Ik denk juist dat Gerard zijn toppunt wel heeft gehad.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:48 schreef Mylene het volgende:
Gerard zal vanavond Joanna wel passeren en Karim mag naar huis.
Ik heb net een nieuwe douche, Karim mag na de exit wel bij mij douchenquote:Op donderdag 28 april 2011 09:48 schreef Nostalgist het volgende:
Karim en Gerard voor het laatst onder de douche, de heren zie er redelijk ontspannen uit.. Wat zijn die douches belachelijk laag trouwens. Zo superlang is Karim nou ook weer niet en hij komt zeker 15 cm tekort..
Batterijwissel en nú opstaan..
Heeft Gerard ooit een verhaallijn gehad?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Gerard zijn toppunt wel heeft gehad.
Hij heeft al een tijd lang geen verhaallijn meer daar en komt niet echt veel in beeld.
+1quote:Op donderdag 28 april 2011 09:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft al een tijd lang geen verhaallijn meer daar en komt niet echt veel in beeld.
Inderdaad. Geer was op zijn best toen er nog geheimen waren om te raden.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:50 schreef pullup het volgende:
[..]
In het begin werd hij neergezet als de fanatiekste speurder naar geheimen.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heeft Gerard ooit een verhaallijn gehad?
Dit dus, hij doet alles in zijn uppie.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Heeft Gerard ooit een verhaallijn gehad?
Eensch.. Vrees dat de toneelhaak Gerard gaat weghalen.. Geen geheimen meer ook en Gerard was de geheimenkoning..quote:Op donderdag 28 april 2011 09:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Bel de redactie even..quote:Op donderdag 28 april 2011 09:50 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe douche, Karim mag na de exit wel bij mij douchen
Ja, de kleuterverkering tussen jo en flip is voor kijkertjes die nog geen flugel mogen kopen veel interessanter net zoals hun grjapjes...quote:Op donderdag 28 april 2011 09:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Eensch.. Vrees dat de toneelhaak Gerard gaat weghalen.. Geen geheimen meer ook en Gerard was de geheimenkoning..
Kennelijk tellen interessante gesprekken en humor niet mee in de beoordeling van de redactie..
Dat laatste is idd droevig.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:53 schreef Nostalgist het volgende:
Eensch.. Vrees dat de toneelhaak Gerard gaat weghalen.. Geen geheimen meer ook en Gerard was de geheimenkoning..
Kennelijk tellen interessante gesprekken en humor niet mee in de beoordeling van de redactie..
Kan me wel voorstellen.. Ik vind het ook niet leuk als ik 's morgens wakker word en ik kan niet even lekker knuffelen..quote:Op donderdag 28 april 2011 09:47 schreef beequeen het volgende:
Djoon begint weer te zeiken dat ze niet lekker kan knuffelen.
Jo verandert het script steeds zelfquote:Op donderdag 28 april 2011 09:55 schreef MartineLongchamp het volgende:
Gerard oefent vast voor koniningendag.![]()
En denk dat Gerard ook een beetje lastig is voor de redactie, gaat vaak recalcitrant tegen het script in.
Als Gerard en Karim eruit zijn gaat het alleen nog over Ibiza en kleding.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En boedha en 'ik'quote:Op donderdag 28 april 2011 09:57 schreef shomila het volgende:
[..]
Als Gerard en Karim eruit zijn gaat het alleen nog over Ibiza en kleding.
Ik heb het idee dat ze het verhaallijn aan gaan passen - meer soap.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:57 schreef shomila het volgende:
[..]
En over tietuh....quote:Op donderdag 28 april 2011 09:57 schreef shomila het volgende:
[..]
heeft Jo met een bh geslapen?quote:
Wat ik van sst geleerd heb is dat er dus blijkbaar vrouwen zijn die het grootste deel van de dag met hun uiterlijk bezig zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:57 schreef shomila het volgende:
[..]
Geen idee.quote:
ja, kweet niet hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 09:59 schreef iBenny het volgende:
Ze krijgen zaterdag toch wel een koninginnedagfeest met Nederlandse liedjes, toch?
Je vergeet Iantje, MamaDjoon en TOFS.quote:
3,5 jaar en de teringlijer!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je vergeet Iantje, MamaDjoon en TOFS.
En: Flip kom hier! Ik wil kroelenquote:Op donderdag 28 april 2011 10:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je vergeet Iantje, MamaDjoon en TOFS.
En Mo die onzeker is over of de kijkers haar wel leuk vinden + Maik......quote:Op donderdag 28 april 2011 09:57 schreef shomila het volgende:
[..]
Oh ja. Waarom loopt ze in een shirt van Flip?quote:
Ook dat ja, zo hij misschien een "Edje" doen vanavond ?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:55 schreef MartineLongchamp het volgende:
En denk dat Gerard ook een beetje lastig is voor de redactie, gaat vaak recalcitrant tegen het script in.
Ze vindt vrouwen in mannenkleding sexy....quote:Op donderdag 28 april 2011 10:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja. Waarom loopt ze in een shirt van Flip?
Wat is een "Edje" ? Iets uit een andere RLS?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ook dat ja, zo hij misschien een "Edje" doen vanavond ?
Ooo wat zou het fijn zijn als ze even 5 min mag meelezen hier.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:01 schreef Verity het volgende:
[..]
En Mo die onzeker is over of de kijkers haar wel leuk vinden + Maik......
Die weigerde het huis uit te gaan nadat ie was weggestemd!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:03 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Wat is een "Edje" ? Iets uit een andere RLS?
(ik heb jarenlang geen tv gehad en alleen BB1 gezien)
Dat vind ik erg lastig omdat het bij herhaling hele pagina's vol is.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Plaats het in het juiste perspectief en lach erom.
Surequote:Op donderdag 28 april 2011 10:02 schreef Verity het volgende:
Sharon tegen Jo: Ik zou het heel erg jammer vinden als je gaat.
Gevolg: Non-stop huilende Mo?!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:04 schreef Freule het volgende:
[..]
Ooo wat zou het fijn zijn als ze even 5 min mag meelezen hier.
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die weigerde het huis uit te gaan nadat ie was weggestemd!Die bleef gewoon zitten!
En die haalde daar Martin Luther King nog bij. Dat was naar mijn weten de eerste gescripte aktie in een nl rls.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die weigerde het huis uit te gaan nadat ie was weggestemd!Die bleef gewoon zitten!
En hij heeft er tot nu toe exact nul geraden. Da's bijna evenveel als het aantal missies/opdrachten dat hij tot een goed einde heeft gebracht.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:52 schreef pullup het volgende:
[..]
In het begin werd hij neergezet als de fanatiekste speurder naar geheimen.
Uiteindelijk is hij vertrokken nadat hij in de dagboekkamer een verklaring mocht voorlezen. Was allemaal verzonnen onzin natuurlijk want ze hadden hem gewoon kunnen verwijderen.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:06 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
![]()
Maar denk niet dat Gerard dat gaat doen. Die gaat gewoon als hij weggestemd wordt. Zie hem ook nog wel vertrekken als Karim gaat.
Hoe hebben ze Edje er toch nog uitgekregen, of mocht hij blijven?
Ik voel met je mee.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:05 schreef marky het volgende:
[..]
Dat vind ik erg lastig omdat het bij herhaling hele pagina's vol is.
Dat klopt wat je zegt, het lijkt wel of hij steeds iedereen een beetje stuurt.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En hij heeft er tot nu toe exact nul geraden. Da's bijna evenveel als het aantal missies/opdrachten dat hij tot een goed einde heeft gebracht.
Heel slim is hij niet in dit opzicht inderdaadquote:Op donderdag 28 april 2011 10:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En hij heeft er tot nu toe exact nul geraden. Da's bijna evenveel als het aantal missies/opdrachten dat hij tot een goed einde heeft gebracht.
Ik snap niet dat ze het nog niet door hebben , want die zal net als Flip wel met de favo's optrekken.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:07 schreef Verity het volgende:
[..]
Haha, vraag me af hoe lang het nog duurt voordat iedereen het door heeft wat ze doet..
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:07 schreef marky het volgende:
[..]
Uiteindelijk is hij vertrokken nadat hij in de dagboekkamer een verklaring mocht voorlezen. Was allemaal verzonnen onzin natuurlijk want ze hadden hem gewoon kunnen verwijderen.
De Jo-bashers daar schijnen nogal te vallen over de 20% korting die MamaJo geeft aan de trouwe aanhangers. Er vallen al grote woorden als omkoperij..quote:Op donderdag 28 april 2011 09:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier is het ook wel gezellig trouwensDaar is Mo nu ook de pineut geloof ik
Daar hebben de heren het gister over gehad, beiden gaven aan dat het anders zou worden als er van hen twee weggaat, maar ze blijven.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:15 schreef Copycat het volgende:
Als Karim vertrekt, zie ik Gerard nog wel meegaan.
Het spel is 'gespeeld', het enige wat rest is puberdrama. Ik vermoed dat hij vindt dat hij wel wat beters te doen heeft. Andersom zie ik dat trouwens ook nog wel gebeuren.
Maar zonder te stemmen zou je daar toch ook die twintig procent kunnen krijgen? Slimme marketing, kan niet anders zeggen.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:14 schreef Pearlbitch het volgende:
De Jo-bashers daar schijnen nogal te vallen over de 20% korting die MamaJo geeft aan de trouwe aanhangers. Er vallen al grote woorden als omkoperij..
Dat zie ik ook nog gebeuren en gelijk heeft hij.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:15 schreef Copycat het volgende:
Het spel is 'gespeeld', het enige wat rest is puberdrama. Ik vermoed dat hij vindt dat hij wel wat beters te doen heeft. Andersom zie ik dat trouwens ook nog wel gebeuren.
Ah okay. Ik zou het wel stoer vinden als ze samen zouden gaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Daar hebben de heren het gister over gehad, beiden gaven aan dat het anders zou worden als er van hen twee weggaat, maar ze blijven.
Ja, maar Karim heeft het geld wel nodig om zijn droom om op reis te gaan te verwezenlijken. Dus denk dat hij die twee weekjes nog even uitzit, maar niet ten koste van alles.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:15 schreef Copycat het volgende:
Gerard en Karim hadden het er gisteren over.. Karim wilde niet dat Gerard dat zou doen. Gerard gaf wijfelend toe om te blijven..quote:Op donderdag 28 april 2011 10:15 schreef Copycat het volgende:
Onder het tutten worden toch ook wel leuke dingen gezegd? Ik hoorde Jo net zeggen dat ze soms dagen heeft dat haar wenkbrauwen niet mooi te krijgen zijn en dat vandaag zo'n dag is..quote:Op donderdag 28 april 2011 09:59 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Wat ik van sst geleerd heb is dat er dus blijkbaar vrouwen zijn die het grootste deel van de dag met hun uiterlijk bezig zijn.![]()
![]()
Dat eeuwige getut en make-up vind ik supersaai. dan hoor ik tien keer liever een gesprek tussen Gerard en Karim
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay. Ik zou het wel stoer vinden als ze samen zouden gaan.
Inderdaad slimme marketing, maar ach Jo's winkel is niet het enige wat gepromote is van de deelnemers -> Servio met WIndy Mills.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar zonder te stemmen zou je daar toch ook die twintig procent kunnen krijgen? Slimme marketing, kan niet anders zeggen.
Mo, zichzelf als actricequote:Op donderdag 28 april 2011 10:18 schreef Verity het volgende:
[..]
Inderdaad slimme marketing, maar ach Jo's winkel is niet het enige wat gepromote is van de deelnemers -> Servio met WIndy Mills.
Dat is toch een heel wat meer specifieke, en dus minder bevolkte, visvijver. Denk daarnaast ook niet dat de doelgroep van SST de zijne is.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:18 schreef Verity het volgende:
Inderdaad slimme marketing, maar ach Jo's winkel is niet het enige wat gepromote is van de deelnemers -> Servio met WIndy Mills.
Nee hoor, je moet echt op Djoon stemmen. MamaDjoon is alleen actief op Twitter als Djoon genomineerd staat.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:16 schreef Copycat het volgende:
Maar zonder te stemmen zou je daar toch ook die twintig procent kunnen krijgen? Slimme marketing, kan niet anders zeggen.
Die snapt inmiddels toch ook wel dat hij dit niet gaat winnen?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:16 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ja, maar Karim heeft het geld wel nodig om zijn droom om op reis te gaan te verwezenlijken. Dus denk dat hij die twee weekjes nog even uitzit, maar niet ten koste van alles.
En iedereen die nu stemt maar hopen dat ze na vandaag met 50% korting komenquote:Op donderdag 28 april 2011 10:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet echt op Djoon stemmen. MamaDjoon is alleen actief op Twitter als Djoon genomineerd staat.![]()
http://twitter.com/#!/SST_Joanna
Flip: "dat je wordt ingehaald..."quote:Op donderdag 28 april 2011 10:19 schreef Nostalgist het volgende:
Mo heeft gedroomd dat haar auto die op de handrem stond toch naar beneden reed...
Hoef je geen Freud voor te zijn om die droom te snappen...
Hoe wil ze dat controleren?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:19 schreef beequeen het volgende:
Nee hoor, je moet echt op Djoon stemmen. MamaDjoon is alleen actief op Twitter als Djoon genomineerd staat.![]()
http://twitter.com/#!/SST_Joanna
haha, dat zou grappig zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
En iedereen die nu stemt maar hopen dat ze na vandaag met 50% korting komen
Nee, maar hoopt misschien wel in de finale te komen met een aardig bedrag in zijn kluis.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die snapt inmiddels toch ook wel dat hij dit niet gaat winnen?
Niet, maar ze komt pas ná dat iedereen gestemd heeft met zo'n actie. Geen overwinning voor Jo, geen actiequote:
Dat kan natuurlijk niet, maar het gaat om het idee.quote:
Ja, maar dat staat dus los van het feit dat ik niet hoef te stemmen om die korting te krijgen.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:22 schreef beequeen het volgende:
Dat kan natuurlijk niet, maar het gaat om het idee.
Ik verwacht dat ze vanavond wel weer heimwee krijgt....quote:Op donderdag 28 april 2011 10:22 schreef shomila het volgende:
Mo is wel helemaal over haar heimwee heen hè.
Dat we het even wetenquote:Op donderdag 28 april 2011 10:22 schreef Nostalgist het volgende:
Ook een goedemorgen van Diana..![]()
SST_JoannaSST Joanna
Fijne dag vandaag allemaal! Ik ga alvast me wallen wegwerken. P.S. Niet met botox, maar camouflage stift. Groetjes, Diana
3 minutes ago
Ik denk het ook kan nooit lang duren met nieuwe nominaties in zicht.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:23 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze vanavond wel weer heimwee krijgt....
Een moeder met 'me wallen', ik vind da zo armoedig msn.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:22 schreef Nostalgist het volgende:
SST_JoannaSST Joanna
Fijne dag vandaag allemaal! Ik ga alvast me wallen wegwerken. P.S. Niet met botox, maar camouflage stift. Groetjes, Diana
3 minutes ago
Me dochter! Me breezer! Me Hyves!quote:
True.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:23 schreef Copycat het volgende:
Ja, maar dat staat dus los van het feit dat ik niet hoef te stemmen om die korting te krijgen.
Hypothetically speaking, uiteraard.
Getver, krijgt dat wijf weer airtime!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
True.
Ze is helemaal weg van Flip hè?![]()
SST_Joanna SST Joanna
Komt het allemaal wel weer goed! Ben benieuwd wat ze me vanavond in de live uitzending gaan vragen. Wat is die Flip een leuke peer #sstnl
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een moeder met 'me wallen', ik vind da zo armoedig msn.
Daar zeg je watquote:Op donderdag 28 april 2011 10:26 schreef shomila het volgende:
Is Jo trouwens spontaan genezen van het slaapwandelen sinds haar geheim eruit is?
Geen idee, het is natuurlijk niet interessant meer voor de half 8 uitzending ^^quote:Op donderdag 28 april 2011 10:26 schreef shomila het volgende:
Is Jo trouwens spontaan genezen van het slaapwandelen sinds haar geheim eruit is?
Ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:26 schreef shomila het volgende:
quote:
Ja ik geloof nog in sprookjes....quote:Op donderdag 28 april 2011 10:26 schreef Mylene het volgende:
Monique zal volgende week dan wel vertrekken. Dan staan Philip, JoannaKarim, Gerard en Sharon in de finale.
Ze zegt af en toe nog wat in haar "slaap".quote:Op donderdag 28 april 2011 10:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar zeg je wat![]()
Dat is compleet uit beeld verdwenen
Valt daar net de t weg door dit stomme touch screenquote:Op donderdag 28 april 2011 10:27 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
Ook kenmerkend vond ik dat in haar wereld (en dus ook Joanna's) wallen wegwerken met botox kennelijk een heel normale optie is..
Alleen als ze nog wakker isquote:Op donderdag 28 april 2011 10:27 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ze zegt af en toe nog wat in haar "slaap".
Ik had er ook meteen zin inquote:Op donderdag 28 april 2011 10:29 schreef Ireth het volgende:
Oe aardbeien! * Ireth noteert op boodschappenlijstje...
[ afbeelding ]
Waar meteen te zien is dat Sharon heel dikke vingers heeft.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:29 schreef Ireth het volgende:
Oe aardbeien! * Ireth noteert op boodschappenlijstje...
[ afbeelding ]
omdat puur natuur niet kan héquote:Op donderdag 28 april 2011 10:32 schreef froufrou het volgende:
@SST_Joanna
SST Joanna
Als dank voor het stemmen op mij dochter geef ik tot en met de tijd dat ze erin zit 20% korting op www.theonlinefashionstore.nl 1/2
How low can you go!
O, maar dat is allemaal hogere tactiek hoor. Alleen snappen wij dat nietquote:Op donderdag 28 april 2011 10:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel slim is hij niet in dit opzicht inderdaad
en de intelligente teksten van Jo in de dikke van dale.....quote:Op donderdag 28 april 2011 10:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O, maar dat is allemaal hogere tactiek hoor. Alleen snappen wij dat niet
Een amusant neveneffect bij een RLS is de verheerlijking van favoriete deelnemers. Als je de COS bekijkt (geldt trouwens ook op andere fora hoor) is de status van Gerard zo onderhand verheven tot die van Hercules, een soort halfgod met bovenmenselijke krachten. Daarnaast zijn zijn uitspraken zo briljant dat we die gaan verzamelen en opnemen in een Rood Boekje..![]()
hoe ziek ben je dan????quote:Op donderdag 28 april 2011 10:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Karim acht het mogelijk dat met Koniginnedag, kijkers kunnen bieden op dingen in het huis.
Jo roept haar moeder op om te bieden op de zwembroek van flip.
Welnee, Gerard is net zo gefixeerd op die ton als ieder ander daar. Alleen mag je dat niet hardop zeggen..quote:Op donderdag 28 april 2011 10:15 schreef Copycat het volgende:
Valt mee dat ze die nog niet dagelijks aantrekt.quote:
quote:Zo even mijn hart luchten!
Zal het het programma wel uitzitten is bijna afgelopen, maar ik denk dat heel veel mensen een kater overhouden aan dit programma.
Van voor tot achter gescript, ze doen niet eens moeite om het te verbergen. Het spel wordt niet eens eerlijk gespeelt, alleen al de move om Mootje erin te houden dikke faal, denken ze nu echt dat de meeste streamers het leuk vinden om naar dat tranendal te kijken?
JO wordt ook al de hand boven het hoofd gehouden dus moet Flipje er ook ingehouden worden. Stemmen heeft geen zin want de redachtie weet nu al wie er gaat winnen.
De daily is zo rommelig dat het niet te begrijpen is voor mensen die alleen de daily volgen, dagen worden door elkaar gehusseld.
Redachtie denken jullie dat de streamers en kijkers gek zijn soms?
Gerard en Karim moeten gewoon weg van jullie dat is duidelijk!
Misschien dat de jeugt het leuk vind om naar love story's te kijken.
Maar de meeste streamers waren geintereseerd in het spel, en of dat eerlijk wordt gespeelt!
Je kunt niet zomaar mensen gaan belazeren, en denken dat je streamers en kijkers infantiel zijn!
Zo dat wilde ik even gezegt hebben!!
Jammer genoeg doen ze er helemaal niets mee!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:37 schreef Poezewoes het volgende:
Zo even mijn hart gelucht op ss Hyves!!
[..]
Idd, die verheerlijking van Gerard vind ik af en toe dolkomisch.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O, maar dat is allemaal hogere tactiek hoor. Alleen snappen wij dat niet
Een amusant neveneffect bij een RLS is de verheerlijking van favoriete deelnemers. Als je de COS bekijkt (geldt trouwens ook op andere fora hoor) is de status van Gerard zo onderhand verheven tot die van Hercules, een soort halfgod met bovenmenselijke krachten. Daarnaast zijn zijn uitspraken zo briljant dat we die gaan verzamelen en opnemen in een Rood Boekje..![]()
Weet ik maar ben het kwijt en misschien een blokkade op Hyvesquote:Op donderdag 28 april 2011 10:38 schreef AYLI het volgende:
[..]
Jammer genoeg doen ze er helemaal niets mee!
Zo komt hij op mij totaal niet over. Maar ik kijk geen streams, ga af op wat ik hier lees en op mijn halve oog op een paar dailies per week.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Welnee, Gerard is net zo gefixeerd op die ton als ieder ander daar.
Tuurlijk. Alleen ben ik dan weer zo iemand die zich afvraagt of je, als dit kennelijk zo makkelijk gaat, in een normaal geval niet 20% te veel betaalt.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn volgens mij geen van alle arme sloebers!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:40 schreef Darklight het volgende:
Iedereen wil die ton winnen, anders doe je niet mee
Wijven die nat worden van een foto van Jo vind ik ook niet normaal hoor....quote:Op donderdag 28 april 2011 10:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Idd, die verheerlijking van Gerard vind ik af en toe dolkomisch.
De![]()
![]()
vliegen je hier om de oren als Gerard bijvoorbeeld naar de wc gaat.
Joanna.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:43 schreef knagsje het volgende:
[..]
Wijven die nat worden van een foto van Jo vind ik ook niet normaal hoor....
Dat is elke RLS weer het geval. Een deelnemer wordt door het merendeel als Messias ingehaald en de rest zijn of nikszeggende figuranten of vieze vijanden die tot op het bot gehaat moeten worden. Altijd weer fascinerend.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:39 schreef Deisyy het volgende:
Idd, die verheerlijking van Gerard vind ik af en toe dolkomisch.
De![]()
![]()
vliegen je hier om de oren als Gerard bijvoorbeeld naar de wc gaat.
Jo heeft smaak, hoor, want ze zit in de fesjun...quote:Op donderdag 28 april 2011 10:43 schreef freaky40 het volgende:
Je zal maar naar Guus Meeuwis gaan....
En zoals gewoonlijk is het zo dat als je niet dweept met Gerard je automatisch pro-Jo bentquote:Op donderdag 28 april 2011 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is elke RLS weer het geval. Een deelnemer wordt door het merendeel als Messias ingehaald en de rest zijn of nikszeggende figuranten of vieze vijanden die tot op het bot gehaat moeten worden. Altijd weer fascinerend.
This is TV, man.
Ach, na 3,5 jaar met zo'n lapzwans als die Dennix is iedere verandering al snel een verbeteringquote:Op donderdag 28 april 2011 10:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
True.
Ze is helemaal weg van Flip hè?![]()
SST_Joanna SST Joanna
Komt het allemaal wel weer goed! Ben benieuwd wat ze me vanavond in de live uitzending gaan vragen. Wat is die Flip een leuke peer #sstnl
Nuance bestaat niet. Het is zwart. Of wit. En oh wee, als je eens wat off-white of grijs denkt.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:45 schreef Deisyy het volgende:
En zoals gewoonlijk is het zo dat als je niet dweept met Gerard je automatisch pro-Jo bent
Ik vind ze allebei leuk.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zoals gewoonlijk is het zo dat als je niet dweept met Gerard je automatisch pro-Jo bent
een simpele nike hoor 69 euro bij perryquote:Op donderdag 28 april 2011 10:46 schreef PoezeligDing het volgende:
De oranje polo die geer draagt staat hem goed![]()
Met of zonder korting?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:47 schreef knagsje het volgende:
[..]
een simpele nike hoor 69 euro bij perry
Ik vind Jo ook de leukste vrouw daar. En Gerard de leukste man. Maar het boeit me serieus niet wie er wel of niet wint.quote:
quote:
Een aantal mensen zijn inderdaad extreem in hun voorkeuren, maar zo heb ik dat niet. Aan niemand heb ik een hekel en neem het niet zo serieus. Wel vind ik de ene bewoner sympathieker dan de ander. En het is leuker kijken wanneer je een favoriet hebt.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is elke RLS weer het geval. Een deelnemer wordt door het merendeel als Messias ingehaald en de rest zijn of nikszeggende figuranten of vieze vijanden die tot op het bot gehaat moeten worden. Altijd weer fascinerend.
This is TV, man.
Nee mij ook niet, al had Cynthia gewonnen.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind Jo ook de leukste vrouw daar. En Gerard de leukste man. Maar het boeit me serieus niet wie er wel of niet wint.
Iedereen neemt automatisch aan dat een sympathieke miljonair (en sympathiek is hij wel, dat zal ik niet ontkennen) zijn neus optrekt voor een ton en dat is natuurlijk naïef. Als hij die instelling gehad zou hebben zou hij überhaupt nooit miljonair geworden zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo komt hij op mij totaal niet over. Maar ik kijk geen streams, ga af op wat ik hier lees en op mijn halve oog op een paar dailies per week.
irritant he? dat heb ik ook elke keerquote:
Net op mijn Macbook nog nergens last van, nu switch ik naar m'n pc en alles is gelijk FUBARquote:Op donderdag 28 april 2011 10:50 schreef Stability het volgende:
[..]
irritant he? dat heb ik ook elke keer
zou het dan toch door de windows updates komen?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:51 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Net op mijn Macbook nog nergens last van, nu switch ik naar m'n pc en alles is gelijk FUBAR
Nee deze week gaat Gerard, volgende week Karim daarna Sharon. Mo, Jo en Flip staan in de finale. Dat is voorbestemdquote:Op donderdag 28 april 2011 10:26 schreef Mylene het volgende:
Monique zal volgende week dan wel vertrekken. Dan staan Philip, Joanna, Gerard en Sharon in de finale.
Dat is geen sprookje, maar een horrorverhaal!quote:
Geen idee, ik zal als digibeet ongetwijfeld iets fout gedaan hebbenquote:Op donderdag 28 april 2011 10:51 schreef Stability het volgende:
[..]
zou het dan toch door de windows updates komen?
Ik denk dat dat 'niet zo serieus nemen' key is. En beseffen dat iedereen hier naar hetzelfde spelletje zit te kijken, met recht op een eigen mening.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:49 schreef MartineLongchamp het volgende:
Een aantal mensen zijn inderdaad extreem in hun voorkeuren, maar zo heb ik dat niet. Aan niemand heb ik een hekel en neem het niet zo serieus. Wel vind ik de ene bewoner sympathieker dan de ander. En het is leuker kijken wanneer je een favoriet hebt.
Ook geniet ik van het commentaar hier. Alleen maarsmileys voegen idd weinig toe, maar lig regelmatig in een deuk hier. Sommige users zijn heel gevat.
Kan Jo haar collectie weer uitstallen. *sluikreclame*quote:Op donderdag 28 april 2011 10:51 schreef Nostalgist het volgende:
De koffers... het zijn er heel wat..
Lijkt me sterk, ik heb vanaf dat SST is begonnen alle updates uitgezet, en ook ik heb er last van.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:51 schreef Stability het volgende:
[..]
zou het dan toch door de windows updates komen?
neuh denk het niet, heel veel mensen hebben er last van, hebben die allemaal opeens wat fout gedaan dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:52 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Geen idee, ik zal als digibeet ongetwijfeld iets fout gedaan hebben
Ik weet wel zeker dat hij zijn neus er niet voor optrektquote:Op donderdag 28 april 2011 10:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Iedereen neemt automatisch aan dat een sympathieke miljonair (en sympathiek is hij wel, dat zal ik niet ontkennen) zijn neus optrekt voor een ton en dat is natuurlijk naïef. Als hij die instelling gehad zou hebben zou hij überhaupt nooit miljonair geworden zijn.
Dit dus, ik zit hier iig. met een 'Gewoon, omdat het kan' instelling; uitkramen wat je uit wilt kramen conform de regelsquote:Op donderdag 28 april 2011 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat dat 'niet zo serieus nemen' key is. En beseffen dat iedereen hier naar hetzelfde spelletje zit te kijken, met recht op een eigen mening.
Ja!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:53 schreef Stability het volgende:
[..]
neuh denk het niet, heel veel mensen hebben er last van, hebben die allemaal opeens wat fout gedaan dan?
ja het is een zooitje,. cam 3 doet het nu niet bij mij, maar ik durf niet meer te refreshen, dan ben ik straks weer een half uur aan het clicken om hem weer goed te krijgen...laat maar zo danquote:Op donderdag 28 april 2011 10:52 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, ik heb vanaf dat SST is begonnen alle updates uitgezet, en ook ik heb er last van.
zo interessant is Jo voor hem,,.....niet dus......quote:Op donderdag 28 april 2011 10:54 schreef Nostalgist het volgende:
De lichaamstaal van Philip straalt alles behalve zin om te kussen met Joanna uit...
Hij lag net als een aardappelzak op bed..
Charlie en Sperti, twee onmisbare vrindjes voor de diehards in 'de scene'!!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Valt daar net de t weg door dit stomme touch screen.
Wallen ga je te lijf met Sperti, dat weet iedereen in de scene.
tja, als we dat eens wisten?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:54 schreef _GdR_ het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom jo vet bovenaan staat in de peilingen terwijl gerard en karim veruit de meest interessantste mensen zijn in dat huis?
Ah, natuurlijk..quote:Op donderdag 28 april 2011 10:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kan Jo haar collectie weer uitstallen. *sluikreclame*
Ik ook. Al vind ik Jo niet echt leuk, maar wel vermakelijkquote:
Ik misgun niemand het recht op een mening maar probeer het te onderbouwen waarom je iets vind. Het slechts uitschelden van desbetreffende deelnemer is makkelijk en goedkoop.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat dat 'niet zo serieus nemen' key is. En beseffen dat iedereen hier naar hetzelfde spelletje zit te kijken, met recht op een eigen mening.
NEEquote:Op donderdag 28 april 2011 10:54 schreef _GdR_ het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom jo vet bovenaan staat in de peilingen terwijl gerard en karim veruit de meest interessantste mensen zijn in dat huis?
Flip is boring en blind, Sharon is een bitch en Mo, tja...quote:Op donderdag 28 april 2011 10:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik ook. Al vind ik Jo niet echt leuk, maar wel vermakelijkDaarentegen vind ik Flip, Sharon en Mo maar nix
Niemand zal zijn geheim raden!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:56 schreef Stability het volgende:
toch denk ik dat segredo gaat winnen...alles wijst erop
Dat beest hoeft niet terug de straat op, dus wint sowiesoquote:Op donderdag 28 april 2011 10:56 schreef Stability het volgende:
toch denk ik dat segredo gaat winnen...alles wijst erop
Helemaal mee eens. Dat vind ik ook niet echt 'een mening hebben', maar eerder 'je mening niet kunnen articuleren'.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:55 schreef marky het volgende:
Ik misgun niemand het recht op een mening maar probeer het te onderbouwen waarom je iets vind. Het slechts uitschelden van desbetreffende deelnemer is makkelijk en goedkoop.
daarom ..hij gaat er met de poet vandoor, let maar opquote:
+1quote:
Omdat het kanquote:Op donderdag 28 april 2011 10:57 schreef Flashbox het volgende:
Waarom heeft Karim eigenlijk zo'n grote gitaar koffer bij voor dat kleine ding
overige ruimte is voor de bolletjes....quote:Op donderdag 28 april 2011 10:57 schreef Flashbox het volgende:
Daar stopt hij de rest van zijn kleding/spullen bij.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:57 schreef Flashbox het volgende:
hahaha ja dat viel me de vorige keer ook al op. en toen zei hij dat hij ook een grote gitaar had.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:57 schreef Flashbox het volgende:
dat zit er dik in jaquote:Op donderdag 28 april 2011 10:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Als Gerard vanavond gaat dan wordt die arme Karim volledig overlopen door de 3 bitches en hun slaafje
denk ut nie hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 10:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Als Gerard vanavond gaat dan wordt die arme Karim volledig overlopen door de 3 bitches en hun slaafje
Gelukkig duurt het niet meer zo lang, hij zou daar maar nog een maand zonder Gerard moeten zitten zeg.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Karim laat zich niet ondersneeuwen hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 11:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wat denk je niet? Dat die overlopen wordt?
sanctiequote:Op donderdag 28 april 2011 11:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Gefluister en dergelijke tussen Jo en Sharon over wat een medewerker tegen Sharon heeft gezegd over haar onzekerheid betreffende haar uiterlijk.
ik zou het nog geen halve dag volhouden met sharon, mo jo en flip , brrrrrquote:Op donderdag 28 april 2011 11:00 schreef AYLI het volgende:
[..]
Gelukkig duurt het niet meer zo lang, hij zou daar maar nog een maand zonder Gerard moeten zitten zeg.
Ik ben pro-Jo, maar Gerard mag van mij best de finale halen, dus het gaat in dit geval niet helemaal op.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet niet, hij heeft Sharon nog. Maar Karim heeft buiten Gerard niemand. Sharon loopt dan over naar Kamp Jo.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:01 schreef Chuckster het volgende:
Als Karim gaat vanavond breekt Gerard denk ik
sharon loopt wel over ja...toen stervio er was zag ze gerard niet eens meer staanquote:Op donderdag 28 april 2011 11:02 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Weet niet, hij heeft Sharon nog. Maar Karim heeft buiten Gerard niemand. Sharon loopt dan over naar Kamp Jo.
ik denk dat karim juist heel goed alleen kan zijn.....quote:Op donderdag 28 april 2011 11:02 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Weet niet, hij heeft Sharon nog. Maar Karim heeft buiten Gerard niemand. Sharon loopt dan over naar Kamp Jo.
hahaha...maar toch staat dat shirt haar beter dan al die flut dingen uit toffsquote:Op donderdag 28 april 2011 11:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo vindt het overhemd van Flip haar zo sexy staan dat ze er nog maar een paar lelijke blokhakken bij aan trekt.
Goedkope houthakkers sloeriequote:Op donderdag 28 april 2011 11:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo vindt het overhemd van Flip haar zo sexy staan dat ze er nog maar een paar lelijke blokhakken bij aan trekt.
Wil je dat even onderbouwen?quote:
Nou eh ja eh ik zie een woodcutters overhemd en 2 houten blokhakken (of whatevah) er onderquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:22 schreef Nostalgist het volgende:
SST_JoannaSST Joanna
Fijne dag vandaag allemaal! Ik ga alvast op de wallen werken. Groetjes, Diana
3 minutes ago
die staat klaar voor me wallenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:05 schreef sjampoeh het volgende:
goedemorgennnnnnnn huisvrouwen weer paraat hier ?
strijkbout aan de kant en cossen he ?
Keurig! Je vergeet te melden dat haar bikini er nog onder zit, overhemd helemaal los...quote:Op donderdag 28 april 2011 11:06 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Nou eh ja eh ik zie een woodcutters overhemd en 2 houten blokhakken (of whatevah) er onder
dus dat
En ze heeft er alleen een bikini onder aan en haar overhemd zit helemaal los.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Keurig! Je vergeet te melden dat haar bikini er nog onder zit, overhemd helemaal los...
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:08 schreef Chuckster het volgende:
[..]
En ze heeft er alleen een bikini onder aan en haar overhemd zit helemaal los.
Zoiets?
quote:
ze kan goed zuigen ja!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:06 schreef Chuckster het volgende:
[..]
the fuck, ik mag hopen als schoonmaakster
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik schrok algelukkig niet z'n #rooiebroek
Dat denk ik ook niet hoor. Hij doet geen dingen meer die hij niet leuk vindtquote:Op donderdag 28 april 2011 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat hij zijn neus er niet voor optrekt. Maar ik denk tegelijkertijd ook dat die ton niet zijn belangrijkste beweegreden is
hahahahaha ja nou dat denkt ze zelf hoorquote:
ze is nie goooooooooooooedquote:Op donderdag 28 april 2011 11:11 schreef Stability het volgende:
[..]
hahahahaha ja nou dat denkt ze zelf hoor
nee dat is iets wat zeker is ..de klinieken maken zich alvast op voor als ze terug komtquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:12 schreef Stability het volgende:
karim stopt gewoon kleren in die gitaarkoffer
Jo heeft vuilniszakken nodig, die heeft natuurlijk lopende het programma extra kleding gekregen...quote:Op donderdag 28 april 2011 11:12 schreef Stability het volgende:
karim stopt gewoon kleren in die gitaarkoffer
quote:Wees voorzichtig met te veel stemmen.
Dit is de week van verandering.....
Diegene met de hoogste aantal stemmen gaat het huis uit.
Vernomen uit betrouwbare bronnen!
ja die heeft straks een antonov nodig om alles mee te krijgenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jo heeft vuilniszakken nodig, die heeft natuurlijk lopende het programma extra kleding gekregen...
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:13 schreef danilel het volgende:
Heb net ook ff de hyves van jo gespamt.........
[..]
![]()
(zullen best een paar bakvismutsen in trappen)
Als Jo vet bovenaan staat zijn Gerard en Karim dus niet de meest interessante mensen in dat huis.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:54 schreef _GdR_ het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:13 schreef danilel het volgende:
Heb net ook ff de hyves van jo gespamt.........
[..]
![]()
(zullen best een paar bakvismutsen in trappen)
via spix of googlechrome ?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:15 schreef Stability het volgende:
mn stream 3 doet het nog steeds niet...gaat dat vanzelf weer goedkomen? durf niet te refreshen...de anderen doen het wel
Je kunt toch in een nieuw scherm de streams openen of te kijken of het werkt?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:15 schreef Stability het volgende:
mn stream 3 doet het nog steeds niet...gaat dat vanzelf weer goedkomen? durf niet te refreshen...de anderen doen het wel
alleen die van de sst site doet het bij mij..op firefox.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:10 schreef tanjalies het volgende:
Zoals ik al tijdens de Big Brother tijd hier vaak heb laten weten is het de produktie/redaktie die bepaald wat er gebeurd en vooral wie er uit gaat en in welke volgorde. Het belang van de kijkcijfers is te groot. Er vinden voortdurend peilingen plaats waarvan we de uitslagen nooit te zien krijgen. Er is bij een spelprogramma als dit geen notaris nodig omdat er geen directe prijswinnaar aan de uitslag is verbonden. Er is dus geen controle anders dan de 2 of 3 top producers van EndeMol. De cijfers die in het beeld komen zijn als ze niet bevallen, aangestuurde cijfers. Ik heb dit zelf in mijn lange TV productie ervaring voortdurend mee gemaakt en ik geef toe er mij soms mede schuldig aan gemaakt. Zo was de nominatie deze keer duidelijk. Nu heeft om te bereiken dat M. op het rad ging liggen en zou winnen er maar 1 keer draaien plaats gevonden. Zou ze de 1e keer verloren hebben dan zou het simpel geweest zijn om dit zo vaak te herhalen tot dat M wel de winnaar was geworden. Dan wel er stond een 2e spel klaar in het labyrint. Dit was niet nodig en dat was te verwachten. Ook met de sleutels zou er veel mogelijk zijn geweest. Wij weten niet of haar sleutel en die van Ph niet allebei hebben gepast. Dit is nooit getest. De door haar gekozen sleutel was Nr 5. Dit is een in de reeks van waarschijnlijkheid de minst voor de hand liggende. Ik heb dit sleutel spel zelf meerdere keren geproduceerd. En zelf wanneer dit mis gegaan zou zijn was er wel een tweede aap uit de mouw gekropen. Ik kan nog wel een poosje door gaan zo. Conclusie; de produktie wilde deze keuze, t.w. Mo niet genomineerd en de productie wist wie ze dan op de bank zou zetten.
Bij de volgende nominatie is er weer een nieuwe spelvariant waarmee de productie kan bepalen wie er moet vertrekken. De oorspronkelijke nominatie zal niet meer terug keren.
Als Gerard en deze keer niet uit gaat, dan gaat hij er volgende week wel uit. Door zijn financiële thuis situatie is hij oninteressant geworden en lastig in het spel. Dramatiek is en blijft het sleutelwoord.
Tot slot. Dat Mo de 24 uur niet door zet komt omdat er voor haar nog al wat op het spel staat. Bij een voortijdig vertrek moet de 3500 euro vergoeding die ze per maand krijgen worden terugbetaald en die 10500 heeft ze niet. Ze zit dus klem en is gedwongen te blijven. Dat dit oneerlijk tegenover Gerard is staat buiten kijf.
ja dat werkt ook nietquote:Op donderdag 28 april 2011 11:16 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Je kunt toch in een nieuw scherm de streams openen of te kijken of het werkt?
En wat ik laatst deed, terugzetten naar een datum dat je nog nergens last van had, systeemherstel al geprobeerd?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:15 schreef Stability het volgende:
Eens!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:55 schreef marky het volgende:
[..]
Ik misgun niemand het recht op een mening maar probeer het te onderbouwen waarom je iets vind. Het slechts uitschelden van desbetreffende deelnemer is makkelijk en goedkoop.
ja gisteren gedaan, dat moet je niet te vaak doenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En wat ik laatst deed, terugzetten naar een datum dat je nog nergens last van had, systeemherstel al geprobeerd?
Nee, ik ben geen fan.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:18 schreef Copycat het volgende:
Maar zijn er serieus mensen hier die zich fan noemen van een van de bewoners? Ik was vroeger fan van Prince, maar van iemand in een RLS?
Alleen zijn kan hij wel ja, maar hij kan ook wel heel goed gemanipuleerd worden, met zijn "de wereld is goed" gedachte.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:02 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik denk dat karim juist heel goed alleen kan zijn.....
Ik vind dat kruisverhoor (hihiquote:
Maar Gerard gaat niet vanavond.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Dat lijkt me aan te vechten, een vergoeding is een vergoeding tenslotte.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:16 schreef mcspicy het volgende:
[Tot slot. Dat Mo de 24 uur niet door zet komt omdat er voor haar nog al wat op het spel staat. Bij een voortijdig vertrek moet de 3500 euro vergoeding die ze per maand krijgen worden terugbetaald en die 10500 heeft ze niet. Ze zit dus klem en is gedwongen te blijven]
Praten over seks, of dubbelzinnige opmerkingen kunnen best leuk zijn, maar bij Mo wordt het altijd direct zo banaal.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:19 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ik vind dat kruisverhoor (hihi) van eMo juist triest
Maar vrijwel alles wat eMo uitkraamt is triest
Dan komt ook gelijk een verkapt verhaal van haar neger avonturen naar bovenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Praten over seks, of dubbelzinnige opmerkingen kunnen best leuk zijn, maar bij Mo wordt het altijd direct zo banaal.
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:14 schreef Stability het volgende:
[..]
ja die heeft straks een antonov nodig om alles mee te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |