Ik denk juist dat Gerard zijn toppunt wel heeft gehad.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:48 schreef Mylene het volgende:
Gerard zal vanavond Joanna wel passeren en Karim mag naar huis.
Ik heb net een nieuwe douche, Karim mag na de exit wel bij mij douchenquote:Op donderdag 28 april 2011 09:48 schreef Nostalgist het volgende:
Karim en Gerard voor het laatst onder de douche, de heren zie er redelijk ontspannen uit.. Wat zijn die douches belachelijk laag trouwens. Zo superlang is Karim nou ook weer niet en hij komt zeker 15 cm tekort..
Batterijwissel en nú opstaan..
Heeft Gerard ooit een verhaallijn gehad?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Gerard zijn toppunt wel heeft gehad.
Hij heeft al een tijd lang geen verhaallijn meer daar en komt niet echt veel in beeld.
+1quote:Op donderdag 28 april 2011 09:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft al een tijd lang geen verhaallijn meer daar en komt niet echt veel in beeld.
Inderdaad. Geer was op zijn best toen er nog geheimen waren om te raden.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:50 schreef pullup het volgende:
[..]
In het begin werd hij neergezet als de fanatiekste speurder naar geheimen.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heeft Gerard ooit een verhaallijn gehad?
Dit dus, hij doet alles in zijn uppie.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Heeft Gerard ooit een verhaallijn gehad?
Eensch.. Vrees dat de toneelhaak Gerard gaat weghalen.. Geen geheimen meer ook en Gerard was de geheimenkoning..quote:Op donderdag 28 april 2011 09:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Bel de redactie even..quote:Op donderdag 28 april 2011 09:50 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe douche, Karim mag na de exit wel bij mij douchen
Ja, de kleuterverkering tussen jo en flip is voor kijkertjes die nog geen flugel mogen kopen veel interessanter net zoals hun grjapjes...quote:Op donderdag 28 april 2011 09:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Eensch.. Vrees dat de toneelhaak Gerard gaat weghalen.. Geen geheimen meer ook en Gerard was de geheimenkoning..
Kennelijk tellen interessante gesprekken en humor niet mee in de beoordeling van de redactie..
Dat laatste is idd droevig.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:53 schreef Nostalgist het volgende:
Eensch.. Vrees dat de toneelhaak Gerard gaat weghalen.. Geen geheimen meer ook en Gerard was de geheimenkoning..
Kennelijk tellen interessante gesprekken en humor niet mee in de beoordeling van de redactie..
Kan me wel voorstellen.. Ik vind het ook niet leuk als ik 's morgens wakker word en ik kan niet even lekker knuffelen..quote:Op donderdag 28 april 2011 09:47 schreef beequeen het volgende:
Djoon begint weer te zeiken dat ze niet lekker kan knuffelen.
Jo verandert het script steeds zelfquote:Op donderdag 28 april 2011 09:55 schreef MartineLongchamp het volgende:
Gerard oefent vast voor koniningendag.![]()
En denk dat Gerard ook een beetje lastig is voor de redactie, gaat vaak recalcitrant tegen het script in.
Als Gerard en Karim eruit zijn gaat het alleen nog over Ibiza en kleding.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En boedha en 'ik'quote:Op donderdag 28 april 2011 09:57 schreef shomila het volgende:
[..]
Als Gerard en Karim eruit zijn gaat het alleen nog over Ibiza en kleding.
Ik heb het idee dat ze het verhaallijn aan gaan passen - meer soap.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:57 schreef shomila het volgende:
[..]
En over tietuh....quote:Op donderdag 28 april 2011 09:57 schreef shomila het volgende:
[..]
heeft Jo met een bh geslapen?quote:
Wat ik van sst geleerd heb is dat er dus blijkbaar vrouwen zijn die het grootste deel van de dag met hun uiterlijk bezig zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:57 schreef shomila het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |