Dat beest hoeft niet terug de straat op, dus wint sowiesoquote:Op donderdag 28 april 2011 10:56 schreef Stability het volgende:
toch denk ik dat segredo gaat winnen...alles wijst erop
Helemaal mee eens. Dat vind ik ook niet echt 'een mening hebben', maar eerder 'je mening niet kunnen articuleren'.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:55 schreef marky het volgende:
Ik misgun niemand het recht op een mening maar probeer het te onderbouwen waarom je iets vind. Het slechts uitschelden van desbetreffende deelnemer is makkelijk en goedkoop.
daarom ..hij gaat er met de poet vandoor, let maar opquote:
+1quote:
Omdat het kanquote:Op donderdag 28 april 2011 10:57 schreef Flashbox het volgende:
Waarom heeft Karim eigenlijk zo'n grote gitaar koffer bij voor dat kleine ding
overige ruimte is voor de bolletjes....quote:Op donderdag 28 april 2011 10:57 schreef Flashbox het volgende:
Daar stopt hij de rest van zijn kleding/spullen bij.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:57 schreef Flashbox het volgende:
hahaha ja dat viel me de vorige keer ook al op. en toen zei hij dat hij ook een grote gitaar had.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:57 schreef Flashbox het volgende:
dat zit er dik in jaquote:Op donderdag 28 april 2011 10:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Als Gerard vanavond gaat dan wordt die arme Karim volledig overlopen door de 3 bitches en hun slaafje
denk ut nie hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 10:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Als Gerard vanavond gaat dan wordt die arme Karim volledig overlopen door de 3 bitches en hun slaafje
Gelukkig duurt het niet meer zo lang, hij zou daar maar nog een maand zonder Gerard moeten zitten zeg.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Karim laat zich niet ondersneeuwen hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 11:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wat denk je niet? Dat die overlopen wordt?
sanctiequote:Op donderdag 28 april 2011 11:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Gefluister en dergelijke tussen Jo en Sharon over wat een medewerker tegen Sharon heeft gezegd over haar onzekerheid betreffende haar uiterlijk.
ik zou het nog geen halve dag volhouden met sharon, mo jo en flip , brrrrrquote:Op donderdag 28 april 2011 11:00 schreef AYLI het volgende:
[..]
Gelukkig duurt het niet meer zo lang, hij zou daar maar nog een maand zonder Gerard moeten zitten zeg.
Ik ben pro-Jo, maar Gerard mag van mij best de finale halen, dus het gaat in dit geval niet helemaal op.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zoals gewoonlijk is het zo dat als je niet dweept met Gerard je automatisch pro-Jo bent
Weet niet, hij heeft Sharon nog. Maar Karim heeft buiten Gerard niemand. Sharon loopt dan over naar Kamp Jo.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:01 schreef Chuckster het volgende:
Als Karim gaat vanavond breekt Gerard denk ik
sharon loopt wel over ja...toen stervio er was zag ze gerard niet eens meer staanquote:Op donderdag 28 april 2011 11:02 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Weet niet, hij heeft Sharon nog. Maar Karim heeft buiten Gerard niemand. Sharon loopt dan over naar Kamp Jo.
ik denk dat karim juist heel goed alleen kan zijn.....quote:Op donderdag 28 april 2011 11:02 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Weet niet, hij heeft Sharon nog. Maar Karim heeft buiten Gerard niemand. Sharon loopt dan over naar Kamp Jo.
hahaha...maar toch staat dat shirt haar beter dan al die flut dingen uit toffsquote:Op donderdag 28 april 2011 11:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo vindt het overhemd van Flip haar zo sexy staan dat ze er nog maar een paar lelijke blokhakken bij aan trekt.
Goedkope houthakkers sloeriequote:Op donderdag 28 april 2011 11:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo vindt het overhemd van Flip haar zo sexy staan dat ze er nog maar een paar lelijke blokhakken bij aan trekt.
Wil je dat even onderbouwen?quote:
Nou eh ja eh ik zie een woodcutters overhemd en 2 houten blokhakken (of whatevah) er onderquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:22 schreef Nostalgist het volgende:
Ook een goedemorgen van Diana..![]()
SST_JoannaSST Joanna
Fijne dag vandaag allemaal! Ik ga alvast op de wallen werken. Groetjes, Diana
3 minutes ago
die staat klaar voor me wallenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:05 schreef sjampoeh het volgende:
goedemorgennnnnnnn huisvrouwen weer paraat hier ?
strijkbout aan de kant en cossen he ?
Keurig! Je vergeet te melden dat haar bikini er nog onder zit, overhemd helemaal los...quote:Op donderdag 28 april 2011 11:06 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Nou eh ja eh ik zie een woodcutters overhemd en 2 houten blokhakken (of whatevah) er onder
dus dat
En ze heeft er alleen een bikini onder aan en haar overhemd zit helemaal los.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Keurig! Je vergeet te melden dat haar bikini er nog onder zit, overhemd helemaal los...
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:08 schreef Chuckster het volgende:
[..]
En ze heeft er alleen een bikini onder aan en haar overhemd zit helemaal los.
Zoiets?
quote:
ze kan goed zuigen ja!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:06 schreef Chuckster het volgende:
[..]
the fuck, ik mag hopen als schoonmaakster
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik schrok algelukkig niet z'n #rooiebroek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |