Laten we hopen dat we hier ook nog iets zien!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:58 schreef kahaarin het volgende:
Goh, het lijkt ook wel richting Noorden te komen, nog een paar uurtjes denk ik.
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=satradar
Ja al is het maar een goede bui, zou goed zijn voor de planten.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:05 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Laten we hopen dat we hier ook nog iets zien!
Heb je al wel wat regen gehad dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:44 schreef Infection het volgende:
Zo te zien zwakt het al weer af kwa onweer. Mijn woonplaats zou de volle laag krijgen (033) maar heb nog geen donder gehoord...
Meer donkergrijs hier, wat een wolkjesquote:
Daar zit gek genoeg geen onweer meer in, zouden die buien wat meer naar het Oosten Groningen nog bereiken?quote:
Mah hangt vanaf...ik heb mijn twijfels of dat wel zolang stand houd./quote:Op donderdag 28 april 2011 20:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daar zit gek genoeg geen onweer meer in, zouden die buien wat meer naar het Oosten Groningen nog bereiken?
Hey zeg, positief denken, natuurlijk krijgen wij ook een sloot water.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mah hangt vanaf...ik heb mijn twijfels of dat wel zolang stand houd./
Wel iets, niet veel. Af en toe eens een buitje, niets bijzonders eigenlijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heb je al wel wat regen gehad dan?
Lol, hier hebben we alleen maar genoeg gehad om het pad een beetje nat te maken, verder nog helemaal niets...quote:Op donderdag 28 april 2011 21:05 schreef Infection het volgende:
[..]
Wel iets, niet veel. Af en toe eens een buitje, niets bijzonders eigenlijk.
Ik weet het niet hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 21:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey zeg, positief denken, natuurlijk krijgen wij ook een sloot water.![]()
Misschien is er toch hoop... de bui die boven de Veluwe uitgestorven was, begint nu langzaam weer te activeren en komt naar het Westenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:27 schreef RiKe het volgende:
En de randstad krijgt WEER geen onweer, net als 90% van afgelopen jaar....
De ene teleurstelling na de andere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |