Die snapt inmiddels toch ook wel dat hij dit niet gaat winnen?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:16 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ja, maar Karim heeft het geld wel nodig om zijn droom om op reis te gaan te verwezenlijken. Dus denk dat hij die twee weekjes nog even uitzit, maar niet ten koste van alles.
En iedereen die nu stemt maar hopen dat ze na vandaag met 50% korting komenquote:Op donderdag 28 april 2011 10:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet echt op Djoon stemmen. MamaDjoon is alleen actief op Twitter als Djoon genomineerd staat.![]()
http://twitter.com/#!/SST_Joanna
Flip: "dat je wordt ingehaald..."quote:Op donderdag 28 april 2011 10:19 schreef Nostalgist het volgende:
Mo heeft gedroomd dat haar auto die op de handrem stond toch naar beneden reed...
Hoef je geen Freud voor te zijn om die droom te snappen...
Hoe wil ze dat controleren?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:19 schreef beequeen het volgende:
Nee hoor, je moet echt op Djoon stemmen. MamaDjoon is alleen actief op Twitter als Djoon genomineerd staat.![]()
http://twitter.com/#!/SST_Joanna
haha, dat zou grappig zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
En iedereen die nu stemt maar hopen dat ze na vandaag met 50% korting komen
Nee, maar hoopt misschien wel in de finale te komen met een aardig bedrag in zijn kluis.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die snapt inmiddels toch ook wel dat hij dit niet gaat winnen?
Niet, maar ze komt pas ná dat iedereen gestemd heeft met zo'n actie. Geen overwinning voor Jo, geen actiequote:
Dat kan natuurlijk niet, maar het gaat om het idee.quote:
Ja, maar dat staat dus los van het feit dat ik niet hoef te stemmen om die korting te krijgen.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:22 schreef beequeen het volgende:
Dat kan natuurlijk niet, maar het gaat om het idee.
Ik verwacht dat ze vanavond wel weer heimwee krijgt....quote:Op donderdag 28 april 2011 10:22 schreef shomila het volgende:
Mo is wel helemaal over haar heimwee heen hè.
Dat we het even wetenquote:Op donderdag 28 april 2011 10:22 schreef Nostalgist het volgende:
Ook een goedemorgen van Diana..![]()
SST_JoannaSST Joanna
Fijne dag vandaag allemaal! Ik ga alvast me wallen wegwerken. P.S. Niet met botox, maar camouflage stift. Groetjes, Diana
3 minutes ago
Ik denk het ook kan nooit lang duren met nieuwe nominaties in zicht.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:23 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze vanavond wel weer heimwee krijgt....
Een moeder met 'me wallen', ik vind da zo armoedig msn.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:22 schreef Nostalgist het volgende:
Ook een goedemorgen van Diana..![]()
SST_JoannaSST Joanna
Fijne dag vandaag allemaal! Ik ga alvast me wallen wegwerken. P.S. Niet met botox, maar camouflage stift. Groetjes, Diana
3 minutes ago
Me dochter! Me breezer! Me Hyves!quote:
True.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:23 schreef Copycat het volgende:
Ja, maar dat staat dus los van het feit dat ik niet hoef te stemmen om die korting te krijgen.
Hypothetically speaking, uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |