinden ben..
Nu nog wel maar er komt nog meer aan, ik ben alleen bang dat het ons niet gaat bereiken...quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tot nu toe zit ik nog te noordelijk.. Alles trekt over Limburg/België...
Ja, buienradar is aan het zieken (A).. Nu trekt het weer recht over Terneuzen.. Maar dan kan ik het alsnog mooi aan zien komenquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, is vast wel mooi daar, je ziet alles van verre aankomen.
Je kunt beter deze kijken: http://www.sat24.nl/nlquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:35 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ja, buienradar is aan het zieken (A).. Nu trekt het weer recht over Terneuzen.. Maar dan kan ik het alsnog mooi aan zien komen..
Jep, maar er zit ook een onweersbui onder Eindhoven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:29 schreef Timmos het volgende:
Hmm, de rode pit lijkt weeral onder Zeeland langs te trekken..
Ja, die lijkt hier zo binnen te komen.. Zo toch maar even bij de zeedijk koekeloeren..quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:39 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Jep, maar er zit ook een onweersbui onder Eindhoven.
Da's wel een flinke idd... wel een mooie bui btw. Ik kon hem hier zien.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:39 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Jep, maar er zit ook een onweersbui onder Eindhoven.
En meer knallers hier onderweg naartoequote:Op vrijdag 29 april 2011 18:29 schreef lezzer het volgende: Intussen thuis, (half uur later) en het gaat me hier toch te keer. Echt onvoorstelbare hagel, wind, regen.
Noord-Limburg overigens.
Barst daar nu ongeveer losquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:44 schreef Fredo55 het volgende:
Typisch dat die bui oostelijk van Zeeland inzakt.
Hoppetee! Daar is het alquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:33 schreef Prowl het volgende:
[..]
En meer knallers hier onderweg naartoe
En ondertussen zul je wel een reddingssloep hebben gebouwd...quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:29 schreef lezzer het volgende:
Ik zat net 6 km verderop in de tuin, en daar schampte het onweer. Intussen thuis, (half uur later) en het gaat me hier toch te keer. Echt onvoorstelbare hagel, wind, regen.
Noord-Limburg overigens.
Het gaat er flink op jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:00 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En ondertussen zul je wel een reddingssloep hebben gebouwd...
Venlo heeft een flink buitje gehad net.
Er komen al meldingen vanuit Brabant-Zuidoost en Limburg-Noord.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:07 schreef Drassss het volgende:
Wat een lijn aan buien zeg. Dat gaat wateroverlast opleveren...
Die trekt hier dus echt recht over mijn hoofd heenquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:07 schreef Drassss het volgende:
Wat een lijn aan buien zeg. Dat gaat wateroverlast opleveren...
Als dit zo door gaat ook over mij heen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Die trekt hier dus echt recht over mijn hoofd heen
Moet je nagaan dat dit nog het begin is hequote:Op vrijdag 29 april 2011 19:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Die trekt hier dus echt recht over mijn hoofd heen
Zullen we een lotgenotengroepje oprichten met de naam: "Randstad wil ook eens een keer onweer"?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:52 schreef RiKe het volgende:
Leiden zal wel weer niets krijgen, zoals altijd
Scheit klimaat hier...
Hm ja, het wordt nu toch behoorlijk donker vanuit het (zuid)oosten.quote:
Dat zei mn dochter een uur of wat geleden ook, nu ligt ze lief te slapen door de donders heenquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:56 schreef JDude het volgende:
Ik hoor de kinderen van de achterburen: "HET GAAT STORMEN!"
De Wijk bij Meppel? Dan zou ik er niet te hard op rekenen. Voorlopig blijft alles ten zuiden van de grote rivieren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:06 schreef Pino112 het volgende:
Nog gewoon helder en 'normaal' in De Wijk atm. Komt nog wel neem ik aan?
Voor dat dat hier is, is het onweer er al uit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:19 schreef Drassss het volgende:
Dat 2de front gaat mij wel raken gok ik.
Vrees het ook voor je..quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:21 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Voor dat dat hier is, is het onweer er al uit.
Eerste front heeft niet veel onweer meer?
Jeps, daar was ik net.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:17 schreef JDude het volgende:
[..]
De Wijk bij Meppel? Dan zou ik er niet te hard op rekenen. Voorlopig blijft alles ten zuiden van de grote rivieren.
Mooie lucht...quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dreunt nog steeds lekker hier in Eindhoven...
[ afbeelding ]
Ik zat toen bij een vriend op de 22ste verdieping in Ehv, dus kon het goed zienquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:46 schreef DemonRage het volgende:
LOL! Nieuwe cel ontstaan die net ten noorden van Eindhoven langs trekt. De flitsen zijn hier goed te zien en ook een paar donders te horen.
Volgens mij issie toch best wel dicht bij aangezien ik in het noorden van Eindhoven woon. Nu valt er ook neerslag.![]()
-edit- de volle laag hier
[ afbeelding ]
Check dat ene buitje dat opeens opduikt.
En uiteindelijk:
[ afbeelding ]
Hier op Tholen rond 20u een onweersbuitje gehad, stelde helaas niet veel voor..quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:44 schreef Timmos het volgende:
Niks van de buien gemerkt die over Zeeland gingen.. Paar druppels water en wat wind, dat was 't..
Dit was hier dus totaal geen level 1 waard.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:30 schreef DemonRage het volgende:
Estofex had het wel bij het juiste eind met hun lvl-1 gebied:
[ afbeelding ]
Valt dit serieus te nemen?quote:
Het kan nog makkelijk vriezen in mei. Overdag wordt het gewoon een graad of 15.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt dit serieus te nemen?
Lijkt me sterk joh, is toch niet gezond dit na weken van +- 20 graden..
Die levels geven slechts een verhoogde kans op extreem weer aan, geen garantie.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:05 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dit was hier dus totaal geen level 1 waard.
Lol! Lijkt wel iets uit een film...quote:Op maandag 2 mei 2011 19:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
New York paar dagen geleden.
Oh nee he, weer osama en weer new yorkquote:Op maandag 2 mei 2011 19:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
New York paar dagen geleden.
Hmm, zou zo maar kunnen, de CIA heeft ook UFO files vrijgegeven....quote:
[conspiracy modus]quote:Op maandag 2 mei 2011 20:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, zou zo maar kunnen, de CIA heeft ook UFO files vrijgegeven....[/alu-hoedje]
Hier onder anderen: http://www.quofataferunt.(...)deoid=218&Itemid=119quote:Op maandag 2 mei 2011 21:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
[conspiracy modus]waar, vertelll [/conspiracy modus]
Met je disclaimer ben ik het verder wel eens en meer van zulksquote:Op maandag 2 mei 2011 21:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hier onder anderen: http://www.quofataferunt.(...)deoid=218&Itemid=119
* Disclaimer: ik geloof niet, en ik herhaal NIET in aliens en zulks.*
quote:Zomer op zeta ridiculi, 55 graden
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:59 schreef Frutsel het volgende:
NSA bevestigt buitenaards leven
ik geloof wel...
een beetje dan![]()
ik loop al sinds 1994 te verkondigen dat we in 2012 bevestigen dat er leven is buiten de aarde, dus why not![]()
Nieuw forum onderdeel: De Elementen: Onstuimige aarde en andere planeten
[..]
Oh ik geloof best dat er ergens in het heelal leven is maar niet dat er hier aliens rondzwerven die ons in de gaten houden en weet ik wat uitvoeren met mensen en beesten hier.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:59 schreef Frutsel het volgende:
NSA bevestigt buitenaards leven
ik geloof wel...
een beetje dan![]()
ik loop al sinds 1994 te verkondigen dat we in 2012 bevestigen dat er leven is buiten de aarde, dus why not![]()
Nieuw forum onderdeel: De Elementen: Onstuimige aarde en andere planeten
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
Drasssss, als ik die UI van jou zie, dan krijg ik een beetje de rillingen wel
ja, totaal offtopic, maar ik vond dat zo'n %%^^#$&%@%quote:
ik vind die UI juist supergaaf doet mij denken aan mijn leraar natuurkundequote:Op maandag 2 mei 2011 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
Drasssss, als ik die UI van jou zie, dan krijg ik een beetje de rillingen wel
Er zitten in elk geval genoeg ET's op fokquote:Op maandag 2 mei 2011 22:04 schreef Drassss het volgende:
Ach misschien zit je " vriend ET" al een paar jaar naast je zonder dat je het door hebt/ hem kan zien en is die muggenbult op je rug iets heel anders
Goeie zaak, heb vanaf 9 mei een week welverdiende vakantie gepland bei unsere nachbarnquote:Op maandag 2 mei 2011 22:12 schreef Drassss het volgende:
![]()
Laten we maar een beetje ontopic gaan. Aankomend weekend wordt het weer warmer en de eerste verwachtingen zijn zelfs weer +23 C voor volgende week!
ik hoop iig dat het a.s. zaterdag mooi, warm en droog weer zal zijn. Heb de Enkhuizer Almanak er al op nageslagen, maar daar wordt je ook niet veel wijzer van. Zag in de vooruitzichten dat er toch weer 20+ wordt voorspeld en geen regen. Ik hoop het dus maarquote:Op maandag 2 mei 2011 22:12 schreef Drassss het volgende:
![]()
Laten we maar een beetje ontopic gaan. Aankomend weekend wordt het weer warmer en de eerste verwachtingen zijn zelfs weer +23 C voor volgende week!
Wat het wel vervelend maakt is de droogte die gewoon nog zeker 8 dagen aan blijft houden...quote:Op maandag 2 mei 2011 22:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Goeie zaak, heb vanaf 9 mei een week welverdiende vakantie gepland bei unsere nachbarn
Hmm, we hebben een rare mug gevangen vandaag, hel groot en zag er best wel eng uit....quote:Op maandag 2 mei 2011 22:04 schreef Drassss het volgende:
Ach misschien zit je " vriend ET" al een paar jaar naast je zonder dat je het door hebt/ hem kan zien en is die muggenbult op je rug iets heel anders
Ach we hebben altijd nog Veltins en Warsteiner. Goed tegen de droogtequote:Op maandag 2 mei 2011 22:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wat het wel vervelend maakt is de droogte die gewoon nog zeker 8 dagen aan blijft houden...
Wel zonde om die over de duinen en heidevelden te sproeien hequote:Op maandag 2 mei 2011 22:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ach we hebben altijd nog Veltins en Warsteiner. Goed tegen de droogte
zullen de Duitse bauern blij mee zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 22:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ach we hebben altijd nog Veltins en Warsteiner. Goed tegen de droogte
Hmm... ik giet het er van boven in en van onder zal ik hun land rijkelijk besproeienquote:Op maandag 2 mei 2011 22:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wel zonde om die over de duinen en heidevelden te sproeien he
Krijgen ze wat water, is het weer niet goedquote:
Pfff, naja, dan moet ik maar met gieters op en neer blijven lopen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wat het wel vervelend maakt is de droogte die gewoon nog zeker 8 dagen aan blijft houden...
Tja, het hoge drukgebied dat nu hier ligt laat hem niet dichterbij komen en zodoende lost hij over een aantal dagen gewoon op...quote:Op maandag 2 mei 2011 22:17 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een leuke krul op de oceaan
Die gaat dood leuk naar het zuidenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:17 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een leuke krul op de oceaan
Ongetwijfeldquote:Op maandag 2 mei 2011 22:22 schreef INViCTuS het volgende:
Ja, in zuid Europa is het juist slecht. De stuwmeren in Spanje zitten tjokvol. Zul je zien dat het in de zomer weer andersom is...
zo is het meestal, hier goed, daar slecht, en andersomquote:Op maandag 2 mei 2011 22:22 schreef INViCTuS het volgende:
Ja, in zuid Europa is het juist slecht. De stuwmeren in Spanje zitten tjokvol. Zul je zien dat het in de zomer weer andersom is...
Nu zijn ze wel heel hebberig, de meren zitten al vol toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zo is het meestal, hier goed, daar slecht, en andersom
van mij mogen de sluizen hier open zodra ik in het zuiden zit,als het daar dan maar goed weer is. Niet leuk om te camperen in kloteweerquote:Op maandag 2 mei 2011 23:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nu zijn ze wel heel hebberig, de meren zitten al vol toch?
Nee da's waar, wanneer ga je? Dan hoop ik dat wij ook op vakantie zijn, dan mag het van mij ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
van mij mogen de sluizen hier open zodra ik in het zuiden zit,als het daar dan maar goed weer is. Niet leuk om te camperen in kloteweer
vertrekken 10 juli naar portugalquote:Op maandag 2 mei 2011 23:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee da's waar, wanneer ga je? Dan hoop ik dat wij ook op vakantie zijn, dan mag het van mij ook.
Oeh, 11 juli naar Toscane, gaat werken.quote:
Hmm, dat hoeft niet hoor!quote:Op maandag 2 mei 2011 23:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Van mij mag het hier nog wel 2 maanden droog blijven, dan heb ik het ultieme record verbroken
Regen? Dat zal dan meer voor het oosten of zuiden weg gelegd zijn, noorden en westen zullen het zo goed als droog houdenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:11 schreef Asgard het volgende:
Volgens het KNMI word het komende week wel wat warmer, staat helaas nog wel regen tussen maar ik hoop maar dat het regen gedeelte niet klopt.![]()
En dit zullen we deze week op uitgebreide schaal gebeuren, ik meende zelfs dat er geruchten gingen dat ze op uitgebreide schaal bermen in de fik willen stekenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:13 schreef JDude het volgende:
Een goeie bui zou niet mis zijn voor de natuur (en mijn tuin). Gisterenavond zag ik zelfs een stuk middenberm van de snelweg in de fik staan.
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_flink_warm___.htmlquote:Van onze meteo-redactie
AMSTERDAM - Door een omega-blokkade boven grote delen van Europa gaat ons land niet alleen nog geruime tijd profiteren van droog weer: ook wordt het snel warmer.
Foto: Cris Toala Olivares
Op de westflank van een zich versterkend hogedrukgebied wordt er vanuit het zuiden de komende dagen steeds warmere lucht aangevoerd. Dat gebeurt bij een van noordoost- naar zuidoost draaiende wind. De schrale gevoelstemperatuur verdwijnt daardoor.
Ook de nachtelijke kou waarin het zelfs komende nacht wederom tot grondvorst kan komen, verdwijnt nu snel. Van donderdag tot en met maandag loopt het kwik gestaag op. Dat gebeurt eerst met waarden van 17 tot 22 graden en later in de periode beleven we temperatruren van 22 tot 27 graden.
Wel neemt door het warmere weer de onstabiliteit toe. In de loop van het weekeinde bestaat daarom de kans op een verspreide regen- of onweersbui. Het blijft de komende dagen overwegend zonovergoten, vooral op Bevrijdingsdag.
Hier nog geen één mug gezien.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, we hebben een rare mug gevangen vandaag, hel groot en zag er best wel eng uit....
Inderdaad, ik denk dat dit de zomer is voor Nederland. En straks in juli en augustus lopen we allemaal weer te k*nkeren omdat het alleen maar regent....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:55 schreef VacaLoca het volgende:
In 2007 viel in Mei een record hoeveelheid aan regen. Volgend op de recorddroge en recordwarme aprilmaand daarvoor.
Nu hebben we een bijna identieke april maand achter de rug. Maar het ziet er naar uit dat ook mei grotendeels droog zal verlopen, iig de komende 2 weken.
Ik vrees steeds meer voor een hele natte zomer.
Ik verder ook geen gewone muggen, deze was wel een beetje eng, we hadden net fruit gekocht dus kan best een verstekeling zijn geweest.quote:
Nope, blauwe lucht met hier en daar een schaapachtig wolkje.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nes (ameland) / Hijum etc hebben een buitje gehad![]()
Hier niks
Was het toch geen tijgermug?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik verder ook geen gewone muggen, deze was wel een beetje eng, we hadden net fruit gekocht dus kan best een verstekeling zijn geweest.
Nee, hij had geen spikkels, hij was wel zo groot ongeveer, we hebben hem vakkundig om zeep geholpen en in de groene bak gegooid.quote:
Nee, ik weet zeker dat hij snode plannen had.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Noh kon je em niet begraven
7.3°C brrrrr het is echt koud buiten!
En weer 3.6mm verdampt vandaag
Dat doen wij hier in het zuiden bijna iedere dag..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, ik weet zeker dat hij snode plannen had.
Het is echt tijd voor een goede bui, nog even en we moeten gaan sproeien...
Da's zandgrond, wij hebben klei, zelfs dat wordt nu droog...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat doen wij hier in het zuiden bijna iedere dag..
De Peel, ook veel klei hierquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Da's zandgrond, wij hebben klei, zelfs dat wordt nu droog...
Lol, geen oude zeeklei toch?quote:
Ik hoorde zelfs 29 graden, het zou me niets verbazen als de 29 daadwerkelijk gehaald word.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:45 schreef Schuifpui het volgende:
Vanavond werden -8 en 28 graden genoemd in één weerbericht (rtl), en ja, beide ging over Nederland.![]()
In de zon was het wel 29 graden, maar dat bedoel je niet zeker.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:29 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik hoorde zelfs 29 graden, het zou me niets verbazen als de 29 daadwerkelijk gehaald word.
Trouwens, zojuist een halo gezien.
Jawel, maar foto's in de volle zon maken is niet makkelijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In de zon was het wel 29 graden, maar dat bedoel je niet zeker.Mooi een halo, bijzonder om dat zo ineens te zien, had je geen fotocamera paraat?
![]()
Nee da's waar, niet zonder donkere lenzen iig.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:49 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Jawel, maar foto's in de volle zon maken is niet makkelijk.
Hoornseplas, Zilvermeer, Gruno strand, Zwemplas bij de Held.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Morgen hottie pffffff moet maar even kijken of ik ergens in Grunn aan het water kan zitten
Maar of de rest zoveel zin heeft?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hoornseplas, Zilvermeer, Gruno strand, Zwemplas bij de Held.Keuze genoeg.
![]()
Je kunt bij het Zilvermeer in de buurt Kano's en roeibootjes huren bij de Hoornseplas ook trouwens. Dat is natuurlijk wel leuk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar of de rest zoveel zin heeft?pffff dat is nou altijd een drama! Maar ja niks aan te doen helaas, morgen maar effe bekijken
Lol, dan heb je mazzel, was hier ook wel goed.... Een frisse bui.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Buitje hier in het diepe zuiden: http://www.buienradar.nl/(...)am=zoom&size=1x1&t=T
Haha, net even boodschappen gedaan, mijn haar danste ook behoorlijk idd.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:07 schreef Fredo55 het volgende:
Net gefietst in de polder, op de dam stond echt een felle wind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
Ja, dat heeft het nog niet genoeg gedaan de afgelopen maanden.:')quote:
neeeeheeeee, 's zomerse nachten zijn vies klam en slecht slaapbaar. nu is het overdag lekker warm en kun je 's nachts ook nog eens fatsoenlijk slapen.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dat heeft het nog niet genoeg gedaan de afgelopen maanden.:')
Nou, ik had het vannacht anders aardig warm.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
neeeeheeeee, 's zomerse nachten zijn vies klam en slecht slaapbaar. nu is het overdag lekker warm en kun je 's nachts ook nog eens fatsoenlijk slapen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:55 schreef Resistor het volgende:
Hier sneeuwt hetIk vind dat altijd een prachtig gezicht, vooral in de avondzon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What Would Goku Do
Je buurman was aan het BBQ'en?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:06 schreef kikoooooo het volgende:
Net een paar pikzwarte wolken over Amsterdam, maar er viel geen druppel uit.
En na het erop gooien van het vlees Ajax-Twente gaan kijkenquote:
Zijn een paar lijntje net voor de kust.. ook redelijk pittig.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:18 schreef Kwaliteit het volgende:
er is ook regen aan het ontstaan boven zuid-holland
http://buienradar.nl/h.as(...)-4&voor=201105082300
In Midden-Brabant begint het wel toe te nemen hoor.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:49 schreef Drassss het volgende:
Bewolking is behoorlijk dun in Brabant.. Ik zie het ook niet snel gebeuren.
Jep dat ene lijntje vanaf Haarlem is nu aan het activeren, had ik niet verwachtquote:Op zondag 8 mei 2011 21:20 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
In Midden-Brabant begint het wel toe te nemen hoor.
Laat maar komen, dan hoef ik mijn planten morgen een keer geen water te gevenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep dat ene lijntje vanaf Haarlem is nu aan het activeren, had ik niet verwacht
jaaaaaaaa het gaat hier nu goed losquote:Op zondag 8 mei 2011 20:52 schreef Hoerekots het volgende:
Het regent in Rijnsburg-gemeente Katwijk nou ja wat je regen noemt
een paar druppels
![]()
cool!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:07 schreef Hoerekots het volgende:
[..]
jaaaaaaaa het gaat hier nu goed loshet hoost flink
Klopt, gemiddeld tussen 3 en 5 km hoogte.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:33 schreef Againzender het volgende:
Wel alleen regen lijkt het, op de IR lijken de wolkentoppen niet hoog te zijn.
ben daarom wel verbaasd dat er toch zulke buien ontstaan. Misschien morgen nog een verrassing? Opbouw zou onstabieler moeten zijn dan vandaag...quote:Op zondag 8 mei 2011 22:34 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Klopt, gemiddeld tussen 3 en 5 km hoogte.
Wie weet. Het komt ook verder het land op dan voorspelt, aangezien het westen er vooral last van zou hebben. Nu loopt het al tot Midden-Brabant.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
ben daarom wel verbaasd dat er toch zulke buien ontstaan. Misschien morgen nog een verrassing? Opbouw zou onstabieler moeten zijn dan vandaag...
het is een leuke situatie, en wat regen hebben we wel nodig...quote:Op zondag 8 mei 2011 22:39 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Wie weet. Het komt ook verder het land op dan voorspelt, aangezien het westen er vooral last van zou hebben. Nu loopt het al tot Midden-Brabant.
en waar is dat?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:16 schreef warhamstr het volgende:
Jes regen! En net ook een klap onweer, eentje dat dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |