Ongetwijfeldquote:Op maandag 2 mei 2011 22:22 schreef INViCTuS het volgende:
Ja, in zuid Europa is het juist slecht. De stuwmeren in Spanje zitten tjokvol. Zul je zien dat het in de zomer weer andersom is...
zo is het meestal, hier goed, daar slecht, en andersomquote:Op maandag 2 mei 2011 22:22 schreef INViCTuS het volgende:
Ja, in zuid Europa is het juist slecht. De stuwmeren in Spanje zitten tjokvol. Zul je zien dat het in de zomer weer andersom is...
Nu zijn ze wel heel hebberig, de meren zitten al vol toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zo is het meestal, hier goed, daar slecht, en andersom
van mij mogen de sluizen hier open zodra ik in het zuiden zit,als het daar dan maar goed weer is. Niet leuk om te camperen in kloteweerquote:Op maandag 2 mei 2011 23:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nu zijn ze wel heel hebberig, de meren zitten al vol toch?
Nee da's waar, wanneer ga je? Dan hoop ik dat wij ook op vakantie zijn, dan mag het van mij ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
van mij mogen de sluizen hier open zodra ik in het zuiden zit,als het daar dan maar goed weer is. Niet leuk om te camperen in kloteweer
vertrekken 10 juli naar portugalquote:Op maandag 2 mei 2011 23:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee da's waar, wanneer ga je? Dan hoop ik dat wij ook op vakantie zijn, dan mag het van mij ook.
Oeh, 11 juli naar Toscane, gaat werken.quote:
Hmm, dat hoeft niet hoor!quote:Op maandag 2 mei 2011 23:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Van mij mag het hier nog wel 2 maanden droog blijven, dan heb ik het ultieme record verbroken
Regen? Dat zal dan meer voor het oosten of zuiden weg gelegd zijn, noorden en westen zullen het zo goed als droog houdenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:11 schreef Asgard het volgende:
Volgens het KNMI word het komende week wel wat warmer, staat helaas nog wel regen tussen maar ik hoop maar dat het regen gedeelte niet klopt.![]()
En dit zullen we deze week op uitgebreide schaal gebeuren, ik meende zelfs dat er geruchten gingen dat ze op uitgebreide schaal bermen in de fik willen stekenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:13 schreef JDude het volgende:
Een goeie bui zou niet mis zijn voor de natuur (en mijn tuin). Gisterenavond zag ik zelfs een stuk middenberm van de snelweg in de fik staan.
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_flink_warm___.htmlquote:Van onze meteo-redactie
AMSTERDAM - Door een omega-blokkade boven grote delen van Europa gaat ons land niet alleen nog geruime tijd profiteren van droog weer: ook wordt het snel warmer.
Foto: Cris Toala Olivares
Op de westflank van een zich versterkend hogedrukgebied wordt er vanuit het zuiden de komende dagen steeds warmere lucht aangevoerd. Dat gebeurt bij een van noordoost- naar zuidoost draaiende wind. De schrale gevoelstemperatuur verdwijnt daardoor.
Ook de nachtelijke kou waarin het zelfs komende nacht wederom tot grondvorst kan komen, verdwijnt nu snel. Van donderdag tot en met maandag loopt het kwik gestaag op. Dat gebeurt eerst met waarden van 17 tot 22 graden en later in de periode beleven we temperatruren van 22 tot 27 graden.
Wel neemt door het warmere weer de onstabiliteit toe. In de loop van het weekeinde bestaat daarom de kans op een verspreide regen- of onweersbui. Het blijft de komende dagen overwegend zonovergoten, vooral op Bevrijdingsdag.
Hier nog geen één mug gezien.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, we hebben een rare mug gevangen vandaag, hel groot en zag er best wel eng uit....
Inderdaad, ik denk dat dit de zomer is voor Nederland. En straks in juli en augustus lopen we allemaal weer te k*nkeren omdat het alleen maar regent....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:55 schreef VacaLoca het volgende:
In 2007 viel in Mei een record hoeveelheid aan regen. Volgend op de recorddroge en recordwarme aprilmaand daarvoor.
Nu hebben we een bijna identieke april maand achter de rug. Maar het ziet er naar uit dat ook mei grotendeels droog zal verlopen, iig de komende 2 weken.
Ik vrees steeds meer voor een hele natte zomer.
Ik verder ook geen gewone muggen, deze was wel een beetje eng, we hadden net fruit gekocht dus kan best een verstekeling zijn geweest.quote:
Nope, blauwe lucht met hier en daar een schaapachtig wolkje.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nes (ameland) / Hijum etc hebben een buitje gehad![]()
Hier niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |