Dat denk ik ook niet hoor. Hij doet geen dingen meer die hij niet leuk vindtquote:Op donderdag 28 april 2011 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat hij zijn neus er niet voor optrekt. Maar ik denk tegelijkertijd ook dat die ton niet zijn belangrijkste beweegreden is
hahahahaha ja nou dat denkt ze zelf hoorquote:
ze is nie goooooooooooooedquote:Op donderdag 28 april 2011 11:11 schreef Stability het volgende:
[..]
hahahahaha ja nou dat denkt ze zelf hoor
nee dat is iets wat zeker is ..de klinieken maken zich alvast op voor als ze terug komtquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:12 schreef Stability het volgende:
karim stopt gewoon kleren in die gitaarkoffer
Jo heeft vuilniszakken nodig, die heeft natuurlijk lopende het programma extra kleding gekregen...quote:Op donderdag 28 april 2011 11:12 schreef Stability het volgende:
karim stopt gewoon kleren in die gitaarkoffer
quote:Wees voorzichtig met te veel stemmen.
Dit is de week van verandering.....
Diegene met de hoogste aantal stemmen gaat het huis uit.
Vernomen uit betrouwbare bronnen!
ja die heeft straks een antonov nodig om alles mee te krijgenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jo heeft vuilniszakken nodig, die heeft natuurlijk lopende het programma extra kleding gekregen...
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:13 schreef danilel het volgende:
Heb net ook ff de hyves van jo gespamt.........
[..]
![]()
(zullen best een paar bakvismutsen in trappen)
Als Jo vet bovenaan staat zijn Gerard en Karim dus niet de meest interessante mensen in dat huis.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:54 schreef _GdR_ het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom jo vet bovenaan staat in de peilingen terwijl gerard en karim veruit de meest interessantste mensen zijn in dat huis?
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:13 schreef danilel het volgende:
Heb net ook ff de hyves van jo gespamt.........
[..]
![]()
(zullen best een paar bakvismutsen in trappen)
via spix of googlechrome ?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:15 schreef Stability het volgende:
mn stream 3 doet het nog steeds niet...gaat dat vanzelf weer goedkomen? durf niet te refreshen...de anderen doen het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |