Ja, dat heeft het nog niet genoeg gedaan de afgelopen maanden.:')quote:
neeeeheeeee, 's zomerse nachten zijn vies klam en slecht slaapbaar. nu is het overdag lekker warm en kun je 's nachts ook nog eens fatsoenlijk slapen.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dat heeft het nog niet genoeg gedaan de afgelopen maanden.:')
Nou, ik had het vannacht anders aardig warm.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
neeeeheeeee, 's zomerse nachten zijn vies klam en slecht slaapbaar. nu is het overdag lekker warm en kun je 's nachts ook nog eens fatsoenlijk slapen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:55 schreef Resistor het volgende:
Hier sneeuwt hetIk vind dat altijd een prachtig gezicht, vooral in de avondzon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What Would Goku Do
Je buurman was aan het BBQ'en?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:06 schreef kikoooooo het volgende:
Net een paar pikzwarte wolken over Amsterdam, maar er viel geen druppel uit.
En na het erop gooien van het vlees Ajax-Twente gaan kijkenquote:
Zijn een paar lijntje net voor de kust.. ook redelijk pittig.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:18 schreef Kwaliteit het volgende:
er is ook regen aan het ontstaan boven zuid-holland
http://buienradar.nl/h.as(...)-4&voor=201105082300
In Midden-Brabant begint het wel toe te nemen hoor.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:49 schreef Drassss het volgende:
Bewolking is behoorlijk dun in Brabant.. Ik zie het ook niet snel gebeuren.
Jep dat ene lijntje vanaf Haarlem is nu aan het activeren, had ik niet verwachtquote:Op zondag 8 mei 2011 21:20 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
In Midden-Brabant begint het wel toe te nemen hoor.
Laat maar komen, dan hoef ik mijn planten morgen een keer geen water te gevenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep dat ene lijntje vanaf Haarlem is nu aan het activeren, had ik niet verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |