abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 april 2011 @ 18:47:30 #1
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96099472
En we gaan verder. Want het laatste woord is er nog niet uit :)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 28 april 2011 @ 18:50:19 #2
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96099574
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:47 schreef Schenkstroop het volgende:
En we gaan verder. Want het laatste woord is er nog niet uit :)
Ad infinitum ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 28 april 2011 @ 18:55:00 #3
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96099742
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ad infinitum ;)
'Divide and conquer' dat is wat ik zie bij discussies aangaande 9/11.

Er waren geen massavernietigings-wapens. Maar Bush is wel stinkend rijk geworden door de verkoop van wapens. Allemaal belastinggeld via een omweg in zijn zakken. En het nut van al die slachtoffers, waarvan 3000+ US soldaten en nog meer die zonder benen zijn teruggekomen, is nogsteeds niet duidelijk. Obama bracht geen ' Change'. En de een was Rep. de ander Dem. Wat zegt dat?

Vast niks :+
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 28 april 2011 @ 18:58:36 #4
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96099902
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:55 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

'Divide and conquer' dat is wat ik zie bij discussies aangaande 9/11.

Er waren geen massavernietigings-wapens. Maar Bush is wel stinkend rijk geworden door de verkoop van wapens. Allemaal belastinggeld via een omweg in zijn zakken. En het nut van al die slachtoffers, waarvan 3000+ US soldaten en nog meer die zonder benen zijn teruggekomen, is nogsteeds niet duidelijk. Obama bracht geen ' Change'. En de een was Rep. de ander Dem. Wat zegt dat?

Vast niks :+
Dat ligt dan weer aan je definitie van WMD. Maargoed, dat is iets voor een ander topic.
Onikaan ni ov dovah
pi_96100022
Het doet me hier aan denken:

Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
  donderdag 28 april 2011 @ 19:02:01 #6
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96100056
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat ligt dan weer aan je definitie van WMD. Maargoed, dat is iets voor een ander topic.
Ja jouw mening ken ik wel. Granaten zijn volgens jou ook WMD's. Tuurlijk granaten zijn gevaarlijk. Maar daarvoor moest de hele mikmak en wereld en alles naar Irak. Lekker op onschuldige burgers schieten yeehah! :+
  donderdag 28 april 2011 @ 19:03:23 #7
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96100119
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:01 schreef Venus-Castina het volgende:
Het doet me hier aan denken:

[ afbeelding ]
:D
  donderdag 28 april 2011 @ 19:06:02 #8
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96100235
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:02 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja jouw mening ken ik wel. Granaten zijn volgens jou ook WMD's. Tuurlijk granaten zijn gevaarlijk. Maar daarvoor moest de hele mikmak en wereld en alles naar Irak. Lekker op onschuldige burgers schieten yeehah! :+
Ik zeg niet dat ik het er mee eens ben he ;) Gifgranaten vielen IIRC toen volgens de Amerikanen ook onder de WDM's, en ja die had Saddam inderdaad. Vind ik ook grote onzin.
Onikaan ni ov dovah
pi_96105475
Goed. Laten we er even van uitgaan dat de VS niet wisten dat er een aanval kwam met vliegtuigen in het WTC. Dan vraag ik me af hoe veel tijd er voorbij gaat tussen de tijd dat er een vliegtuig van koers afwijkt, en dat deze wordt onderschept.

Hoe kan het dat er, na de eerste crash, niet direct een situatie van opperste paraatheid is?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96107283
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:34 schreef Hoppahoppa het volgende:
Goed. Laten we er even van uitgaan dat de VS niet wisten dat er een aanval kwam met vliegtuigen in het WTC. Dan vraag ik me af hoe veel tijd er voorbij gaat tussen de tijd dat er een vliegtuig van koers afwijkt, en dat deze wordt onderschept.

Hoe kan het dat er, na de eerste crash, niet direct een situatie van opperste paraatheid is?
Vroeger was men hier een heel stuk lakser in.
Het was toen ook de procedure om de bevelen van de kapers op te volgen omdat dat tot dan toe altijd in het voordeel van de inzittenden was gebleken.
Nu zijn die procedures flink omgespit.

[ Bericht 19% gewijzigd door Venus-Castina op 28-04-2011 21:13:12 ]
pi_96108296
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:03 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Vroeger was men hier een heel stuk lakser in.

Goede reden inderdaad... gewoon simpelweg laksheid....
Weer een vraag goed beantwoord. Volgende! :')

quote:

Omdat in juni 2001 de standaard procedure om een jager de lucht in te krijgen gewijzigd is. Sindsdien moest men Rumsfeld om toestemming vragen i.p.v. dat de militaire commanders van NORAD zelf het bevel konden geven.

quote:
"On Sept. 11, the normal scramble-approval procedure was for an FAA official to contact the National Military Command Center (NMCC) and request Pentagon air support. Someone in the NMCC would call Norad's command center and ask about availability of aircraft, then seek approval from the Defense Secretary--Donald H. Rumsfeld--to launch fighters."

Bron: http://www.aviationnow.co(...)0020603/avi_stor.htm (06/03/02) Link is helaas dood.
quote:

9/11 Tapes Reveal Ground Personnel Muffled Attacks

"What’s more, the decades-old procedure for a quick response by the nation’s air defense had been changed in June of 2001. Now, instead of NORAD’s military commanders being able to issue the command to launch fighter jets, approval had to be sought from the civilian Defense Secretary, Donald Rumsfeld. This change is extremely significant, because Mr. Rumsfeld claims to have been "out of the loop" nearly the entire morning of 9/11.

He isn’t on the record as having given any orders that morning. In fact, he didn’t even go to the White House situation room; he had to walk to the window of his office in the Pentagon to see that the country’s military headquarters was in flames.
Mr. Rumsfeld claimed at a previous commission hearing that protection against attack inside the homeland was not his responsibility. It was, he said, "a law-enforcement issue."
Why, in that case, did he take onto himself the responsibility of approving NORAD’s deployment of fighter planes?"

Bron was NY observer, maar is verwijderd. Hier een link naar gekopieerd artikel: http://www.democraticunde(...)&address=104x1810845
Daarbij gaat ook het absurde verhaal dat NORAD op hetzelfde moment bezig was met een oefening waarbij sprake was van gekaapte vliegtuigen en de piloten en verkeersleiding daardoor het onderscheid niet meer konden maken tussen een echt gekaapt vliegtuig en een vliegtuig dat onderdeel was van de simulatie.

Je kunt het ook anders bekijken. Was er überhaupt sprak van gekaapte vliegtuigen? O-)

Het was niet zinvol om achter digitaal toegevoegde Boeings aan te jagen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 21:26:58 ]
pi_96109783
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Goede reden inderdaad... gewoon simpelweg laksheid....
Weer een vraag goed beantwoord. Volgende! :')
In het verleden zijn bij kapingen de toestellen niet als wapen gebruikt, maar als middel om eisen te kunnen stellen. De aanwezigheid van jachtvliegtuigen was daarom niet noodzakelijk en vaak zelfs ongewenst omdat het de kapers bij visueel contact onrustig kon maken.
pi_96109985
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:37 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

In het verleden zijn bij kapingen de toestellen niet als wapen gebruikt, maar als middel om eisen te kunnen stellen. De aanwezigheid van jachtvliegtuigen was daarom niet noodzakelijk en vaak zelfs ongewenst omdat het de kapers bij visueel contact onrustig kon maken.
Dat geloof ik best popje...

Maar ik denk niet dat het relevant is geweest voor de situatie rond 9/11. Heb je nooit van die NORAD oefening gehoord dan?

Bovendien was er toch al een vliegtuig in een van de torens gevlogen. Vrij onrustige kapers... dunkt mij.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 21:41:59 ]
pi_96110151
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat geloof ik best popje...

Maar ik denk niet dat het relevant is geweest voor de situatie rond 9/11. Heb je nooit van die NORAD oefening gehoord dan?
Natuurlijk, maar wat heeft dat met het wel of niet onderscheppen te maken?
pi_96110203
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:37 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

een baan in Fantasialand zou je niet misstaan!
pi_96110255
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:42 schreef THEFXR het volgende:
een baan in Fantasialand zou je niet misstaan!
Leg uit?
pi_96110360
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:42 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar wat heeft dat met het wel of niet onderscheppen te maken?
Nou... heb je mijn post gelezen?

Er waren wel degelijk jagers opgestegen volgens het officiële verhaal. Echter vanwege de gelijktijdige oefening waren de piloten niet meer zeker wat nu de gekaapte toestellen waren en vlogen allemaal de verkeerde kant uit. :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 21:45:06 ]
pi_96110657
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Er waren wel degelijk jagers opgestegen volgens het officiële verhaal. Echter vanwege de gelijktijdige oefening waren de piloten niet meer zeker wat nu de gekaapte toestellen waren en vlogen allemaal de verkeerde kant uit. :')
Wat wil je daarmee zeggen?
Dat er in dit soort situaties geen verwarring kan ontstaan?
pi_96110748
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:43 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Leg uit?
omdat iedereen hier weet dat voor 9/11, 67 succesvolle onderscheppingen zijn gedaan door gevechtsvliegtuigen, in dezelfde situatie!
pi_96110890
Nog iets... is het niet heel toevallig dat de kapers de stanleymessen mee aan boord kregen terwijl het voor 11 september gewoon standaardprocedure was van de luchtvaartmaatschappijen om die dingen in beslag te nemen?

quote:
"A manual written by the airline industry years before the Sept. 11 attacks instructed airport screeners to confiscate from passengers boxcutters like those used by the hijackers, documents show.
Though the federal government did not specifically bar the objects before Sept. 11, the airlines were in charge of security and the manual they compiled was the guidebook for determining what items could be brought aboard flights.
FAA spokeswoman Laura Brown said keeping boxcutters off planes was an industry requirement, not a government order. She said the FAA allowed airline passengers to carry blades less than four inches long before Sept. 11. Government rules now prohibit such items.
Other items allowed into airplane cabins, according to the manual, included baseball bats, darts, knitting needles, pocket utility knifes less than four inches long and scissors.
The manual for security screeners was issued by the airlines' trade groups to comply with FAA regulations and was in effect at the time of the terror attacks. The document lists boxcutters and pepper spray as items not allowed past security checkpoints. Screeners were told to call supervisors if they found either item.
Attorney General John Ashcroft said some of the hijackers used boxcutters to take over the planes, and the indictment of alleged hijacking coconspirator Zacarias Moussaoui charged that Mohammed Atta, the leader of the hijackers, had pepper spray.
"We actually had rules and regulations to stop this," said former Transportation Department Inspector General Mary Schiavo, now a lawyer suing United Airlines and American Airlines on behalf of families of Sept. 11 victims.
Paul Hudson, head of the Aviation Consumer Action Project, an advocacy group, said this latest revelation is another reason for an independent commission to investigate Sept. 11." - CBS (11/12/02)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 21:54:44 ]
pi_96111022
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:48 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Wat wil je daarmee zeggen?
Dat er in dit soort situaties geen verwarring kan ontstaan?
Dat het wel errrrug toevallig is dat er op het zelfde moment een oefening gaande is waarbij kapingen worden gesimuleerd. How convenient... again. :7
pi_96111858
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:49 schreef THEFXR het volgende:
omdat iedereen hier weet dat voor 9/11, 67 succesvolle onderscheppingen zijn gedaan door gevechtsvliegtuigen, in dezelfde situatie!
Noem ze eens? En zet gelijk uit hoe vaak dit niet is gebeurd.
vergelijk die statistieken dan met die van na 2001.
pi_96112073
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat het wel errrrug toevallig is dat er op het zelfde moment een oefening gaande is waarbij kapingen worden gesimuleerd. How convenient... again. :7
Ik heb wel eens een motorstoring geoefend waarbij de motor geheel buiten bedoeling echt uitviel.
Ik ben jaren geleden 2 weken mijn rijbewijs kwijt geweest, in die tijd ben ik 3 keer aangehouden, daarna nooit meer.
Wat een toeval, je zou bijna opzet vermoeden.
pi_96112414
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Ik heb wel eens een motorstoring geoefend waarbij de motor geheel buiten bedoeling echt uitviel.
Ik ben jaren geleden 2 weken mijn rijbewijs kwijt geweest, in die tijd ben ik 3 keer aangehouden, daarna nooit meer.
Zal ik de vraag eens anders stellen dan? Hoe groot acht jij de kans dat de aanslagen waren gelukt als er geen gelijktijdige oefening werd gehouden?
pi_96112419
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nog iets... is het niet heel toevallig dat de kapers de stanleymessen mee aan boord kregen terwijl het voor 11 september gewoon standaardprocedure was van de luchtvaartmaatschappijen om die dingen in beslag te nemen?
Ik ben jaren daarvoor naar Amerika gevlogen met met dergelijke voorwerpen in mijn handbagage.
In 2005 werd ik voor een vlucht zonder passagiers door de douane gefouilleerd en mijn navigatie passer werd afgenomen omdat deze als steekwapen kon dienen.
Wie ga ik kapen, mijzelf?
pi_96112505
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Noem ze eens? En zet gelijk uit hoe vaak dit niet is gebeurd.
vergelijk die statistieken dan met die van na 2001.
voor jou hebben ze google uitgevonden, zoek zelf eens iets op, luie hond :(
pi_96112531
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Ik ben jaren daarvoor naar Amerika gevlogen met met dergelijke voorwerpen in mijn handbagage.
In 2005 werd ik voor een vlucht zonder passagiers door de douane gefouilleerd en mijn navigatie passer werd afgenomen omdat deze als steekwapen kon dienen.
Wie ga ik kapen, mijzelf?
Ja jij weer wel. Jij wordt echt steeds geloofwaardiger. :')
pi_96112620
quote:

[..]

dus je hebt misdrijven gepleegd, wat een criminelen hier.
pi_96112817
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zal ik de vraag eens anders stellen dan? Hoe groot acht jij de kans dat de aanslagen waren gelukt als er geen gelijktijdige oefening werd gehouden?
Ik ben geen militair tacticus dus mijn idee hierover heeft een verwaarloosbare waarde in een discussie. Ik denk dat er een grotere kans van onderscheppen was omdat er in tegenstelling tot de langere reactietijd misschiem minder verwarring was ontstaan over het doelwit. Hierbij heb ik niet meegenomen dat men Primary radar gebruikte waarop een doel niet herkenbaar is in tegenstelling tot Secondary Surveillance radar.
pi_96112903
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:10 schreef THEFXR het volgende:
dus je hebt misdrijven gepleegd, wat een criminelen hier.
Je moest eens weten wat ik allemaal heb gedaan en nog doe, FXR.
pi_96112934
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ja jij weer wel. Jij wordt echt steeds geloofwaardiger. :')
Geef eens aan waarom dit niet waar zou zijn?
Het staat nog in mijn logboek: 22 november 2005, op LEBZ, gezagvoerder: Tab, first officer: moi
vertrektijd 14:45 UTC

[ Bericht 5% gewijzigd door Venus-Castina op 28-04-2011 22:21:10 ]
pi_96113040
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:12 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Ik ben geen militair tacticus dus mijn idee hierover heeft een verwaarloosbare waarde in een discussie. Ik denk dat er een grotere kans van onderscheppen was omdat er in tegenstelling tot de langere reactietijd misschiem minder verwarring was ontstaan over het doelwit. Hierbij heb ik niet meegenomen dat men Primary radar gebruikte waarop een doel niet herkenbaar is in tegenstelling tot Secondary Surveillance radar.
Ja, duh... dat de kans op onderscheppen groter was, had ik ook nog wel kunnen bedenken. Dus het kwam maar wat goed uit dat er zo'n simulatie aan de gang was. Jij noemt dat toeval, maar je bagatelliseert dan ook alles. Evenals je forum vriendjes hier.

Met iemand die alles bagatelliseert is dan ook geen normale discussie te voeren.
pi_96113426
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:14 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Geef eens aan waarom dit niet waar zou zijn?
Het zal vast waar zijn. Aan de andere kant... waarom neem jij een stanleymes of iets vergelijkbaars mee in je handbagage? Wat was dat vergelijkbaars dan eigenlijk? Je nagelvijltje of -knippertje?

Jij gaat major happenings bagatelliseren door het te vergelijken met iets onbenulligs als het vergeten van je rijbewijs. En het valt me op dat je dat het liefst voor iedere anomalie rondom 9/11 doet. Zo zijn er hier nog een handje vol die daar een houtje van hebben.

Echt niet te geloven dit. :')
pi_96113457
quote:

[..]

ja,trollen in een crossdresser topic!
pi_96113493
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ja, duh... dat de kans op onderscheppen groter was, had ik ook nog wel kunnen bedenken. Dus het kwam maar wat goed uit dat er zo'n simulatie aan de gang was. Jij noemt dat toeval, maar je bagatelliseert dan ook alles. Evenals je forum vriendjes hier.

Met iemand die alles bagatelliseert is dan ook geen normale discussie te voeren.
Welke reden heb je om aan te nemen dat dit geen toeval was. Deze dingen gebeuren J0kkebr0k en er zijn talloze voorbeelden van.
pi_96113685
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:23 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Welke reden heb je om aan te nemen dat dit geen toeval was. Deze dingen gebeuren J0kkebr0k en er zijn talloze voorbeelden van.
Genoeg redenen heb ik daarvoor, Venus-Castina! Lees de reeks anders eens door, dan weet je de redenen. Ik ga niet alles opsommen voor je.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 22:26:05 ]
pi_96113875
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:22 schreef THEFXR het volgende:
ja,trollen in een crossdresser topic!
Excusez moi? Houd eens op met je getrol en wees nu eens duidelijk en onderbouw je antwoorden.
Het gegeven dat je over crossdressing spreekt zegt genoeg van je niveau van begrip van die topics.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het zal vast waar zijn. Aan de andere kant... waarom neem jij een stanleymes of iets vergelijkbaars mee in je handbagage? Wat was dat vergelijkbaars dan eigenlijk? Je nagelvijltje of -knippertje?

Jij gaat major happenings bagatelliseren door het te vergelijken met iets onbenulligs als het vergeten van je rijbewijs. En het valt me op dat je dat het liefst voor iedere anomalie rondom 9/11 doet. Zo zijn er hier nog een handje vol die daar een houtje van hebben.

Echt niet te geloven dit. :')
Wij hadden aardappelschil mesjes en een schaar bij ons, we vlogen als passagier.
De vergelijking die ik stelde is juist dat een gebeurtenis plaats kan vinden op zeer ongelukkige momenten: aka murphies law. Dat kan in kleine situaties, maar ook in grote situaties.
pi_96114159
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:27 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Excusez moi? Houd eens op met je getrol en wees nu eens duidelijk en onderbouw je antwoorden.
Het gegeven dat je over crossdressing spreekt zegt genoeg van je niveau van begrip van die topics.

[..]

Wij hadden aardappelschil mesjes en een schaar bij ons, we vlogen als passagier.
De vergelijking die ik stelde is juist dat een gebeurtenis plaats kan vinden op zeer ongelukkige momenten: aka murphies law. Dat kan in kleine situaties, maar ook in grote situaties.
Toeval bestaat ja. Ik ben godverdomme geen mongool! Echter op 9/11 zijn zoveel dingen "toevallig" gebeurd, dat het gewoonweg geen toeval meer te noemen is. Het is zo gefabriceerd om het totaalplaatje "kloppend" te maken voor de massa.
pi_96114311
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:27 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Het gegeven dat je over crossdressing spreekt zegt genoeg van je niveau van begrip van die topics
ik heb je al eerder gezegd dat niemand vraagt om jouw indiana jones verhalen,maar te pas en onpas kom je er weer mee aandouwen.
jouw rijbewijs of uitvallen van motors heeft niks met dit topic te maken.
pi_96114735
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:33 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik heb je al eerder gezegd dat niemand vraagt om jouw indiana jones verhalen,maar te pas en onpas kom je er weer mee aandouwen.
Exactly. Alles wat op je pad komt vergoeilijken is geen kunst, maar het is wel fucking irritant in een discussie als deze. Dat zijn dan ook voornamelijk de trucjes om een topic keihard om zeep te helpen.
pi_96114812
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Toeval bestaat ja. Ik ben godverdomme geen mongool! Echter op 9/11 zijn zoveel dingen "toevallig" gebeurd, dat het gewoonweg geen toeval meer te noemen is. Het is zo gefabriceerd om het totaalplaatje "kloppend" te maken voor de massa.
Dat is dus puur een vermoeden van je, je kunt het niet hard maken.
Sorry J0kkebrok, maar ik been heel analytisch ingesteld. Ik handel niet op vermoedens maar alleen op harde gegevens.

Om een voorbeeldje te noemen:
Jaren geleden vloog ik passagiers rond. Ik had het vliegtuig gecontroleerd voor vertrek en alles als ok bevonden.
Boven water zag ik dat volgens de meters 1 tank leeg was. Dit leek me sterk d maar voor de zekerheid liet ik de yoke los omdat met die scheve gewichtsverdeling het toestel een kant op zou willen trekken. Het toestel bleef kaarsrecht vliegen dus ik nam aan dat het instrument kapot was en niet dat de tank leeg was.
Voor de zekerheid besloot ik het brandstofmengsel te verarmen om zuiniger te vliegen. Met het ook op de temperatuursmeter draaide ik de mensgelknop langzaam uit toen opeens de motor stilviel. na in een reflex op land aan te sturen met de beste zweefsnelheid realiseerde ik me dat mijn brevet in de auto lag en ik dus strafbaar was als de politie me uit het weiland oppikt.

Je hebt hier toeval op toeval op toeval, een ongeluk komt nooit alleen.. Deze dingen gebeuren J0kkebr0k.
pi_96115073
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:33 schreef THEFXR het volgende:
Beste FXR, in het verleden heb je me regelmatig onterecht voor leugenaar uitgemaakt, je dacht het telkens weer beter te weten dan mensen die ervaring hebben en opgeleid zijn in een bepaald gebied.
Ik heb die motorstoring genoemd (niet het verhaal van hierboven trouwens, dat is wat anders) om aan te geven dat toeval bestaat je je het niet klakkeloos als opzet kan aanmerken. Zeker niet als je hier geen harde bewijzen voor hebt: het blijven vermoedens en voor vermoedens koop je niets.
Assumption makes an ass out of you and me.

En waarom je met crossdressing aankomt is me een raadsel.
pi_96115179
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:40 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Dat is dus puur een vermoeden van je, je kunt het niet hard maken.
Sorry J0kkebrok, maar ik been heel analytisch ingesteld. Ik handel niet op vermoedens maar alleen op harde gegevens.
Dat ben ik ook, anders zou ik keihard falen in mijn werk. Wat jij doet is alles vergoelijken. Dat heeft niets met analytisch ingesteld zijn van doen. Dat is alles wegwuiven op basis van jouw eigen kleine en totaal irrelevante ervaringen.

Als je dan zo analytisch ingesteld bent, zou het je sieren om je eens echt te verdiepen in 9/11.

quote:
Om een voorbeeldje te noemen:
Jaren geleden vloog ik passagiers rond. Ik had het vliegtuig gecontroleerd voor vertrek en alles als ok bevonden.
Boven water zag ik dat volgens de meters 1 tank leeg was. Dit leek me sterk d maar voor de zekerheid liet ik de yoke los omdat met die scheve gewichtsverdeling het toestel een kant op zou willen trekken. Het toestel bleef kaarsrecht vliegen dus ik nam aan dat het instrument kapot was en niet dat de tank leeg was.
Voor de zekerheid besloot ik het brandstofmengsel te verarmen om zuiniger te vliegen. Met het ook op de temperatuursmeter draaide ik de mensgelknop langzaam uit toen opeens de motor stilviel. na in een reflex op land aan te sturen met de beste zweefsnelheid realiseerde ik me dat mijn brevet in de auto lag en ik dus strafbaar was als de politie me uit het weiland oppikt.

Je hebt hier toeval op toeval op toeval. Deze dingen gebeuren J0kkebr0k.
En toen riep je moeder dat je Flight Simulator af moest sluiten om te komen eten. :')

;)
pi_96115457
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
En toen riep je moeder dat je Flight Simulator af moest sluiten om te komen eten. :')

;)
Net zoals je aanneemt dat die oefening op 9/11 geen toeval was, neem je nu blijkbaar ook aan dat ik deze zaken verzin zonder dat je er enige argumentatie voor hebt.
Kenmerkend, ik zie er een patroon in.
pi_96115759
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:49 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Net zoals je aanneemt dat die oefening op 9/11 geen toeval was, neem je nu blijkbaar ook aan dat ik deze zaken verzin zonder dat je er enige argumentatie voor hebt.
Kenmerkend, ik zie er een patroon in.
Ah.... humor herkennen kun je ook al niet. *knipoog*.
pi_96115841
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:54 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ah.... humor herkennen kun je ook al niet. *knipoog*.
Er wordt hier zo vaak gezegd dat mensen liegen dat je na een tijdje ook niet meer weet wat gemeend is en wat niet. :P
pi_96115908
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:55 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Er wordt hier zo vaak gezegd dat mensen liegen dat je na een tijdje ook niet meer weet wat gemeend is en wat niet. :P
Ach... als je weet waar ik en vooral Culto allemaal niet voor uitgemaakt worden, dan heb jij het zo slecht nog niet hoor.
pi_96116003
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ach... als je weet waar ik en vooral Culto allemaal niet voor uitgemaakt worden, dan heb jij het zo slecht nog niet hoor.
Heb het ook zeker niet over mijzelf. Als ik niet post wil het niet zeggen dat ik niet meelees. ;)
pi_96116155
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:44 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Beste FXR, in het verleden heb je me regelmatig onterecht voor leugenaar uitgemaakt, je dacht het telkens weer beter te weten dan mensen die ervaring hebben en opgeleid zijn in een bepaald gebied.
Ik heb die motorstoring genoemd (niet het verhaal van hierboven trouwens, dat is wat anders) om aan te geven dat toeval bestaat je je het niet klakkeloos als opzet kan aanmerken. Zeker niet als je hier geen harde bewijzen voor hebt: het blijven vermoedens en voor vermoedens koop je niets.
Assumption makes an ass out of you and me.

Jouw ervaringen met vliegtuigen(indiana jones verhalen) die niet controleerbaar zijn, intresseren ons niets. wij vragen nergens naar en elke keer moeten we die shit weer lezen!
dat is gewoon een vorm van undercover trollen!
Open lekker een eigen topic waarin je je verhaaltjes in kwijt kunt.
  donderdag 28 april 2011 @ 23:12:02 #50
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_96116793
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Daarbij gaat ook het absurde verhaal dat NORAD op hetzelfde moment bezig was met een oefening waarbij sprake was van gekaapte vliegtuigen en de piloten en verkeersleiding daardoor het onderscheid niet meer konden maken tussen een echt gekaapt vliegtuig en een vliegtuig dat onderdeel was van de simulatie.
Wat ik volkomen verbijsterend vond is dat tijdens de London bombings er net zo hard een terreuroefening gaande was op de stations die toen getroffen zijn, hoeveel toeval kan je hebben? :X
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_96117038
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:01 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Jouw ervaringen met vliegtuigen(indiana jones verhalen) die niet controleerbaar zijn, intresseren ons niets. wij vragen nergens naar en elke keer moeten we die shit weer lezen!
dat is gewoon een vorm van undercover trollen!
Open lekker een eigen topic waarin je je verhaaltjes in kwijt kunt.
Die verhaaltjes worden door Venus-Castina gepost om alles maar af te kunnen doen als toeval. Als je op die manier redeneert, dan wordt het leven wel erg makkelijk en kun je alles wel weg bagatelliseren. Vooraf is het standpunt van Venus-Castina al bepaald. 9/11 was geen inside job.

Pas als CNN met groots "Breaking News" komt dat het een inside job was, dan zullen ze zeggen... "bwuh.. hadden ze toch gelijk".

Ain't gonna happen, want CNN, of beter gezegd Time Warner, was een van de grote deelnemers aan deze terrorsimulatie. ;)
pi_96117126
quote:
15s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:12 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Wat ik volkomen verbijsterend vond is dat tijdens de London bombings er net zo hard een terreuroefening gaande was op de stations die toen getroffen zijn, hoeveel toeval kan je hebben? :X
Heel goed dat je dit opmerkt. Die 7/7 aanslagen waren dus ook gewoonweg een simulatie (inclusief vicsims :6) . Daar is ook zat over te vinden. Google maar wat.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 23:19:05 ]
pi_96118240
Dus Venus-Castina... we hebben nu 2 terreuraanslagen. Allebei geclaimd door Al Qaida (voor zover die organisatie überhaupt bestaat) volgens het officiële verhaal. Op het moment van beide aanslagen waren er terreuroefeningen gaande.

De wet van Murphy zeker? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 23:41:39 ]
pi_96118545
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dus Venus-Castina... we hebben nu 2 terreuraanslagen. Allebei geclaimed door Al Qaida (voor zover die organisatie überhaupt bestaat) volgens het officiële verhaal. Op het moment van beide aanslagen waren er terreuroefeningen gaande.

De wet van Murphy zeker? :')
Zolang je geen bewijs hebt zeer zeker ja. met slechts vermoedens kom je namelijk nergens.

quote:
Vooraf is het standpunt van Venus-Castina al bepaald. 9/11 was geen inside job.
Zo light het niet. Ik probeer een beeld te krijgen van een situatie door er gegevens over van te verzamelen. Ik ga er niet met een vooropgezet beeld in. Bij veel zaken heb ik geen enkel verstand dus daar houd ik me dan ook buiten.

Het punt wat je noemt gaat trouwens voor velen van jullie op. Hoeveel hier nemen wel niet aan dat een 757 of 767 bepaalde manoeuvres niet kan verrichten, dat het onmogelijk is voor een onervaren vlieger om het toestel te besturen, dat een toestel een bepaald gedrag moet vertonen bij impact.
In jullie hoofden is het blijkbaar al duidelijk: er zijn geen vliegtuigen geweest en daar zoek je argumenten bij.
pi_96118605
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:09 schreef THEFXR het volgende:
voor jou hebben ze google uitgevonden, zoek zelf eens iets op, luie hond :(
Jij komt met het bericht dat het onderscheppen van gekaapte toestellen vroeger ook standaard was, dus dan is het aan jou om daar de gegevens bij te presenteren.
Over lui hoef je niet te beginnen, je hebt er namelijk een geschiedenis van.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:01 schreef THEFXR het volgende:
Je hoeft het niet te lezen, je bent hier uit vrije wil.
Ik kan je best de gegevens aanreiken, weet je nog dat je dat ook beweerde met die lowpass?
pi_96119163
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:44 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Jij komt met het bericht dat het onderscheppen van gekaapte toestellen vroeger ook standaard was, dus dan is het aan jou om daar de gegevens bij te presenteren.
Over lui hoef je niet te beginnen, je hebt er namelijk een geschiedenis van.

is algemeen bekend, net zoals bekend is,dat jij niks van 9/11 af weet.
[..]

Je hoeft het niet te lezen, je bent hier uit vrije wil.
Ik kan je best de gegevens aanreiken, weet je nog dat je dat ook beweerde met die lowpass?
niemand hoeft die verhaaltjes van jou te lezen,omdat het offtopic is!
pi_96119519
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:55 schreef THEFXR het volgende:
niemand hoeft die verhaaltjes van jou te lezen,omdat het offtopic is!
Over "crossdressing" beginnen is wel ontopic wil je zeggen?

Ik heb die zaken gepost als voorbeeld hoe dingen via toeval tot in het onwaarschijnlijke kunnen lopen. Dat ik er nu een situatie bijhaal die ik zelf heb meegemaakt, alas, ik kan ook wel andere dingen opnoemen als je wilt.
Wat betreft de andere "verhaaltjes" die ik enkele topic nr's eerder heb gepost, vind je dat die offtopic zijn?
pi_96119809
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:43 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Zolang je geen bewijs hebt zeer zeker ja. met slechts vermoedens kom je namelijk nergens.
Met slechts vermoedens worden de grootste zaken opgelost... het begint vrijwel altijd met verdenkingen.

Punt is alleen dat je vanuit je luie stoel moeilijk juridisch bewijs kunt leveren van een dergelijk globaal complot met alleen Google ter beschikking. Bovendien zijn de verantwoordelijken zo verschrikkelijk machtig, dat niemand zijn vingers er aan wil, of überhaupt kán, branden. Men krijgt simpelweg de toegang niet tot de werkelijk relevante informatie. Bovendien werkt de media ook totaal niet mee.... eerder tegen (gek hé?).

Je hebt zo nu en dan eens een zender die een 911 conspiracy docu uitzendt, maar die komen vaak niet verder dan... "We heard explosions" en "WTC7 was a controlled demolition". Vaak komen ze er direct na met een docu die de boel weer debunked. No planes theorie wordt doodgezwegen. Zelfs binnen diverse thruthbewegingen is het een verboden onderwerp.

In September krijgen we weer de dramatische docu's en geacteerde verhalen te zien. Wellicht nog een grootse happening in NY waarbij enkel genodigden op het toneel verschijnen. Let maar op dat er groots aandacht wordt geschonken aan het 10-jarig jubileum van deze terrorsimulatie.
  vrijdag 29 april 2011 @ 00:16:23 #59
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96120112
-trol-

[ Bericht 99% gewijzigd door Bastard op 29-04-2011 08:10:27 ]
pi_96120733
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Met slechts vermoedens worden de grootste zaken opgelost... het begint vrijwel altijd met verdenkingen.

Punt is alleen dat je vanuit je luie stoel moeilijk juridisch bewijs kunt leveren van een dergelijk globaal complot met alleen Google ter beschikking. Bovendien zijn de verantwoordelijken zo verschrikkelijk machtig, dat niemand zijn vingers er aan wil, of überhaupt kán, branden. Men krijgt simpelweg de toegang niet tot de werkelijk relevante informatie. Bovendien werkt de media ook totaal niet mee.... eerder tegen (gek hé?).
Daar heb je gelijk in, vaak beginnen zaken met een vermoeden. Maar met een vermoeden alleen kan je niets. Het kan als opstapje naar een onderzoek dienen.
Maarja, er wordt hier vaak gesproken alsof het zeker is dat er geen vliegtuigen waren, dat de slachtoffers verzonnen zijn etc.

De commerciële media brengt voornamelijk wat de meerderheid van hun doelgroep interesseert. Het is een werking van vraag en aanbod.
pi_96120796
-reactie op troll-

[ Bericht 24% gewijzigd door Bastard op 29-04-2011 08:10:50 ]
pi_96121008
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:31 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, vaak beginnen zaken met een vermoeden. Maar met een vermoeden alleen kan je niets. Het kan als opstapje naar een onderzoek dienen.
Maarja, er wordt hier vaak gesproken alsof het zeker is dat er geen vliegtuigen waren, dat de slachtoffers verzonnen zijn etc.
Voor mij en sommige anderen hier ís dat ook zeker. Ga maar eens een paar uur rondneuzen op de memorials. Niks mis mee. Het is gewoon vrij toegankelijk. Ga daar wat lezen. Kijk of je patronen ziet. Lees de tributes en lees de reacties in de persoonlijke condoleance boeken. Bekijk de foto's goed en lees nog meer reacties.

Doe dit op http://www.legacy.com/sept11/home.aspx

en op http://www.cnn.com/SPECIALS/2001/memorial/

quote:
De commerciële media brengt voornamelijk wat de meerderheid van hun doelgroep interesseert. Het is een werking van vraag en aanbod.
Deels heb je gelijk, maar er zijn zoveel interessante gebeurtenissen gaande waar we nooit iets van zien of horen. De media zijn zeer selectief.

Heb je jezelf nooit afgevraagd waarom bijvoorbeeld RTL en NOS altijd dezelfde onderwerpen in het nieuws aansnijden op een enkel entertainment gericht berichtje na. De wereld is zoveel groter en er gebeurt zoveel meer... hoe kan het dat men toch altijd dezelfde onderwerpen aansnijdt? Toeval?
pi_96121739
Nog even over de stanleymessen:
quote:
"MR. KEAN: There's been some confusion as to the issue of box cutters. You testified, I gather, that as of September 11th, the FAA did not prohibit box cutters, before Congress. Yesterday we got testimony from the ATA that in checkpoint operation guides, box cutters were classified as restricted items, which could be kept off an aircraft if identified. What was the status of box cutters within the aviation system as a whole, and certainly in Boston, where those checkpoints were?
MR. MINETA: The FAA regulation referred to blades of four inches or greater as prohibited items. And so a box cutter was really less than four inches. Now, on the other hand, the airline industry had a guideline. And in that guideline, they did prohibit box cutters, as it was in that guideline. But in the FAA regulations, that was not the case."
Bron: 9-11 commission

Dan kom ik meteen op de vraag: Hoe waarschijnlijk is het dat een luchtvaartmaatschappij haar eigen regels niet nastreeft?

Laat ik het nog anders formuleren:

Je fouilleert deze man en je treft een stanleymes aan in zijn handbagage of zakken. Pak je hem dan af of lap je de regels aan je laars?

Vervolgens tref je bij nog een aantal van de passagiers een stanleymes aan. Ga je dan alarm slaan of ga je gapend verder met je werk?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2011 01:19:32 ]
pi_96124417
En het gaat gewoon door.. Pfff, wat vermoeiend.

Over die stanley messen: Als Alberto Stegeman of all people Schiphol binnenkomt met nepbommen, geloof ik direct dat ten tijde van 9/11 de beveiliging zo laks was dat die mesjes ook zonder problemen binnen kwamen.

Over London dat daar een terreuroefening bezig was: Zou het niet zo kunnen zijn dat de terroristen daar van wisten? Dat ze juist dachten dat die timing perfect was voor verwarring? Nee, het is natuurlijk veel logischer dat daar ook nepdoden waren, dat het allemaal een "simulatie" is.
  vrijdag 29 april 2011 @ 07:38:49 #65
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_96124515
quote:

Ten eerste was de NORAD leider tijdelijk functie af, Cheney was in command. Daarnaast waren er allerlei Wargames gaande (Vigilant Guardian, Vigilant Warrior, Northern Guardian, Northern Vigilance) waarbij de echte radars om de luchtruim te controlen waren gehackt. Daarnaast waren er wel na de eerste impact wat jets er uit gestuurd maar die kwamen niet van de dichst bijzijnde airbase. Deze piloten werden de verkeerde kant op gestuurde en met maar 1/3 topspeed. Zodat ze wel telaat zouden zijn.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 29 april 2011 @ 07:43:57 #66
52357 Lambiekje
pi_96124566
quote:

[..]

Dat lijkt mij duidelijk je slingert en zwalkt over de weg.

In mijn gehele autorij periode ben ik pas een keer aangehouden voor een reguliere blaastest. Ik heb nog nooit het roze ding hoeven te laten zien aan oom agent.

En als je uitgaat van intention field ... dat heb zendt je toch onbewust uit van "ik rij zonder" "ik rij zonder" en dat wordt opgepakt door surveillerende agenten. ;)
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 29 april 2011 @ 07:45:04 #67
52357 Lambiekje
pi_96124582
quote:

[..]

Aerosol Crimes !
  vrijdag 29 april 2011 @ 07:48:13 #68
52357 Lambiekje
pi_96124608
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:44 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Jij daagde hem uit met "Je moest eens weten wat ik allemaal heb gedaan en nog doe, FXR."

[ Bericht 2% gewijzigd door Lambiekje op 29-04-2011 07:54:21 ]
  vrijdag 29 april 2011 @ 07:53:41 #69
52357 Lambiekje
pi_96124661
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:43 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Dat is geen vermoeden dat zijn hard staande feiten dat op beide ochtende wargames simulaties aan de gang waren.

Voor 911 was er een simulatie gaande waarbij vliegtuigen in gebouwen gaan.

Tijdens de ochtend van 7/7 was er een simulatie gaande waarbij bommen zouden ontploffen in een metrostation... En wat gebeurd pardoes echt??!

quote:
[..]

Zo light het niet. Ik probeer een beeld te krijgen van een situatie door er gegevens over van te verzamelen. Ik ga er niet met een vooropgezet beeld in. Bij veel zaken heb ik geen enkel verstand dus daar houd ik me dan ook buiten.

Het punt wat je noemt gaat trouwens voor velen van jullie op. Hoeveel hier nemen wel niet aan dat een 757 of 767 bepaalde manoeuvres niet kan verrichten, dat het onmogelijk is voor een onervaren vlieger om het toestel te besturen, dat een toestel een bepaald gedrag moet vertonen bij impact.
In jullie hoofden is het blijkbaar al duidelijk: er zijn geen vliegtuigen geweest en daar zoek je argumenten bij.
Nee nee het is pas vrijlaat bekend geworden dat er geen vliegtuigen gebruikt kunnen zijn. Hoogstens pas sinds 2006 is het no-plane theorie opgestaan. Pas nadat integraal 48uur van alle grote TV-zenders beschikbaar zijn gesteld in 2006.
  vrijdag 29 april 2011 @ 07:56:04 #70
52357 Lambiekje
pi_96124688
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:16 schreef THEFXR het volgende:

[..]

"pilots for truth" zitten de echte piloten, daar hoef je niet met de onzin aan te komen die je hier post, dan wordt je gelijk verbannen en waarschijnlijk proberen ze je brevet te laten intrekken wegens instabiel gedrag, zulke collaga's wil je niet aan de stuurknuppel hebben zitten.
Vliegtuigen besturen is een serieuze aangelegenheid, jij praat erover of het speelgoed is.
Nee tijdens 911 werd er gedaan of het speelgoed was.
  vrijdag 29 april 2011 @ 07:59:04 #71
52357 Lambiekje
pi_96124729
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 01:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nog even over de stanleymessen:

[..]

Bron: 9-11 commission

Dan kom ik meteen op de vraag: Hoe waarschijnlijk is het dat een luchtvaartmaatschappij haar eigen regels niet nastreeft?

Laat ik het nog anders formuleren:

Je fouilleert deze man en je treft een stanleymes aan in zijn handbagage of zakken. Pak je hem dan af of lap je de regels aan je laars?

[ afbeelding ]

Vervolgens tref je bij nog een aantal van de passagiers een stanleymes aan. Ga je dan alarm slaan of ga je gapend verder met je werk?
Inmiddels is de beveiliging al zo dat je diep wordt gevingerd als 6 jarige. Er kan natuurlijk maar zo een stanleymes zitten.
pi_96125597
Normaal quoten is teveel gevraagd?
pi_96126565
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 07:28 schreef Scrummie het volgende:
En het gaat gewoon door.. Pfff, wat vermoeiend.
Men vroeg toch om een normale discussie. Nu is het alweer niet goed. Vraag me sowieso af wat je komt doen als het je allemaal zo vermoeid.

quote:
Over die stanley messen: Als Alberto Stegeman of all people Schiphol binnenkomt met nepbommen, geloof ik direct dat ten tijde van 9/11 de beveiliging zo laks was dat die mesjes ook zonder problemen binnen kwamen.
Cirkelredenering.

Daarbij is Alberto ( :') ) naar mijn weten niet gewoon via de gate gegaan, maar heeft hij gebruik gemaakt van een dienstingang. In het geval van de kapers gingen zijn gewoon door de gate. Dat er 1 stanleymes niet wordt opgemerkt... lijkt me nog mogelijk.... maar een stuk of 10 a 15 wordt al een stuk onwaarschijnlijker aangezien men door metaaldetectoren moest en de handbagage door een Röntgenapparaat.

quote:
Over London dat daar een terreuroefening bezig was: Zou het niet zo kunnen zijn dat de terroristen daar van wisten? Dat ze juist dachten dat die timing perfect was voor verwarring?
Dat is interessant discussievoer voor HoppaHoppa en kornuiten.

quote:
Nee, het is natuurlijk veel logischer dat daar ook nepdoden waren, dat het allemaal een "simulatie" is.
Ga je er maar eens in verdiepen en kom dan nog eens terug.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2011 09:52:13 ]
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:04:19 #74
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_96127218
Ok, we hebben dus alleen maar nep-aanslagen op eigen burgers gehad, want ik lees nu dat de bomaanslagen in Londen ook een simulatie was en er geen slachtoffers waren. Blijkbaar gaan er geen mensen naar hun werk in de spits in London. Komen jullie uberhaupt wel eens buiten, en in grote steden trouwens? Of creëeren jullie je wereldbeeld vanachter je pc en het internet?

Want de spits in de Londen subway is geen geintje hoor, dus hoe je daar alles wilt faken...
Ach, only in BNW...
Ik heb geen signature.
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:42:05 #75
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96128515
Gelukkig gaat het hier alleen over 911 en niet de metro aanslagen in London...
The truth was in here.
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:55:39 #76
52357 Lambiekje
pi_96129049
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:04 schreef VitaminWater het volgende:
Ok, we hebben dus alleen maar nep-aanslagen op eigen burgers gehad, want ik lees nu dat de bomaanslagen in Londen ook een simulatie was en er geen slachtoffers waren. Blijkbaar gaan er geen mensen naar hun werk in de spits in London. Komen jullie uberhaupt wel eens buiten, en in grote steden trouwens? Of creëeren jullie je wereldbeeld vanachter je pc en het internet?

Want de spits in de Londen subway is geen geintje hoor, dus hoe je daar alles wilt faken...
Ach, only in BNW...
Je snapt er werkelijk waar helemaal niets van. !

Natuurlijk is er wel een aanslag gepleegd in London. Maar het maffe toevalligheid is wel dat de men een terreuroefening hield precies in die metro die ene ochtend.

Tijdens 911 was er voordat de nepvliegtuigen in de torens en het Pentagon klapten was er een terreuroefening gaande waarbij vliegtuigen als wapen gebouwen aanvalt. Daarbij was de simulatie zo geavanceerd waar bij de real-life radarsystemen van de NORAD gehacked zijn om nepdata te tonen. Pardoes worden er "echt" vliegtuigen gekaapt en vernielen de torens. Doordat NORAD medewerkers op de hoogte waren van de simulatie konden ze in wezen niets anders dan twijfelen en het niet meer bevatten dat er tijdens deze simulatie een echte situatie is ontstaan.
pi_96129532
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Natuurlijk is er wel een aanslag gepleegd in London. Maar het maffe toevalligheid is wel dat de men een terreuroefening hield precies in die metro die ene ochtend.

Tijdens 911 was er voordat de nepvliegtuigen in de torens en het Pentagon klapten was er een terreuroefening gaande waarbij vliegtuigen als wapen gebouwen aanvalt. Daarbij was de simulatie zo geavanceerd waar bij de real-life radarsystemen van de NORAD gehacked zijn om nepdata te tonen. Pardoes worden er "echt" vliegtuigen gekaapt en vernielen de torens. Doordat NORAD medewerkers op de hoogte waren van de simulatie konden ze in wezen niets anders dan twijfelen en het niet meer bevatten dat er tijdens deze simulatie een echte situatie is ontstaan.
Verdomde slim van die terroristen dus. Zal vast van een inside contact zijn gekomen dat ze op die dag het beste die aanslag konden plegen om verwarring te zaaien.
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:07:58 #78
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_96129575
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat klopt!

Ik lees toch over vicsims net, dus nep slachtoffers. Maar de aanslagen waren wel echt zeg je. Maar er was ook een oefening aan de gang. Dat is TE toevallig blijkt uit jouw woorden, dus blijkbaar vermoed je een echte aanslag, maar dan door de overheid met als doel een simulatie van een aanslag. Volgens mij ga je het doel van een simulatie voorbij als je zelf een echte aanslag op je eigen burgers gaat plegen hoor.

En hoe kun je nou in een volle metro een bomaanslag plegen, zonder slachtoffers te maken?

Ik zie de samenhang in jullie verhalen soms gewoon niet. Maar we gaan inderdaad nogal offtopic van 911 naar de aanslagen in Londen, dus laat maar zitten verder. Ik denk dat ik sowieso hier niet meer kom, want ik krijg gewoon jeuk aan mijn hersens hier :P
Ik heb geen signature.
pi_96129971
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 07:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ten eerste was de NORAD leider tijdelijk functie af, Cheney was in command.
Fout
http://911myths.com/index.php/Cheney_in_charge_of_NORAD

quote:
Daarnaast waren er allerlei Wargames gaande (Vigilant Guardian, Vigilant Warrior, Northern Guardian, Northern Vigilance) waarbij de echte radars om de luchtruim te controlen waren gehackt.
Fout, radars waren niet gehackt
http://911myths.com/index.php/False_blips

En over de wargames moet je ook nog wat bijlezen:

One of the most common approaches with regard to the "war games" is to present you with some huge list, and then argue that this is too many exercises to be coincidental. But as we've seen, these lists aren't always an accurate reflection of what was going on.

Of the nine exercises we've listed here, for instance, two weren't running on 9/11 (Amalgam Virgo, Tripod II), and a third probably doesn't exist (Vigilant Warrior). Three of the remaining six have no obvious relevance to NORAD (Timely Alert II, Operation Northern Guardian, NRO Drill). Of the remaining three, one was a real operation in response to a Russian exercise and not a "war game" at all (Operation Northern Vigilance). That leaves us with only two NORAD-related exercises, which are intentionally run at the same time: Global Guardian and Vigilant Guardian. This perhaps isn't quite the staggering coincidence that some would have you believe.

Even more importantly, theres a distinct lack of evidence for any of these exercises adversely affecting the response to 9/11, or even to contradict the NORAD and 9/11 Commission view that they actually helped. 9/11 researchers need to deliver something more than their current empty speculation on this topic if the argument is to move any further.
http://911myths.com/index.php/War_Games

quote:
Daarnaast waren er wel na de eerste impact wat jets er uit gestuurd maar die kwamen niet van de dichst bijzijnde airbase. Deze piloten werden de verkeerde kant op gestuurde en met maar 1/3 topspeed. Zodat ze wel telaat zouden zijn.
Ze werden niet de verkeerde kant opgestuurd, ze volgden de normale procedure
Radar data show the Otis fighters were airborne at 8:53. Lacking a target, they were vectored toward military-controlled airspace off the Long Island coast. To avoid New York area air traffic and uncertain about what to do, the fighters were brought down to military airspace to "hold as needed." From 9:09 to 9:13, the Otis fighters stayed in this holding pattern

En over de snelheid waarmee ze vlogen:
http://www.scribd.com/doc(...)eptors-Flew-Slow-767

Hier een goed onderzoek naar de scramble:
http://www.oredigger61.org/?p=2028

Hoe krijg je het voormekaar na al die jaren nog steeds zoveel foute claims te doen? Nu ga je vast weer 911myths proberen belachelijk te maken ipv op de inhoud in te gaan die duidelijk met bronnen is onderbouwd.
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:35:48 #80
52357 Lambiekje
pi_96130816
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:17 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Fout
http://911myths.com/index.php/Cheney_in_charge_of_NORAD

[..]

Fout, radars waren niet gehackt
http://911myths.com/index.php/False_blips

En over de wargames moet je ook nog wat bijlezen:

One of the most common approaches with regard to the "war games" is to present you with some huge list, and then argue that this is too many exercises to be coincidental. But as we've seen, these lists aren't always an accurate reflection of what was going on.

Of the nine exercises we've listed here, for instance, two weren't running on 9/11 (Amalgam Virgo, Tripod II), and a third probably doesn't exist (Vigilant Warrior). Three of the remaining six have no obvious relevance to NORAD (Timely Alert II, Operation Northern Guardian, NRO Drill). Of the remaining three, one was a real operation in response to a Russian exercise and not a "war game" at all (Operation Northern Vigilance). That leaves us with only two NORAD-related exercises, which are intentionally run at the same time: Global Guardian and Vigilant Guardian. This perhaps isn't quite the staggering coincidence that some would have you believe.

Even more importantly, theres a distinct lack of evidence for any of these exercises adversely affecting the response to 9/11, or even to contradict the NORAD and 9/11 Commission view that they actually helped. 9/11 researchers need to deliver something more than their current empty speculation on this topic if the argument is to move any further.
http://911myths.com/index.php/War_Games

[..]

Ze werden niet de verkeerde kant opgestuurd, ze volgden de normale procedure
Radar data show the Otis fighters were airborne at 8:53. Lacking a target, they were vectored toward military-controlled airspace off the Long Island coast. To avoid New York area air traffic and uncertain about what to do, the fighters were brought down to military airspace to "hold as needed." From 9:09 to 9:13, the Otis fighters stayed in this holding pattern

En over de snelheid waarmee ze vlogen:
http://www.scribd.com/doc(...)eptors-Flew-Slow-767

Hier een goed onderzoek naar de scramble:
http://www.oredigger61.org/?p=2028

Hoe krijg je het voormekaar na al die jaren nog steeds zoveel foute claims te doen? Nu ga je vast weer 911myths proberen belachelijk te maken ipv op de inhoud in te gaan die duidelijk met bronnen is onderbouwd.
Voor je duidelijkheid 911myths is onjuist. Dat dergelijke rommel nog steeds wordt aangehaald. :N
pi_96130866
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Voor je duidelijkheid 911myths is onjuist. Dat dergelijke rommel nog steeds wordt aangehaald. :N
Datzelfde kan je stellen met de rommel die doorgaans word gepost door bepaalde users.
pi_96131234
quote:

[..]

Dit uiteraard in tegenstelling tot alle pulp die jij steeds aanhaalt?
pi_96131804
quote:

[..]

Zoals gedacht ga je weer eens niet in op de inhoud want dat zou je moeten toegeven dat je fout zit. Hoe kan 911myths onjuist zijn als alle onderbouwing van andere bronnen komt.. dan zouden die bronnen onjuist moeten zijn maarja dat zijn dezelfde bronnen die jij gebruikt... Het is inderdaad verbazend dat je nog steeds dezelfde rommel loopt te roepen terwijl je al jarenlang op je fouten wordt gewezen.
pi_96131968
-troll-

[ Bericht 38% gewijzigd door Bastard op 29-04-2011 12:45:37 ]
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:27:41 #85
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_96133462
Hier draait het toch altijd op uit. Hoe moeten wij nu bepalen wat er echt of niet echt gebeurd of wat de waarheid is. Zeker op deze afstand, waarbij mensen steeds 'bronnen' aanhalen zonder dat ze de mogelijkheden, infratructuur en vooral de netwerken hebben om die te controleren. Dat is ook de grootste bron van mijn scepsis altijd. Ik denk dat echte journalisten (van welke krant, zender, website, freelance, tijdschrift of weet ik veel wat dan ook) deze mogelijkheden en netwerken WEL hebben en deze 'nieuwsbom' ( :P ) maar al te graag zouden willen plaatsen.

Maar die mensen worden gelijk vermoord door de CIA las ik in het vorige topic, dus zo blijf je gaan he.
Ik heb geen signature.
pi_96133747
-troll-

[ Bericht 99% gewijzigd door Bastard op 29-04-2011 12:46:21 ]
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:47:01 #87
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96134402
Hoppa, kunnen we afspreken dat we inhoudelijk posten en niet posten om de discussiepartners zwart te maken? Fijn :)
The truth was in here.
pi_96134658
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:47 schreef Bastard het volgende:
Hoppa, kunnen we afspreken dat we inhoudelijk posten en niet posten om de discussiepartners zwart te maken? Fijn :)
Ik snap het ook niet hoor. Eerst gaat ie vragen om een inhoudelijke discussie die niet alleen maar over de no-plane theorie gaat. Hij stelt op pagina 1 vervolgens een vraag. Krijgt daar antwoorden op die niet specifiek op de no-plane theorie zijn gefocust, gaat er vervolgens niet op in, maar komt hier wel weer met diverse troll reacties aanwaaien. :{

Zoals ik in het FB topic al keurig voorspelde.
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:08:25 #89
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96135504
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet hoor. Eerst gaat ie vragen om een inhoudelijke discussie die niet alleen maar over de no-plane theorie gaat. Hij stelt op pagina 1 vervolgens een vraag. Krijgt daar antwoorden op die niet specifiek op de no-plane theorie zijn gefocust, gaat er vervolgens niet op in, maar komt hier wel weer met diverse troll reacties aanwaaien. :{

Jaja, maar jij bent ook niet altijd het braafste jongetje van de klas hoor.
The truth was in here.
pi_96135979
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hoort dit niet ook in Fb thuis? Je moet wel opletten waar je iets post, ketel. En bedankt voor de amusante tijd.
pi_96136859
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:08 schreef Bastard het volgende:

[..]

Jaja, maar jij bent ook niet altijd het braafste jongetje van de klas hoor.
Daar ben ik mij van bewust. Dat was vroegah op school ook al zo ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2011 13:36:16 ]
pi_96143769
quote:
12s.gif Op vrijdag 29 april 2011 07:43 schreef Lambiekje het volgende:
Dat lijkt mij duidelijk je slingert en zwalkt over de weg.

En als je uitgaat van intention field ... dat heb zendt je toch onbewust uit van "ik rij zonder" "ik rij zonder" en dat wordt opgepakt door surveillerende agenten. ;)
1 routine controle op alcohol
1 controle vanwege Luilak
1 keer toen ik met alarmlichten langs de weg stond en een behulpzame agent poolshoogte kwam nemen.
Dit alles vond 's nachts plaats.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 07:45 schreef Lambiekje het volgende:
Aerosol Crimes !
Voor jou een vraag, voor mij een weet. ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 07:48 schreef Lambiekje het volgende:
Jij daagde hem uit met "Je moest eens weten wat ik allemaal heb gedaan en nog doe, FXR."
We hadden het over misdrijven:
1) Crossdressing is in Nederland sinds 1983 geen misdrijf meer.
2) Ik ben geen crossdresser.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 07:53 schreef Lambiekje het volgende:
Dat is geen vermoeden dat zijn hard staande feiten dat op beide ochtende wargames simulaties aan de gang waren.
Ik betwist de oefeningen niet, ik meldde dat het slechts een vermoeden is dat deze iets te maken hebben gehad met de aanslagen zelf, terwijl dat hier als een feit gebracht wordt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 07:53 schreef Lambiekje het volgende:
Nee nee het is pas vrijlaat bekend geworden dat er geen vliegtuigen gebruikt kunnen zijn. Hoogstens pas sinds 2006 is het no-plane theorie opgestaan. Pas nadat integraal 48uur van alle grote TV-zenders beschikbaar zijn gesteld in 2006.
Er kunnen geen vliegtuigen gebruikt zijn?
  vrijdag 29 april 2011 @ 17:25:41 #93
52357 Lambiekje
pi_96146668
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:05 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

1 routine controle op alcohol
1 controle vanwege Luilak
1 keer toen ik met alarmlichten langs de weg stond en een behulpzame agent poolshoogte kwam nemen.
Dit alles vond 's nachts plaats.

[..]

Voor jou een vraag, voor mij een weet. ;)

[..]

We hadden het over misdrijven:
1) Crossdressing is in Nederland sinds 1983 geen misdrijf meer.
2) Ik ben geen crossdresser.

[..]

Ik betwist de oefeningen niet, ik meldde dat het slechts een vermoeden is dat deze iets te maken hebben gehad met de aanslagen zelf, terwijl dat hier als een feit gebracht wordt.
het hoeft geen verband te hebben het is alleen supertoevallig dat het samen valt. In mijn optiek is het eerder juist gepland om verwarring veroorzaken bij NORAD. Terwijl Con Rize zei we wisten echt niet dat er de mogelijkheid is dat vliegtuigen als wapen gebruikt worden. Nee trut, daarom was er die ochtend een exercise.

Zo zijn er meer toevalligheden dat het de 'terroristen' wel erg gemakkelijk gemaakt. >> LIHOP

quote:
[..]

Er kunnen geen vliegtuigen gebruikt zijn?
Uitgaande van de feiten. Life-feed was overduidelijk fake.
pi_96147027
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 17:25 schreef Lambiekje het volgende:
het hoeft geen verband te hebben het is alleen supertoevallig dat het samen valt. In mijn optiek is het eerder juist gepland om verwarring veroorzaken bij NORAD. Terwijl Con Rize zei we wisten echt niet dat er de mogelijkheid is dat vliegtuigen als wapen gebruikt worden. Nee trut, daarom was er die ochtend een exercise.
We zijn het dus met elkaar eens dat dit dus geen bewijs is, hooguit een vermoeden.

quote:
Als het overduidelijk vervalst beeldmateriaal dan zouden alle professionals in de beeld en geluid industrie het hier mee eens zijn. Feit blijft dat de toestellen weg zijn, dat de inzittenden verdwenen zijn (interviews met nabestaanden en telefoongesprekken uit het vliegtuig zijn zeker ook fake), er zijn onderdelen van de toestellen teruggevonden, er zijn ooggetuigen, de toestellen waren herkenbaar op ssr. et cetera et cetera.
  vrijdag 29 april 2011 @ 17:37:59 #95
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_96147100
quote:

[..]

Ja overduidelijk voor jou misschien, met superzoom op een paar pixels. De hele wereld trapt er met open ogen in, ook pro-filmmakers en FX-mensen e.d., maar BNW heeft ze gelijk in de smiezen die linkmiegels! ;)

Maar even serieus: Ik ben het met je eens dat als er inderdaad oefeningen waren op 9/11 en 7/7 in Londen die inderdaad zo in elkaar zaten als jij zegt, dat wel erg toevallig is.
Maar hoe weet je dit precies, over die oefeningen?

Waar zou ik dat kunnen lezen, want dat heb ik zelf nog nooit gehoord namelijk. Maar ben dus wel benieuwd! :)
Ik heb geen signature.
  vrijdag 29 april 2011 @ 18:22:55 #96
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_96148586
quote:
Maar hoe weet je dit precies, over die oefeningen?
pi_96150622
Power:

Today we were running an exercise for a company . . . 1,000 people involved in the whole organization—with the crisis team. And the most peculiar thing was, it was we based on a scenario of simultaneous attacks on a underground and mainline station. So we had to suddenly switch an exercise from fictional to real. . . .

Interviewer:

Just to get this right, you were actually working today on an exercise that envisioned virtually this scenario?

Power:

Almost precisely.

Within the hour Mr. Power was on the radio, too:

Power:

At half past nine this morning we were actually running an exercise for a company of over a thousand people in London based on simultaneous bombs going off precisely at the railway stations where it happened this morning, so I still have the hairs on the back of my neck standing up right now.

Host:

To get this quite straight, you were running an exercise to see how you would cope with this and it happened while you were running the exercise?

Power:

Precisely.
  vrijdag 29 april 2011 @ 22:25:34 #98
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_96159998
Nou dat is inderdaad op zijn minst super toevallig ja, ik kende dit filmpje niet. Maar even nuchter kijkend naar dit, ben ik het ook wel eens met deze comment bij het filmpje:

quote:
Ok... Can any of you conspiracy fans tell me what the connection is between a rehearsal being run on the same day as an actual attack? If it is not a coincidence how does it 'prove' that 7/7was an inside job? What is the sense in running a rehearsal on the same day you actually execute an attack and then go on national tv on the same day saying so..what are the
Nogmaals, ik snap de scepsis omdat dit natuurlijk een bizar verhaal is, maar dan is dit natuurlijk wel erg knullig om te vertellen zo. En ik zie ook niet echt een groot voordeel van zo'n oefening op de dag dat je daadwerkelijk zelf een aanslag gaat plegen. En ook niet het voordeel op de langere termijn, want wat heeft dit nu opgeleverd?

Plus dat dit sowieso een enorm risico met zich meebrengt dat het uitlekt, het masterplan zeg maar. Want wat denk je dat er dan in Engeland gaat gebeuren, als dit bekend wordt? Dan zijn de bedenkers hun leven niet zeker. En het gaat er bij mij ook niet makkelijk in dat de premier e.d. hiervoor zomaar toestemming geven.

Dat is natuurlijk het verraderlijke, dat een complot makkelijk als één entiteit gezien wordt, terwijl je natuurlijk met veel mensen te maken hebt en vooral met functies. En die functies worden om de zoveel tijd door nieuwe personen vervuld, vooral in de politiek. Dat betekent dat de opvolgers ook deze info te zien krijgen, en die hebben ook weer een vrouw en vrienden waarmee ze dingen bespreken. Dus risico-uitsluiten op lekken loopt al heel snel mank. Ik geloof niet dat er zo enorm veel gewetenlozen rondlopen overal dat dit geheim kan blijven. En vooral met zo'n moeilijk te verdedigen doel (ik zie de grote winst niet in ieder geval).

Maar nogmaals, dit is inderdaad bizar en goed dat hier oplettend en kritisch naar geken wordt. Is hier ooit meer aandacht in interviews e.d. aan besteed?

En heb je ook zo'n filmpje of interview van de oefening op 9-11?
Ik heb geen signature.
pi_96160584
Ik was nieuwsgierig geworden hoe het nu precies zit met de vermeende toestemming die NORAD moest vragen aan Donald Rumsfeld. Daarom ben ik even op zoek gegaan en stuitte op dit militaire document:

http://www.dtic.mil/doctrine/jel/cjcsd/cjcsi/3610_01a.pdf

Daarin kwam ik hierover het volgende tegen:
quote:
CJCSI 3610.01A
1 June 2001

AIRCRAFT PIRACY (HIJACKING) AND DESTRUCTION OF DERELICT
AIRBORNE OBJECTS

2. Cancellation.

CJCSI 3610.01, 31 July 1997.

3. Applicability.

This instruction applies to the Joint Staff, Services,
unified commands, and the US Element, North American Aerospace
Defense Command (USELEMNORAD).

4. Policy.

a. Aircraft Piracy (Hijacking) of Civil and Military Aircraft. Pursuant
to references a and b, the Administrator, Federal Aviation Administration
(FAA), has exclusive responsibility to direct law enforcement activity
related to actual or attempted aircraft piracy (hijacking) in the “special
aircraft jurisdiction” of the United States. When requested by the
Administrator, Department of Defense will provide assistance to these
law enforcement efforts. Pursuant to reference c, the NMCC is the focal
point within Department of Defense for providing assistance. In the
event of a hijacking, the NMCC will be notified by the most expeditious
means by the FAA. The NMCC will, with the exception of immediate
responses as authorized by reference d, forward requests for DOD
assistance to the Secretary of Defense for approval.
DOD assistance to
the FAA will be provided in accordance with reference d. Additional
guidance is provided in Enclosure A.
In feite klopt de claim die ik eerder maakte (zie pagina 1) dat de NMCC de Secretary of Defense (Donald Rumsfeld) goedkeuring moest vragen om militair in te grijpen:

quote:
The NMCC will, with the exception of immediate
responses as authorized by reference d, forward requests for DOD
assistance to the Secretary of Defense for approval. DOD assistance to
the FAA will be provided in accordance with reference d.
Maar er is dus nog een reference d waarin staat beschreven hoe te handelen in het geval een "immediate response" noodzakelijk is.

Ik kom dan uit bij dit militaire document (reference d DOD 3025-15)

https://eportal.usace.arm(...)ts/DoD%203025-15.pdf

en daar staat dit:

quote:
4.7.1. Immediate Response. Requests for an immediate response (i.e., any
form of immediate action taken by a DoD Component or military commander to save
lives, prevent human suffering, or mitigate great property damage under imminently
serious conditions) may be made to any Component or Command. The DoD
Components that receive verbal requests from civil authorities for support in an exigent
emergency may initiate informal planning and, if required, immediately respond as
authorized in DoD Directive 3025.1 (reference (g)). Civil authorities shall be informed
that verbal requests for support in an emergency must be followed by a written
request. As soon as practical, the Component or Command rendering assistance shall
report the fact of the request, the nature of the response, and any other pertinent
information through the chain of command to the DoD Executive Secretary, who shall
notify the Secretary of Defense, the Chairman of the Joint Chiefs of Staff, and any
other appropriate officials. If the report does not include a copy of the civil
authorities’ written request, that request shall be forwarded to the DoD Executive
Secretary as soon as it is available.
Voor het gemak licht ik dit er even uit:

quote:
The DoD Components that receive verbal requests from civil authorities for support in an exigent emergency may initiate informal planning and, if required, immediately respond asauthorized in DoD Directive 3025.1 (reference (g)).
Hieruit maak ik op dat in noodsituaties zonder tussenkomst van de Secretary of Defense gehandeld mag worden.
  zaterdag 30 april 2011 @ 11:08:48 #100
52357 Lambiekje
pi_96170427
quote:
Why the Planes Were Not Intercepted on 9/11: The Wall Street Lawyer and the Special Ops Hijack Coordinator

Of the many unanswered questions about the attacks of September 11, one of the most important is: Why were none of the four planes intercepted? A rough answer is that the failure of the US air defenses can be traced to a number of factors and people. There were policy changes, facility changes, and personnel changes that had recently been made, and there were highly coincidental military exercises that were occurring on that day. But some of the most startling facts about the air defense failures have to do with the utter failure of communications between the agencies responsible for protecting the nation. At the Federal Aviation Administration (FAA), two people stood out in this failed chain of communications. One was a lawyer on his first day at the job, and another was a Special Operations Commander who was never held responsible for his critical role, or even questioned about it.
mmm toevallig. Iemand is in charge maar is pas op zijn eerste dag bezig
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:19:56 #101
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96184250
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:19 schreef THEFXR het volgende:
Hier een aantal bekende filmpjes in HD, misschien kunnen julie nog dingen ontdekken?
Hoe kun je HD beelden hebben als het origineel niet in HD is opgenomen?
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:07:50 #103
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96184803
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:52 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Hoe kun je HD beelden hebben als het origineel niet in HD is opgenomen?
vraag het aan youtube!
pi_96185154
Duidelijk bewijs dat het een simulatie betrof dus! De beelden zijn opnieuw gerendered en nu in HD beschikbaar.
pi_96185269
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:18 schreef Scrummie het volgende:
Duidelijk bewijs dat het een simulatie betrof dus! De beelden zijn opnieuw gerendered en nu in HD beschikbaar.
Die had ik nog niet zien aankomen :P
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:38:42 #106
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96185955
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:18 schreef Scrummie het volgende:
Voor zover ik weet,komen de clips uit het NIST archief!
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:40:57 #107
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96186064
getuigenis first responder:

In November, the heat from the underground fires were melting fireman's boots. My feet were hot as I walked across the rubble.

by "Joey Peeps"
(for henrymakow.com)

I laugh when all these firemen and cops are portrayed as heroes for responding to 9/11.

Consider me the anti-hero. I arrived at the WTC on the second week and I worked at the WTC and landfill until November. I made the best of it and did what I had to do.

As an Italian American cop from Brooklyn I did my job-nothing more. I was out for me. Throughout my career I made arrests and I was never in trouble yet I knew in the back of my mind that the job would screw me. It did.

I am now sick like thousands of other first responders. The difference is that I'm not bellyaching about what an injustice was dealt to me. Perhaps it is karma.

It is funny how the powers-that-be hide the truth right under your nose, in plain sight. In the early 40s the "Manhattan Project" was started. Years later we all knew about the devastation of the first A-bomb that was dropped on Hiroshima. It turns out that no one could fathom that the government would build an Atom bomb right in downtown Manhattan.

Surely the Manhattan Project had to be in some far off, secretive place like Hanford,Washington, Oak Ridge, Tennessee, or Los Alamos, New Mexico . Well, the uranium and other elements were stored near Columbia University, West 20th Street and the West Side Highway, and in the Woolworth Building located at 233 Broadway.

We referred to the World Trade Center as being "Ground Zero."

Hmm....Remember I said "hiding in plain sight." "Ground zero" began with the Manhattan Project and the bombing of Japan. The term 'ground zero' was be used to designate the point on the ground directly beneath the point of detonation, or 'air zero.'

Ground Zero was the code name given to the spot chosen for the atomic bomb test at Trinity Site.

MY EXPERIENCE AT GROUND ZERO

I found it strange that the Trade Center which was 110 floors was reduced to approximately six stories of tangled steel girders. Where did all the materials go? Where were all the bodies? Where were all the porcelain bathroom fixtures? Dustified? Why was sand brought in by the truckload and old dirt taken away?

In November, the heat from the underground fires were melting firemen's boots. My feet were hot as I walked across the rubble. Steam rose up from below as excavators removed debris. How do you have fires that continually burned at 2000 degrees, several stories below the debris in the absence of oxygen?

Christie Whitman of the EPA under orders from the White House stated the air was safe to breathe. Thousands of first responders are now sick as well as are downtown residents. Where is the EPA's air sampling report for radiation? Why was it never made public?

Why were the steel girders quickly brought to the Staten Island Landfill and sold without an investigation?. Should not a forensic investigation have been conducted of the steel and debris?

I was also a first responder to the WTC bombing in 1993. Former NYPD Chief of Department, Louis Anemone listed WTC Building 7 as a target for a second terrorist attack. Against both Anemone's and former Police Commissioner, Howard Safir's recommendations, Mayor Guiliani placed the NYPD Emergency Center in Building 7.

He cited "walking distance" as a factor for placing the emergency command within walking distance of City Hall. Why would any one in their right mind make their Emergency Center at the same location that was already hit?

First responders are contracting cancers at an unprecedented rate compared to the public at large. Of interest many are rare blood cancers such as multiple myelomas, lymphomas, leukemia, esophageal, lung, gastric and kidney cancers.

First responders report developing shortness of breathe, the infamous "WTC Cough" now termed Reactive Airway Disease (RADS), Chronic Sinusitis, GERD, esophagitis, and severe sleep problems such as Severe Obstructive Sleep Apnea, skin disorders, memory problems, depression, cognitive disorders, endocrine disorders, and general muscle pain deemed fibromyalgia. Interesting enough Gulf War veterans report experiencing severe headaches,joint pain, diarrhea,dizziness, memory problems, fatigue and skin rashes in addition to breathing and similar gastric problems that mimic 9/11 illness.

The symptoms are similar to that of the atomic bomb survivors. Many, including retired US Army Major Doug Rokkee, PhD., a DU expert, now believe that depleted uranium (DU) from munitions is the cause of Gulf War Illness. Government investigator's hint of the possibility that the burning fires filled with toxic oil laden smoke and the multitude of immunizations may have been the cause of Gulf War Syndrome. Likewise 9/11 cancers were supposedly caused from benzene from the jet fuel from the burning planes, and the respiratory and gastric problems resulted from a caustic toxic brew of pulverized silica, cement dust, and airborne asbestos among other chemicals.

CONCLUSION

The events of 9/11 were orchestrated by members of our government. There are many examples of False Flag attacks. There were many motives and both the government and private entities profited as detailed previously.

It is becoming apparent that the government put out the official story which for a multitude of reasons does not stand up to scrutiny. For those non-believers the 9/11 Truth Movement was established which ushered in the theory of "controlled implosion." Thermite was found. Then the DEW theory of "no planes" and directed energy weapons were espoused by Dr. Judy Woods.

I saw plane remains so I don't buy the "no plane theory." I wonder why out of four planes no black boxes were recovered from the planes. It does not make sense.

Most people gave up by this time, but the more I looked at "dustification" I added up the evidence: trucks of sand being brought in, high heat melting firemen's boots, the disintegration of steel, porcelain fixtures and bodies, and the relation of 9/11 illness to Gulf War Syndrome and atomic attack symptoms.There is only one feasible answer.

The World Trade Center was brought down by a controlled demolition that involved thermite and small, possibly suitcase nuclear weapons. The WTC really is "Ground Zero," the site of an atomic blast.

The high heat fires were evidence of a nuclear "China Syndrome."Sand and copious amounts of water were used for radiation containment and the contaminated sand and structural steel girders were quickly carted off and disposed off.

The powers-that-be want to hide this fact because the American people will not stand for the fact that an American city was nuked. Many more first responders and Manhattan residents will be added to the 9-11 death toll in the years ahead.
  zaterdag 30 april 2011 @ 22:32:17 #108
52357 Lambiekje
pi_96188169
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:40 schreef THEFXR het volgende:
getuigenis first responder:

[ afbeelding ]

We referred to the World Trade Center as being "Ground Zero."

Hmm....Remember I said "hiding in plain sight." "Ground zero" began with the Manhattan Project and the bombing of Japan. The term 'ground zero' was be used to designate the point on the ground directly beneath the point of detonation, or 'air zero.'

Ground Zero was the code name given to the spot chosen for the atomic bomb test at Trinity Site.
NWO/Illuminati gasten vertellen "precies" wat ze doen dat is een van hun regels. Vandaar ook de term "Ground Zero".

Voor mij is het al lang duidelijk dat daar nukes zijn afgegaan.
pi_96189157
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 22:32 schreef Lambiekje het volgende:
Voor mij is het al lang duidelijk dat daar nukes zijn afgegaan.
Je hebt de fallout resten gevonden, je hebt de EMP opgemerkt?
  zaterdag 30 april 2011 @ 22:59:49 #110
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96189683
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 22:49 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

anderen en ik hebben idd al bewezen dat er nukes zijn afgegaan.
  zaterdag 30 april 2011 @ 23:10:58 #111
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_96190228
quote:
by "Joey Peeps"
Uit The Sopranos?

quote:
(for henrymakow.com)
Voor een volmaakte idioot, kortom.

quote:
Begrijp ik nu goed dat er kernwapens zijn gebruikt en dat men ook nepslachtoffers heeft geschapen? Of heeft men zich beperkt tot het gebruik van kernwapens?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_96190514
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 22:59 schreef THEFXR het volgende:
Wie A zegt moet ook B zeggen....
  zaterdag 30 april 2011 @ 23:20:35 #113
52357 Lambiekje
pi_96190693
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 22:49 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Die zijn opgemerkt.
  zaterdag 30 april 2011 @ 23:22:02 #114
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96190770
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 23:16 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Wie A zegt moet ook B zeggen....
leees de andere delen door, ik ga echt niet reposten voor een troll.
  zaterdag 30 april 2011 @ 23:23:30 #115
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96190851
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 23:10 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Uit The Sopranos?

[..]

Voor een volmaakte idioot, kortom.

[..]

Begrijp ik nu goed dat er kernwapens zijn gebruikt en dat men ook nepslachtoffers heeft geschapen? Of heeft men zich beperkt tot het gebruik van kernwapens?
als ik een mininuke naar jou toe gooi, denk je dat er dan nog iets van je terug te vinden is?
  zaterdag 30 april 2011 @ 23:24:22 #116
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_96190890
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 23:23 schreef THEFXR het volgende:

[..]

als ik een mininuke naar jou toe gooi, denk je dat er dan nog iets van je terug te vinden is?
Ik denk het niet, maar zo'n handeling laat vast sporen achter.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  zaterdag 30 april 2011 @ 23:24:47 #117
52357 Lambiekje
pi_96190908
http://www.veteranstoday.(...)bs-domestic-wtc-911/

mmm dat is gek. Een artikel wat deze maand is geplaatst. Die integraal copy heeft van een 2006/7 artikel. Maar de plaatjes werken niet meer. Hier werken het nog wel

mmm nu ik meer zoek blijkt rond 5 en 6 april dit jaar meerdere blogs die het artikel integraal gebruikt hebben. Wat is er zo speciaal dat het 5 jaar later overal geplaatst wordt ?

[ Bericht 14% gewijzigd door Lambiekje op 30-04-2011 23:55:35 ]
pi_96191291
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 23:22 schreef THEFXR het volgende:
leees de andere delen door, ik ga echt niet reposten voor een troll.
Als jij een technische of operationele vraag hebt zeg ik toch ook niet "Lees het handboek door"?
pi_96191382
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 23:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Die zijn opgemerkt.
Oh, kun je daar de bron van geven? Ik kan me niet herinneren dat massaal elektrische apparatuur is uitgevallen.
  zaterdag 30 april 2011 @ 23:44:58 #120
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96191860
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 23:34 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Oh, kun je daar de bron van geven? Ik kan me niet herinneren dat massaal elektrische apparatuur is uitgevallen.
zou dat massaal moeten zijn dan?
pi_96192989
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 23:44 schreef THEFXR het volgende:
zou dat massaal moeten zijn dan?
De detonatie van een kernwapen produceert een electromagnetische puls. Deze vernietigd of beschadigd elektronische apparatuur.

Bij de detonatie van een 1.44 megaton kernwapen in 1963 werden grofweg 1500 km vederop nog lichten, alarm systemen en andere apparatuur vernietigd.

Zeker in een drukke stad als New York zou je iets moeten merken.
  zondag 1 mei 2011 @ 00:41:20 #122
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96194481
-oh nevermind-
  zondag 1 mei 2011 @ 02:12:55 #123
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96196827
quote:

[..]

Onzin...
Onikaan ni ov dovah
  zondag 1 mei 2011 @ 02:16:09 #124
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96196875
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 23:34 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Is er ook niet, en dat zou ook niet gebeuren. Significante EMP krijg je pas bij kernexplosies veel hoger in de atmosfeer.
Onikaan ni ov dovah
pi_96196888
quote:

[..]

Je hebt helemaal niks bewezen, al je 'bewijs' bleek complete onzin te zijn. Zegt alweer genoeg dat je alles negeert om je nuke theory in stand te houden terwijl het bewezen complete onzin is. Er is geen enkel bewijs dat er nukes zijn afgegaan die dag, opvallend dat je al het bewijs daarvoor negeert ben je niet op zoek naar de waarheid?
pi_96196940
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 02:16 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Is er ook niet, en dat zou ook niet gebeuren. Significante EMP krijg je pas bij kernexplosies veel hoger in de atmosfeer.
Merci voor de info!
  zondag 1 mei 2011 @ 03:05:06 #127
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96197390
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 00:07 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

De detonatie van een kernwapen produceert een electromagnetische puls. Deze vernietigd of beschadigd elektronische apparatuur.

Bij de detonatie van een 1.44 megaton kernwapen in 1963 werden grofweg 1500 km vederop nog lichten, alarm systemen en andere apparatuur vernietigd.

lol, dat is dus bijna 40 jaar geleden, we spreken hier over 0.01-0.10 kiloton. jij denkt dat die nukes uit de jaren 60 niet doorontwikkeld zijn?
  zondag 1 mei 2011 @ 03:07:40 #128
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96197407
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 02:17 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Je hebt helemaal niks bewezen, al je 'bewijs' bleek complete onzin te zijn. Zegt alweer genoeg dat je alles negeert om je nuke theory in stand te houden terwijl het bewezen complete onzin is. Er is geen enkel bewijs dat er nukes zijn afgegaan die dag, opvallend dat je al het bewijs daarvoor negeert ben je niet op zoek naar de waarheid?
ik heb al genoeg bewezen incl anderen, dat jij mijn posts niet leest,kan ik niks aan doen!
en nergens zie ik jou bewijzen dat het onzin is, dit is alweer zo'n niet onderbouwde post van jou!
  zondag 1 mei 2011 @ 03:11:43 #129
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96197440
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 02:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Onzin...
goed en constructief onderbouwt,lol :')
  zondag 1 mei 2011 @ 06:49:30 #130
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96197933
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 03:11 schreef THEFXR het volgende:

[..]

goed en constructief onderbouwt,lol :')
Nee, "er zijn nukes gebruikt en dat is al eens hard bewezen dus ik doe het niet" is wel constructief wil je zeggen? Kom op, doe je best eens ipv posts opkrikken.
The truth was in here.
pi_96198921
-troll-

[ Bericht 93% gewijzigd door Bastard op 01-05-2011 10:11:46 ]
Op maandag 20 juli 2009 21:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat insinueer je daarmee dan? Wil je zeggen dat het geen vliegtuigen waren? Wat dan.... komkommers? In het WTC zijn weldegelijk vliegtuigen gevlogen.
Ik ben niet gek, ik ben geen vliegtuig!
  zondag 1 mei 2011 @ 12:32:49 #132
52357 Lambiekje
pi_96202202
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 00:07 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Er is dan ook een 0,018 kiloton nuke ontploft
pi_96203326
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 12:32 schreef Lambiekje het volgende:
Nogmaals, waar is het bewijs? Bij een nucleaire detonatie zijn altijd resten terug te vinden.
  zondag 1 mei 2011 @ 13:32:03 #134
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96204116
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 13:06 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Nogmaals, waar is het bewijs? Bij een nucleaire detonatie zijn altijd resten terug te vinden.
Dat klopt ja. Al dat uranium (of wellicht plutonium) bijvoorbeeld.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 1 mei 2011 @ 13:39:48 #135
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96204318
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 12:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

<-- dat geeft ongeveer zo'n klap (en veel fallout).
Onikaan ni ov dovah
pi_96208056
De torens WTC 1 en 2 zijn opgeblazen met THERMATE om de 47 stalen kernbalken en de hoeken (trusses) te onderbreken.

Om de verdieping is het systeemplafond alle tegels vervangen door gewone gangbare explosieven(cordiet of zoiets) .
IN de sprinklers zaten de detonators verbonden met hoofdontv die via encrypted(neem ik aan) vanuit Internet of anderszins op afstand bestuurd konden worden.

De torens stortten met meer dan de valsnelheid. Ergo met meer dan de Gravitatie wetten van Newton konden bewerkstelligen.
Een gebouw dat door foute contructie, verzwakkingen voor mij part aardbevingen kan NOOIT en NOOIT te NIMMER sneller dan een bowling bal instorten.

En dat is precies wat die dag dus wel gebeurde!!! WTC 1 < 10 sec
WTC 2 ca 8,5 sec !!!!!!

en dan nog WTC7 die om 17.20 instortten vrijwel zeker 100% door Controlled demolition.
De torens 1 en 2 gingen door controlled vaporisation.

[ Bericht 78% gewijzigd door WODAN888 op 01-05-2011 15:26:40 ]
yyy
pi_96208410
Alles gebeurde om de indruk te wekken dat er kapers en vliegtuigen waren.

Ook het spelletje van Norad en UA AA resp Pentagon was bedoeld om vliegtuigen te simuleren.

Op de live rapportages zie je dat de vliegtuigen FAKE waren!!!

Een vliegtuig dat als een mes door de boter in STALEN gebouw binnenvliegd en 5 etages doorsnijdt zonder dat de vleugels of de staart afbreken.

Welke MONGOOL (excuse le mot) dat nog gelooft, mogen ze van mij in het openbaar uitlachen!

O ja vlucht 93 neergestort in Shanksville als gevolg van het heldhaftig patriottisch handelen van de passagiers: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ad inf.

Het grootste media circus/ illusionisten/zionisten show ooit, prcies! Zionisten cherchez la clef.

p.s/ de rest is allemaal bedoeld als desinformatie om iedereen de wetenschap de joun de mensen later op het verkeerde been te zetten.
yyy
  zondag 1 mei 2011 @ 15:46:29 #138
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96209157
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 15:21 schreef WODAN888 het volgende:
De torens WTC 1 en 2 zijn opgeblazen met THERMATE om de 47 stalen kernbalken en de hoeken (trusses) te onderbreken.

Om de verdieping is het systeemplafond alle tegels vervangen door gewone gangbare explosieven(cordiet of zoiets) .
IN de sprinklers zaten de detonators verbonden met hoofdontv die via encrypted(neem ik aan) vanuit Internet of anderszins op afstand bestuurd konden worden.

De torens stortten met meer dan de valsnelheid. Ergo met meer dan de Gravitatie wetten van Newton konden bewerkstelligen.
Een gebouw dat door foute contructie, verzwakkingen voor mij part aardbevingen kan NOOIT en NOOIT te NIMMER sneller dan een bowling bal instorten.

WTC 2 ca 8,5 sec !!!!!!

en dan nog WTC7 die om 17.20 instortten vrijwel zeker 100% door Controlled demolition.

En waar stonden precies die raket (of andere) motoren op het dak van de wtc gebouwen?
Onikaan ni ov dovah
pi_96210523
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 15:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En waar stonden precies die raket (of andere) motoren op het dak van de wtc gebouwen?
Wat bedoel je?
yyy
pi_96211374
We hebben een video van John Kerry waarin hij toegeeft dat WTC gecontroleerd is neergehaald:

We hebben de BBC die de ineenstorting van WTC7 20 minuten te vroeg rapporteert:

We hebben een video va Silverstein waarin hij "pull it" zegt. In de video hieronder wordt bewezen dat "pull it" een demolition term is.

We hebben de CONVAR zaak. Een Duits bedrijf restaureert harde schrijven en ontdekt dat er vlak voor de aanslagen 100 miljoen dollar de WTC is uitgesluisd en dat dit voorkennis impliceert. Onmiddelijk neemt de FBI het onderzoek over en CONVAR mag niets meer over de zaak naar buiten brengen.

We hebben de vijf dancende Israelis:

Hebben jullie weleens van het Able Danger programma gehoord? Lt Shafer had Mohamed Atta als Al Qaida lid geidentificeerd een jaar voor de aanslagen van 9/11, maar hij mocht het onderzoek niet verder zetten.

We hebben het Gulf of Tonkin incident en Operation Northwoods.

En nog steeds willen ze het niet zien.
  zondag 1 mei 2011 @ 16:47:46 #141
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96212031
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:12 schreef WODAN888 het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
"De torens stortten met meer dan de valsnelheid. "
Dat
Onikaan ni ov dovah
  zondag 1 mei 2011 @ 17:35:37 #142
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96213740
quote:
13s.gif Op zondag 1 mei 2011 06:49 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee, "er zijn nukes gebruikt en dat is al eens hard bewezen dus ik doe het niet" is wel constructief wil je zeggen? Kom op, doe je best eens ipv posts opkrikken.
Dan heb je de vorige delen niet gelezen waar anderen en ik dat al uitgebreid uiteen hebben gezegd, meerdere mensen vinden dat hier in herhaling wordt gevallen!
  zondag 1 mei 2011 @ 17:36:39 #143
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96213787
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 13:06 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

over welke detonatie heb je het en uit welk jaar?
  zondag 1 mei 2011 @ 17:38:32 #144
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96213853
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 13:39 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

<-- dat geeft ongeveer zo'n klap (en veel fallout).
Je gaat nu iets uit de zestigere jaren vergelijken met iets uit de negentigere jaren, evolutie geldt alleen voor gsm's maar niet voor nukes ofzo?
  zondag 1 mei 2011 @ 17:41:19 #145
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96213934
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 15:21 schreef WODAN888 het volgende:

WTC 2 ca 8,5 sec !!!!!!

normale explosieven, reduceren stalen gebouwen niet tot stof. nukes kunnen dit dus wel door hun zeer hoge temp in erg korte tijd.
  zondag 1 mei 2011 @ 18:55:06 #146
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96216255
quote:
16s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:35 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dan heb je de vorige delen niet gelezen waar anderen en ik dat al uitgebreid uiteen hebben gezegd, meerdere mensen vinden dat hier in herhaling wordt gevallen!
En wij hebben weer uitgebreid uiteengezet waarom het allemaal onzin was..
Onikaan ni ov dovah
  zondag 1 mei 2011 @ 18:57:30 #147
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96216338
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:38 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Je gaat nu iets uit de zestigere jaren vergelijken met iets uit de negentigere jaren, evolutie geldt alleen voor gsm's maar niet voor nukes ofzo?
En daarom is 0.02 kt opeens geen 0.02 kt meer? Nee dat is logisch. Fallout is inherent aan een dergelijke nuke. Misschien dat ze het iets efficienter hebben gekregen dan vroeger, maar dat doet daar niets aan af.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 1 mei 2011 @ 19:14:03 #148
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96216870
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En daarom is 0.02 kt opeens geen 0.02 kt meer? Nee dat is logisch. Fallout is inherent aan een dergelijke nuke. Misschien dat ze het iets efficienter hebben gekregen dan vroeger, maar dat doet daar niets aan af.
En wat bedoel je dan precies met fallout? iets dan voor jou dan onzichtbaar of zichtbaar en welke stoffen zou je dan moeten tegenkomen met fallout?
en over welk soort nuke heb je het dan?
  zondag 1 mei 2011 @ 19:16:18 #149
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96216953
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En wij hebben weer uitgebreid uiteengezet waarom het allemaal onzin was..
in jouw droomwereld,ja. we hebben het wel over geheime wapens, dus specificaties en werking zijn nogal onbekend en verder lees ik nooit jouw verklaring voor de gebeurtenissen in het WTC
  zondag 1 mei 2011 @ 19:21:20 #150
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96217114
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:16 schreef THEFXR het volgende:

[..]

in jouw droomwereld,ja. we hebben het wel over geheime wapens, dus specificaties en werking zijn nogal onbekend en verder lees ik nooit jouw verklaring voor de gebeurtenissen in het WTC
Ooooh ja. Geheime wapens. Misschien heeft de US wel een geheime space death beam die ieders zijn ondergoed binnenstebuiten keert, want je weet nooit hoe de specificaties van zoiets is.
Nee, over nukes en het ontwerp daarvan is redelijk wat bekend. Jouw gedachten uit je persoonlijke droomwereld zijn daar niet mee in overeenstemming.
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')