Voor dat dat hier is, is het onweer er al uit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:19 schreef Drassss het volgende:
Dat 2de front gaat mij wel raken gok ik.
Vrees het ook voor je..quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:21 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Voor dat dat hier is, is het onweer er al uit.
Eerste front heeft niet veel onweer meer?
Jeps, daar was ik net.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:17 schreef JDude het volgende:
[..]
De Wijk bij Meppel? Dan zou ik er niet te hard op rekenen. Voorlopig blijft alles ten zuiden van de grote rivieren.
Mooie lucht...quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dreunt nog steeds lekker hier in Eindhoven...
[ afbeelding ]
Ik zat toen bij een vriend op de 22ste verdieping in Ehv, dus kon het goed zienquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:46 schreef DemonRage het volgende:
LOL! Nieuwe cel ontstaan die net ten noorden van Eindhoven langs trekt. De flitsen zijn hier goed te zien en ook een paar donders te horen.
Volgens mij issie toch best wel dicht bij aangezien ik in het noorden van Eindhoven woon. Nu valt er ook neerslag.![]()
-edit- de volle laag hier
[ afbeelding ]
Check dat ene buitje dat opeens opduikt.
En uiteindelijk:
[ afbeelding ]
Hier op Tholen rond 20u een onweersbuitje gehad, stelde helaas niet veel voor..quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:44 schreef Timmos het volgende:
Niks van de buien gemerkt die over Zeeland gingen.. Paar druppels water en wat wind, dat was 't..
Dit was hier dus totaal geen level 1 waard.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:30 schreef DemonRage het volgende:
Estofex had het wel bij het juiste eind met hun lvl-1 gebied:
[ afbeelding ]
Valt dit serieus te nemen?quote:
Het kan nog makkelijk vriezen in mei. Overdag wordt het gewoon een graad of 15.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt dit serieus te nemen?
Lijkt me sterk joh, is toch niet gezond dit na weken van +- 20 graden..
Die levels geven slechts een verhoogde kans op extreem weer aan, geen garantie.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:05 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dit was hier dus totaal geen level 1 waard.
Lol! Lijkt wel iets uit een film...quote:Op maandag 2 mei 2011 19:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
New York paar dagen geleden.
Oh nee he, weer osama en weer new yorkquote:Op maandag 2 mei 2011 19:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
New York paar dagen geleden.
Hmm, zou zo maar kunnen, de CIA heeft ook UFO files vrijgegeven....quote:
[conspiracy modus]quote:Op maandag 2 mei 2011 20:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, zou zo maar kunnen, de CIA heeft ook UFO files vrijgegeven....[/alu-hoedje]
Hier onder anderen: http://www.quofataferunt.(...)deoid=218&Itemid=119quote:Op maandag 2 mei 2011 21:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
[conspiracy modus]waar, vertelll [/conspiracy modus]
Met je disclaimer ben ik het verder wel eens en meer van zulksquote:Op maandag 2 mei 2011 21:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hier onder anderen: http://www.quofataferunt.(...)deoid=218&Itemid=119
* Disclaimer: ik geloof niet, en ik herhaal NIET in aliens en zulks.*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |