hahaha...maar toch staat dat shirt haar beter dan al die flut dingen uit toffsquote:Op donderdag 28 april 2011 11:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo vindt het overhemd van Flip haar zo sexy staan dat ze er nog maar een paar lelijke blokhakken bij aan trekt.
Goedkope houthakkers sloeriequote:Op donderdag 28 april 2011 11:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo vindt het overhemd van Flip haar zo sexy staan dat ze er nog maar een paar lelijke blokhakken bij aan trekt.
Wil je dat even onderbouwen?quote:
Nou eh ja eh ik zie een woodcutters overhemd en 2 houten blokhakken (of whatevah) er onderquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:22 schreef Nostalgist het volgende:
Ook een goedemorgen van Diana..![]()
SST_JoannaSST Joanna
Fijne dag vandaag allemaal! Ik ga alvast op de wallen werken. Groetjes, Diana
3 minutes ago
die staat klaar voor me wallenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:05 schreef sjampoeh het volgende:
goedemorgennnnnnnn huisvrouwen weer paraat hier ?
strijkbout aan de kant en cossen he ?
Keurig! Je vergeet te melden dat haar bikini er nog onder zit, overhemd helemaal los...quote:Op donderdag 28 april 2011 11:06 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Nou eh ja eh ik zie een woodcutters overhemd en 2 houten blokhakken (of whatevah) er onder
dus dat
En ze heeft er alleen een bikini onder aan en haar overhemd zit helemaal los.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Keurig! Je vergeet te melden dat haar bikini er nog onder zit, overhemd helemaal los...
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:08 schreef Chuckster het volgende:
[..]
En ze heeft er alleen een bikini onder aan en haar overhemd zit helemaal los.
Zoiets?
quote:
ze kan goed zuigen ja!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:06 schreef Chuckster het volgende:
[..]
the fuck, ik mag hopen als schoonmaakster
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik schrok algelukkig niet z'n #rooiebroek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |