Nuance bestaat niet. Het is zwart. Of wit. En oh wee, als je eens wat off-white of grijs denkt.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:45 schreef Deisyy het volgende:
En zoals gewoonlijk is het zo dat als je niet dweept met Gerard je automatisch pro-Jo bent
Ik vind ze allebei leuk.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zoals gewoonlijk is het zo dat als je niet dweept met Gerard je automatisch pro-Jo bent
een simpele nike hoor 69 euro bij perryquote:Op donderdag 28 april 2011 10:46 schreef PoezeligDing het volgende:
De oranje polo die geer draagt staat hem goed![]()
Met of zonder korting?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:47 schreef knagsje het volgende:
[..]
een simpele nike hoor 69 euro bij perry
Ik vind Jo ook de leukste vrouw daar. En Gerard de leukste man. Maar het boeit me serieus niet wie er wel of niet wint.quote:
quote:
Een aantal mensen zijn inderdaad extreem in hun voorkeuren, maar zo heb ik dat niet. Aan niemand heb ik een hekel en neem het niet zo serieus. Wel vind ik de ene bewoner sympathieker dan de ander. En het is leuker kijken wanneer je een favoriet hebt.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is elke RLS weer het geval. Een deelnemer wordt door het merendeel als Messias ingehaald en de rest zijn of nikszeggende figuranten of vieze vijanden die tot op het bot gehaat moeten worden. Altijd weer fascinerend.
This is TV, man.
Nee mij ook niet, al had Cynthia gewonnen.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind Jo ook de leukste vrouw daar. En Gerard de leukste man. Maar het boeit me serieus niet wie er wel of niet wint.
Iedereen neemt automatisch aan dat een sympathieke miljonair (en sympathiek is hij wel, dat zal ik niet ontkennen) zijn neus optrekt voor een ton en dat is natuurlijk naïef. Als hij die instelling gehad zou hebben zou hij überhaupt nooit miljonair geworden zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo komt hij op mij totaal niet over. Maar ik kijk geen streams, ga af op wat ik hier lees en op mijn halve oog op een paar dailies per week.
irritant he? dat heb ik ook elke keerquote:
Net op mijn Macbook nog nergens last van, nu switch ik naar m'n pc en alles is gelijk FUBARquote:Op donderdag 28 april 2011 10:50 schreef Stability het volgende:
[..]
irritant he? dat heb ik ook elke keer
zou het dan toch door de windows updates komen?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:51 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Net op mijn Macbook nog nergens last van, nu switch ik naar m'n pc en alles is gelijk FUBAR
Nee deze week gaat Gerard, volgende week Karim daarna Sharon. Mo, Jo en Flip staan in de finale. Dat is voorbestemdquote:Op donderdag 28 april 2011 10:26 schreef Mylene het volgende:
Monique zal volgende week dan wel vertrekken. Dan staan Philip, Joanna, Gerard en Sharon in de finale.
Dat is geen sprookje, maar een horrorverhaal!quote:
Geen idee, ik zal als digibeet ongetwijfeld iets fout gedaan hebbenquote:Op donderdag 28 april 2011 10:51 schreef Stability het volgende:
[..]
zou het dan toch door de windows updates komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |