Getver, krijgt dat wijf weer airtime!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
True.
Ze is helemaal weg van Flip hè?![]()
SST_Joanna SST Joanna
Komt het allemaal wel weer goed! Ben benieuwd wat ze me vanavond in de live uitzending gaan vragen. Wat is die Flip een leuke peer #sstnl
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een moeder met 'me wallen', ik vind da zo armoedig msn.
Daar zeg je watquote:Op donderdag 28 april 2011 10:26 schreef shomila het volgende:
Is Jo trouwens spontaan genezen van het slaapwandelen sinds haar geheim eruit is?
Geen idee, het is natuurlijk niet interessant meer voor de half 8 uitzending ^^quote:Op donderdag 28 april 2011 10:26 schreef shomila het volgende:
Is Jo trouwens spontaan genezen van het slaapwandelen sinds haar geheim eruit is?
Ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:26 schreef shomila het volgende:
quote:
Ja ik geloof nog in sprookjes....quote:Op donderdag 28 april 2011 10:26 schreef Mylene het volgende:
Monique zal volgende week dan wel vertrekken. Dan staan Philip, JoannaKarim, Gerard en Sharon in de finale.
Ze zegt af en toe nog wat in haar "slaap".quote:Op donderdag 28 april 2011 10:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar zeg je wat![]()
Dat is compleet uit beeld verdwenen
Valt daar net de t weg door dit stomme touch screenquote:Op donderdag 28 april 2011 10:27 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
Ook kenmerkend vond ik dat in haar wereld (en dus ook Joanna's) wallen wegwerken met botox kennelijk een heel normale optie is..
Alleen als ze nog wakker isquote:Op donderdag 28 april 2011 10:27 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ze zegt af en toe nog wat in haar "slaap".
Ik had er ook meteen zin inquote:Op donderdag 28 april 2011 10:29 schreef Ireth het volgende:
Oe aardbeien! * Ireth noteert op boodschappenlijstje...
[ afbeelding ]
Waar meteen te zien is dat Sharon heel dikke vingers heeft.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:29 schreef Ireth het volgende:
Oe aardbeien! * Ireth noteert op boodschappenlijstje...
[ afbeelding ]
omdat puur natuur niet kan héquote:Op donderdag 28 april 2011 10:32 schreef froufrou het volgende:
@SST_Joanna
SST Joanna
Als dank voor het stemmen op mij dochter geef ik tot en met de tijd dat ze erin zit 20% korting op www.theonlinefashionstore.nl 1/2
How low can you go!
O, maar dat is allemaal hogere tactiek hoor. Alleen snappen wij dat nietquote:Op donderdag 28 april 2011 10:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel slim is hij niet in dit opzicht inderdaad
en de intelligente teksten van Jo in de dikke van dale.....quote:Op donderdag 28 april 2011 10:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O, maar dat is allemaal hogere tactiek hoor. Alleen snappen wij dat niet
Een amusant neveneffect bij een RLS is de verheerlijking van favoriete deelnemers. Als je de COS bekijkt (geldt trouwens ook op andere fora hoor) is de status van Gerard zo onderhand verheven tot die van Hercules, een soort halfgod met bovenmenselijke krachten. Daarnaast zijn zijn uitspraken zo briljant dat we die gaan verzamelen en opnemen in een Rood Boekje..![]()
hoe ziek ben je dan????quote:Op donderdag 28 april 2011 10:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Karim acht het mogelijk dat met Koniginnedag, kijkers kunnen bieden op dingen in het huis.
Jo roept haar moeder op om te bieden op de zwembroek van flip.
Welnee, Gerard is net zo gefixeerd op die ton als ieder ander daar. Alleen mag je dat niet hardop zeggen..quote:Op donderdag 28 april 2011 10:15 schreef Copycat het volgende:
Als Karim vertrekt, zie ik Gerard nog wel meegaan.
Het spel is 'gespeeld', het enige wat rest is puberdrama. Ik vermoed dat hij vindt dat hij wel wat beters te doen heeft. Andersom zie ik dat trouwens ook nog wel gebeuren.
Valt mee dat ze die nog niet dagelijks aantrekt.quote:
quote:Zo even mijn hart luchten!
Zal het het programma wel uitzitten is bijna afgelopen, maar ik denk dat heel veel mensen een kater overhouden aan dit programma.
Van voor tot achter gescript, ze doen niet eens moeite om het te verbergen. Het spel wordt niet eens eerlijk gespeelt, alleen al de move om Mootje erin te houden dikke faal, denken ze nu echt dat de meeste streamers het leuk vinden om naar dat tranendal te kijken?
JO wordt ook al de hand boven het hoofd gehouden dus moet Flipje er ook ingehouden worden. Stemmen heeft geen zin want de redachtie weet nu al wie er gaat winnen.
De daily is zo rommelig dat het niet te begrijpen is voor mensen die alleen de daily volgen, dagen worden door elkaar gehusseld.
Redachtie denken jullie dat de streamers en kijkers gek zijn soms?
Gerard en Karim moeten gewoon weg van jullie dat is duidelijk!
Misschien dat de jeugt het leuk vind om naar love story's te kijken.
Maar de meeste streamers waren geintereseerd in het spel, en of dat eerlijk wordt gespeelt!
Je kunt niet zomaar mensen gaan belazeren, en denken dat je streamers en kijkers infantiel zijn!
Zo dat wilde ik even gezegt hebben!!
Jammer genoeg doen ze er helemaal niets mee!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:37 schreef Poezewoes het volgende:
Zo even mijn hart gelucht op ss Hyves!!
[..]
Idd, die verheerlijking van Gerard vind ik af en toe dolkomisch.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O, maar dat is allemaal hogere tactiek hoor. Alleen snappen wij dat niet
Een amusant neveneffect bij een RLS is de verheerlijking van favoriete deelnemers. Als je de COS bekijkt (geldt trouwens ook op andere fora hoor) is de status van Gerard zo onderhand verheven tot die van Hercules, een soort halfgod met bovenmenselijke krachten. Daarnaast zijn zijn uitspraken zo briljant dat we die gaan verzamelen en opnemen in een Rood Boekje..![]()
Weet ik maar ben het kwijt en misschien een blokkade op Hyvesquote:Op donderdag 28 april 2011 10:38 schreef AYLI het volgende:
[..]
Jammer genoeg doen ze er helemaal niets mee!
Zo komt hij op mij totaal niet over. Maar ik kijk geen streams, ga af op wat ik hier lees en op mijn halve oog op een paar dailies per week.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Welnee, Gerard is net zo gefixeerd op die ton als ieder ander daar.
Tuurlijk. Alleen ben ik dan weer zo iemand die zich afvraagt of je, als dit kennelijk zo makkelijk gaat, in een normaal geval niet 20% te veel betaalt.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar zonder te stemmen zou je daar toch ook die twintig procent kunnen krijgen? Slimme marketing, kan niet anders zeggen.
Zijn volgens mij geen van alle arme sloebers!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:40 schreef Darklight het volgende:
Iedereen wil die ton winnen, anders doe je niet mee
Wijven die nat worden van een foto van Jo vind ik ook niet normaal hoor....quote:Op donderdag 28 april 2011 10:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Idd, die verheerlijking van Gerard vind ik af en toe dolkomisch.
De![]()
![]()
vliegen je hier om de oren als Gerard bijvoorbeeld naar de wc gaat.
Joanna.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:43 schreef knagsje het volgende:
[..]
Wijven die nat worden van een foto van Jo vind ik ook niet normaal hoor....
Dat is elke RLS weer het geval. Een deelnemer wordt door het merendeel als Messias ingehaald en de rest zijn of nikszeggende figuranten of vieze vijanden die tot op het bot gehaat moeten worden. Altijd weer fascinerend.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:39 schreef Deisyy het volgende:
Idd, die verheerlijking van Gerard vind ik af en toe dolkomisch.
De![]()
![]()
vliegen je hier om de oren als Gerard bijvoorbeeld naar de wc gaat.
Jo heeft smaak, hoor, want ze zit in de fesjun...quote:Op donderdag 28 april 2011 10:43 schreef freaky40 het volgende:
Je zal maar naar Guus Meeuwis gaan....
En zoals gewoonlijk is het zo dat als je niet dweept met Gerard je automatisch pro-Jo bentquote:Op donderdag 28 april 2011 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is elke RLS weer het geval. Een deelnemer wordt door het merendeel als Messias ingehaald en de rest zijn of nikszeggende figuranten of vieze vijanden die tot op het bot gehaat moeten worden. Altijd weer fascinerend.
This is TV, man.
Ach, na 3,5 jaar met zo'n lapzwans als die Dennix is iedere verandering al snel een verbeteringquote:Op donderdag 28 april 2011 10:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
True.
Ze is helemaal weg van Flip hè?![]()
SST_Joanna SST Joanna
Komt het allemaal wel weer goed! Ben benieuwd wat ze me vanavond in de live uitzending gaan vragen. Wat is die Flip een leuke peer #sstnl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |