Jep, maar er zit ook een onweersbui onder Eindhoven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:29 schreef Timmos het volgende:
Hmm, de rode pit lijkt weeral onder Zeeland langs te trekken..
Ja, die lijkt hier zo binnen te komen.. Zo toch maar even bij de zeedijk koekeloeren..quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:39 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Jep, maar er zit ook een onweersbui onder Eindhoven.
Da's wel een flinke idd... wel een mooie bui btw. Ik kon hem hier zien.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:39 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Jep, maar er zit ook een onweersbui onder Eindhoven.
En meer knallers hier onderweg naartoequote:Op vrijdag 29 april 2011 18:29 schreef lezzer het volgende: Intussen thuis, (half uur later) en het gaat me hier toch te keer. Echt onvoorstelbare hagel, wind, regen.
Noord-Limburg overigens.
Barst daar nu ongeveer losquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:44 schreef Fredo55 het volgende:
Typisch dat die bui oostelijk van Zeeland inzakt.
Hoppetee! Daar is het alquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:33 schreef Prowl het volgende:
[..]
En meer knallers hier onderweg naartoe
En ondertussen zul je wel een reddingssloep hebben gebouwd...quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:29 schreef lezzer het volgende:
Ik zat net 6 km verderop in de tuin, en daar schampte het onweer. Intussen thuis, (half uur later) en het gaat me hier toch te keer. Echt onvoorstelbare hagel, wind, regen.
Noord-Limburg overigens.
Het gaat er flink op jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:00 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En ondertussen zul je wel een reddingssloep hebben gebouwd...
Venlo heeft een flink buitje gehad net.
Er komen al meldingen vanuit Brabant-Zuidoost en Limburg-Noord.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:07 schreef Drassss het volgende:
Wat een lijn aan buien zeg. Dat gaat wateroverlast opleveren...
Die trekt hier dus echt recht over mijn hoofd heenquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:07 schreef Drassss het volgende:
Wat een lijn aan buien zeg. Dat gaat wateroverlast opleveren...
Als dit zo door gaat ook over mij heen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Die trekt hier dus echt recht over mijn hoofd heen
Moet je nagaan dat dit nog het begin is hequote:Op vrijdag 29 april 2011 19:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Die trekt hier dus echt recht over mijn hoofd heen
Zullen we een lotgenotengroepje oprichten met de naam: "Randstad wil ook eens een keer onweer"?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:52 schreef RiKe het volgende:
Leiden zal wel weer niets krijgen, zoals altijd
Scheit klimaat hier...
Hm ja, het wordt nu toch behoorlijk donker vanuit het (zuid)oosten.quote:
Dat zei mn dochter een uur of wat geleden ook, nu ligt ze lief te slapen door de donders heenquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:56 schreef JDude het volgende:
Ik hoor de kinderen van de achterburen: "HET GAAT STORMEN!"
De Wijk bij Meppel? Dan zou ik er niet te hard op rekenen. Voorlopig blijft alles ten zuiden van de grote rivieren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:06 schreef Pino112 het volgende:
Nog gewoon helder en 'normaal' in De Wijk atm. Komt nog wel neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |