Dat klopt wat je zegt, het lijkt wel of hij steeds iedereen een beetje stuurt.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En hij heeft er tot nu toe exact nul geraden. Da's bijna evenveel als het aantal missies/opdrachten dat hij tot een goed einde heeft gebracht.

Heel slim is hij niet in dit opzicht inderdaadquote:Op donderdag 28 april 2011 10:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En hij heeft er tot nu toe exact nul geraden. Da's bijna evenveel als het aantal missies/opdrachten dat hij tot een goed einde heeft gebracht.

Ik snap niet dat ze het nog niet door hebben , want die zal net als Flip wel met de favo's optrekken.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:07 schreef Verity het volgende:
[..]
Haha, vraag me af hoe lang het nog duurt voordat iedereen het door heeft wat ze doet..

quote:Op donderdag 28 april 2011 10:07 schreef marky het volgende:
[..]
Uiteindelijk is hij vertrokken nadat hij in de dagboekkamer een verklaring mocht voorlezen. Was allemaal verzonnen onzin natuurlijk want ze hadden hem gewoon kunnen verwijderen.
 "Beveiliging!, beveiliging!"
  "Beveiliging!, beveiliging!"  

De Jo-bashers daar schijnen nogal te vallen over de 20% korting die MamaJo geeft aan de trouwe aanhangers. Er vallen al grote woorden als omkoperij..quote:Op donderdag 28 april 2011 09:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier is het ook wel gezellig trouwensDaar is Mo nu ook de pineut geloof ik

Daar hebben de heren het gister over gehad, beiden gaven aan dat het anders zou worden als er van hen twee weggaat, maar ze blijven.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:15 schreef Copycat het volgende:
Als Karim vertrekt, zie ik Gerard nog wel meegaan.
Het spel is 'gespeeld', het enige wat rest is puberdrama. Ik vermoed dat hij vindt dat hij wel wat beters te doen heeft. Andersom zie ik dat trouwens ook nog wel gebeuren.

Maar zonder te stemmen zou je daar toch ook die twintig procent kunnen krijgen? Slimme marketing, kan niet anders zeggen.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:14 schreef Pearlbitch het volgende:
De Jo-bashers daar schijnen nogal te vallen over de 20% korting die MamaJo geeft aan de trouwe aanhangers. Er vallen al grote woorden als omkoperij..

Dat zie ik ook nog gebeuren en gelijk heeft hij.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:15 schreef Copycat het volgende:
Het spel is 'gespeeld', het enige wat rest is puberdrama. Ik vermoed dat hij vindt dat hij wel wat beters te doen heeft. Andersom zie ik dat trouwens ook nog wel gebeuren.

Ah okay. Ik zou het wel stoer vinden als ze samen zouden gaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Daar hebben de heren het gister over gehad, beiden gaven aan dat het anders zou worden als er van hen twee weggaat, maar ze blijven.

Ja, maar Karim heeft het geld wel nodig om zijn droom om op reis te gaan te verwezenlijken. Dus denk dat hij die twee weekjes nog even uitzit, maar niet ten koste van alles.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:15 schreef Copycat het volgende:

Gerard en Karim hadden het er gisteren over.. Karim wilde niet dat Gerard dat zou doen. Gerard gaf wijfelend toe om te blijven..quote:Op donderdag 28 april 2011 10:15 schreef Copycat het volgende:

Onder het tutten worden toch ook wel leuke dingen gezegd? Ik hoorde Jo net zeggen dat ze soms dagen heeft dat haar wenkbrauwen niet mooi te krijgen zijn en dat vandaag zo'n dag is..quote:Op donderdag 28 april 2011 09:59 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Wat ik van sst geleerd heb is dat er dus blijkbaar vrouwen zijn die het grootste deel van de dag met hun uiterlijk bezig zijn.

Dat eeuwige getut en make-up vind ik supersaai. dan hoor ik tien keer liever een gesprek tussen Gerard en Karim

quote:Op donderdag 28 april 2011 10:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay. Ik zou het wel stoer vinden als ze samen zouden gaan.

Inderdaad slimme marketing, maar ach Jo's winkel is niet het enige wat gepromote is van de deelnemers -> Servio met WIndy Mills.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar zonder te stemmen zou je daar toch ook die twintig procent kunnen krijgen? Slimme marketing, kan niet anders zeggen.

Mo, zichzelf als actricequote:Op donderdag 28 april 2011 10:18 schreef Verity het volgende:
[..]
Inderdaad slimme marketing, maar ach Jo's winkel is niet het enige wat gepromote is van de deelnemers -> Servio met WIndy Mills.

Dat is toch een heel wat meer specifieke, en dus minder bevolkte, visvijver. Denk daarnaast ook niet dat de doelgroep van SST de zijne is.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:18 schreef Verity het volgende:
Inderdaad slimme marketing, maar ach Jo's winkel is niet het enige wat gepromote is van de deelnemers -> Servio met WIndy Mills.

Nee hoor, je moet echt op Djoon stemmen. MamaDjoon is alleen actief op Twitter als Djoon genomineerd staat.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:16 schreef Copycat het volgende:
Maar zonder te stemmen zou je daar toch ook die twintig procent kunnen krijgen? Slimme marketing, kan niet anders zeggen.

Die snapt inmiddels toch ook wel dat hij dit niet gaat winnen?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:16 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ja, maar Karim heeft het geld wel nodig om zijn droom om op reis te gaan te verwezenlijken. Dus denk dat hij die twee weekjes nog even uitzit, maar niet ten koste van alles.

En iedereen die nu stemt maar hopen dat ze na vandaag met 50% korting komenquote:Op donderdag 28 april 2011 10:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet echt op Djoon stemmen. MamaDjoon is alleen actief op Twitter als Djoon genomineerd staat.
http://twitter.com/#!/SST_Joanna

Flip: "dat je wordt ingehaald..."quote:Op donderdag 28 april 2011 10:19 schreef Nostalgist het volgende:
Mo heeft gedroomd dat haar auto die op de handrem stond toch naar beneden reed...
Hoef je geen Freud voor te zijn om die droom te snappen...

Hoe wil ze dat controleren?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:19 schreef beequeen het volgende:
Nee hoor, je moet echt op Djoon stemmen. MamaDjoon is alleen actief op Twitter als Djoon genomineerd staat.
http://twitter.com/#!/SST_Joanna

haha, dat zou grappig zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
En iedereen die nu stemt maar hopen dat ze na vandaag met 50% korting komen

Nee, maar hoopt misschien wel in de finale te komen met een aardig bedrag in zijn kluis.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die snapt inmiddels toch ook wel dat hij dit niet gaat winnen?

Niet, maar ze komt pas ná dat iedereen gestemd heeft met zo'n actie. Geen overwinning voor Jo, geen actiequote:

Dat kan natuurlijk niet, maar het gaat om het idee.quote:

Ja, maar dat staat dus los van het feit dat ik niet hoef te stemmen om die korting te krijgen.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:22 schreef beequeen het volgende:
Dat kan natuurlijk niet, maar het gaat om het idee.

Ik verwacht dat ze vanavond wel weer heimwee krijgt....quote:Op donderdag 28 april 2011 10:22 schreef shomila het volgende:
Mo is wel helemaal over haar heimwee heen hè.

Dat we het even wetenquote:Op donderdag 28 april 2011 10:22 schreef Nostalgist het volgende:
Ook een goedemorgen van Diana..
SST_JoannaSST Joanna
Fijne dag vandaag allemaal! Ik ga alvast me wallen wegwerken. P.S. Niet met botox, maar camouflage stift. Groetjes, Diana
3 minutes ago

Ik denk het ook kan nooit lang duren met nieuwe nominaties in zicht.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:23 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze vanavond wel weer heimwee krijgt....

Een moeder met 'me wallen', ik vind da zo armoedig msn.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:22 schreef Nostalgist het volgende:
Ook een goedemorgen van Diana..
SST_JoannaSST Joanna
Fijne dag vandaag allemaal! Ik ga alvast me wallen wegwerken. P.S. Niet met botox, maar camouflage stift. Groetjes, Diana
3 minutes ago

Me dochter! Me breezer! Me Hyves!quote:

True.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:23 schreef Copycat het volgende:
Ja, maar dat staat dus los van het feit dat ik niet hoef te stemmen om die korting te krijgen.
Hypothetically speaking, uiteraard.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |