Was het toch geen tijgermug?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik verder ook geen gewone muggen, deze was wel een beetje eng, we hadden net fruit gekocht dus kan best een verstekeling zijn geweest.
Nee, hij had geen spikkels, hij was wel zo groot ongeveer, we hebben hem vakkundig om zeep geholpen en in de groene bak gegooid.quote:
Nee, ik weet zeker dat hij snode plannen had.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Noh kon je em niet begraven
7.3°C brrrrr het is echt koud buiten!
En weer 3.6mm verdampt vandaag
Dat doen wij hier in het zuiden bijna iedere dag..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, ik weet zeker dat hij snode plannen had.
Het is echt tijd voor een goede bui, nog even en we moeten gaan sproeien...
Da's zandgrond, wij hebben klei, zelfs dat wordt nu droog...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat doen wij hier in het zuiden bijna iedere dag..
De Peel, ook veel klei hierquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Da's zandgrond, wij hebben klei, zelfs dat wordt nu droog...
Lol, geen oude zeeklei toch?quote:
Ik hoorde zelfs 29 graden, het zou me niets verbazen als de 29 daadwerkelijk gehaald word.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:45 schreef Schuifpui het volgende:
Vanavond werden -8 en 28 graden genoemd in één weerbericht (rtl), en ja, beide ging over Nederland.![]()
In de zon was het wel 29 graden, maar dat bedoel je niet zeker.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:29 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik hoorde zelfs 29 graden, het zou me niets verbazen als de 29 daadwerkelijk gehaald word.
Trouwens, zojuist een halo gezien.
Jawel, maar foto's in de volle zon maken is niet makkelijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In de zon was het wel 29 graden, maar dat bedoel je niet zeker.Mooi een halo, bijzonder om dat zo ineens te zien, had je geen fotocamera paraat?
![]()
Nee da's waar, niet zonder donkere lenzen iig.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:49 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Jawel, maar foto's in de volle zon maken is niet makkelijk.
Hoornseplas, Zilvermeer, Gruno strand, Zwemplas bij de Held.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Morgen hottie pffffff moet maar even kijken of ik ergens in Grunn aan het water kan zitten
Maar of de rest zoveel zin heeft?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hoornseplas, Zilvermeer, Gruno strand, Zwemplas bij de Held.Keuze genoeg.
![]()
Je kunt bij het Zilvermeer in de buurt Kano's en roeibootjes huren bij de Hoornseplas ook trouwens. Dat is natuurlijk wel leuk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar of de rest zoveel zin heeft?pffff dat is nou altijd een drama! Maar ja niks aan te doen helaas, morgen maar effe bekijken
Lol, dan heb je mazzel, was hier ook wel goed.... Een frisse bui.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Buitje hier in het diepe zuiden: http://www.buienradar.nl/(...)am=zoom&size=1x1&t=T
Haha, net even boodschappen gedaan, mijn haar danste ook behoorlijk idd.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:07 schreef Fredo55 het volgende:
Net gefietst in de polder, op de dam stond echt een felle wind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
Ja, dat heeft het nog niet genoeg gedaan de afgelopen maanden.:')quote:
neeeeheeeee, 's zomerse nachten zijn vies klam en slecht slaapbaar. nu is het overdag lekker warm en kun je 's nachts ook nog eens fatsoenlijk slapen.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dat heeft het nog niet genoeg gedaan de afgelopen maanden.:')
Nou, ik had het vannacht anders aardig warm.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
neeeeheeeee, 's zomerse nachten zijn vies klam en slecht slaapbaar. nu is het overdag lekker warm en kun je 's nachts ook nog eens fatsoenlijk slapen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:55 schreef Resistor het volgende:
Hier sneeuwt hetIk vind dat altijd een prachtig gezicht, vooral in de avondzon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What Would Goku Do
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |