moet je eens in de VS kijkenquote:Op donderdag 28 april 2011 00:03 schreef horned_reaper het volgende:
Hier is nog steeds geen druppel gevallen vandaag.....
Ik kijk naar buiten en zie al uren regen...quote:Op donderdag 28 april 2011 11:18 schreef Burnie88 het volgende:
Ik ben benieuwd of het spul boven Duitsland nog activeert.. Anders blijft het hier weer droog verdammt..
Zo te zien activeert het een klein beetjequote:Op donderdag 28 april 2011 11:18 schreef Burnie88 het volgende:
Ik ben benieuwd of het spul boven Duitsland nog activeert.. Anders blijft het hier weer droog verdammt..
Oh? De Held toch een buitje, niet genoeg voor de tuin helaas... Hopelijk krijgen we nog wat.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:10 schreef kloas_wokkel het volgende:
Waar dan regen in Groningen ? heb net 3 druppen gezien geloof ik
Zeggeh, niet alles voor jezelf houden!quote:Op donderdag 28 april 2011 14:48 schreef Drassss het volgende:
Zo te zien gaat de bui in Duitsland mooi over mij heen trekken de komende uren
Het kreng trekt teveel naar het noorden!quote:Op donderdag 28 april 2011 14:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zeggeh, niet alles voor jezelf houden!
Ontstaat nog wel wat boven Duitsland, wie weet... http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uurquote:Op donderdag 28 april 2011 15:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het kreng trekt teveel naar het noorden!
Zie je de haak, een echte tornado mijn kant opquote:Op donderdag 28 april 2011 15:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ontstaat nog wel wat boven Duitsland, wie weet... http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
hier (op de grens tussen N.Brabant en Gelderland) is er rond 12.00 een bui gevallen, nu al weer droog met zonnetje en bewolking. Aan de radar te zien krijgen we de eerstkomende 3 uur ook niet veel meerquote:Op donderdag 28 april 2011 15:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ontstaat nog wel wat boven Duitsland, wie weet... http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zie je de haak, een echte tornado mijn kant op![]()
Mwah, ik denk dat het zo'n vaart niet gaat lopen, het kan maar ik vermoed dat het meevalt.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zie je de haak, een echte tornado mijn kant op![]()
Haha, sorry kon het niet latenquote:Op donderdag 28 april 2011 15:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat het zo'n vaart niet gaat lopen, het kan maar ik vermoed dat het meevalt.![]()
![]()
(Foei Drassss)
Het is wel een flinke bui:
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=tophoogtelb1x1
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Haha, sorry kon het niet laten
Begint nu te regenen in NO-Brabant.
Na zo'n periode warm weer? Echt?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:58 schreef Saekerhett het volgende:
Best wel raar, die onweerspitten vanuit het oosten.
Nee nog niet. Onweer zit ook nog op de grens en daar woon ik zeker 30km vandaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heb je onweer? Dat zou me niets verbazen...
[..]
Na zo'n periode warm weer? Echt?Ik hoop dat we er in Nederland ook het eea van meekrijgen, al is het alleen een fris buitje.
Ah zo, dat klopt, sorry.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee nog niet. Onweer zit ook nog op de grens en daar woon ik zeker 30km vandaan.
Onweer is niet zo gek, maar ik denk dat Saeker wil zeggen dat het vrij abnormaal is dat we onweersbuien vanuit het oosten krijgenNormaal komen ze vanuit België opzetten.
Ja kloptquote:Op donderdag 28 april 2011 16:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah zo, dat klopt, sorry.Als je hier kijkt dan zie je dat de temp in Duitsland en Nederland hoger ligt dan meer Oostelijk, gezien de Oostelijke stroming van nu vind ik het niet vreemd dat er nu boven Duitland onweer ontstaat.
http://zomer.buienradar.n(...)ren_in_Europa_5.aspx
Laten we hopen dat we hier ook nog iets zien!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:58 schreef kahaarin het volgende:
Goh, het lijkt ook wel richting Noorden te komen, nog een paar uurtjes denk ik.
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=satradar
Ja al is het maar een goede bui, zou goed zijn voor de planten.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:05 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Laten we hopen dat we hier ook nog iets zien!
Heb je al wel wat regen gehad dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:44 schreef Infection het volgende:
Zo te zien zwakt het al weer af kwa onweer. Mijn woonplaats zou de volle laag krijgen (033) maar heb nog geen donder gehoord...
Meer donkergrijs hier, wat een wolkjesquote:
Daar zit gek genoeg geen onweer meer in, zouden die buien wat meer naar het Oosten Groningen nog bereiken?quote:
Mah hangt vanaf...ik heb mijn twijfels of dat wel zolang stand houd./quote:Op donderdag 28 april 2011 20:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daar zit gek genoeg geen onweer meer in, zouden die buien wat meer naar het Oosten Groningen nog bereiken?
Hey zeg, positief denken, natuurlijk krijgen wij ook een sloot water.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mah hangt vanaf...ik heb mijn twijfels of dat wel zolang stand houd./
Wel iets, niet veel. Af en toe eens een buitje, niets bijzonders eigenlijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heb je al wel wat regen gehad dan?
Lol, hier hebben we alleen maar genoeg gehad om het pad een beetje nat te maken, verder nog helemaal niets...quote:Op donderdag 28 april 2011 21:05 schreef Infection het volgende:
[..]
Wel iets, niet veel. Af en toe eens een buitje, niets bijzonders eigenlijk.
Ik weet het niet hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 21:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey zeg, positief denken, natuurlijk krijgen wij ook een sloot water.![]()
Misschien is er toch hoop... de bui die boven de Veluwe uitgestorven was, begint nu langzaam weer te activeren en komt naar het Westenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:27 schreef RiKe het volgende:
En de randstad krijgt WEER geen onweer, net als 90% van afgelopen jaar....
De ene teleurstelling na de andere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |