Oh dearquote:Op donderdag 28 april 2011 08:11 schreef STING het volgende:
[..]
Subtiele hint richting zm natuurlijk
Ik lees twitter welquote:Op donderdag 28 april 2011 08:17 schreef stbabylon het volgende:
Durf is er wel, maar ik vind twitter wel cool. Maar goed ik ben zelf ook cool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
#durfteschoffelenquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 08:24 schreef El_Matador het volgende:
Twitter is voor volgers.Daar ben ik veel te onderdanig voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Goed zo.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar ben ik veel te onderdanig voor.
Ze zijn niet aan het schoffelen. Die stomme kutten zijn een uur geleden begonnen met maaienquote:Op donderdag 28 april 2011 08:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
#durfteschoffelen
Bij mij parkeren ze ook wel eens zo'n houtversnipperaar onder mijn raam en zetten hem om half 8 al aan.
Ik word echt gek van die #durfte hashtagsquote:Op donderdag 28 april 2011 08:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
#durfteschoffelen
Bij mij parkeren ze ook wel eens zo'n houtversnipperaar onder mijn raam en zetten hem om half 8 al aan.
#Durftekotsen?quote:Op donderdag 28 april 2011 08:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik word echt gek van die #durfte hashtags
Daarom ook lieverdquote:Op donderdag 28 april 2011 08:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik word echt gek van die #durfte hashtags
Hey hier ook al. Woon je soms bij mij of is het nationale plantsoenschoffeldag? #durftevragenquote:Op donderdag 28 april 2011 08:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zijn niet aan het schoffelen. Die stomme kutten zijn een uur geleden begonnen met maaienDoe dat 's middags, verdomme.
Irritante gewoonte op Twitter. Met name #durftevragen als hashtag gebruiken voor elke zinloze brainfart die je op die manier de ether inslingert.quote:
Geen van beide. De gemeente is gewoon kut.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey hier ook al. Woon je soms bij mij of is het nationale plantsoenschoffeldag? #durftevragen
Kan daarmee gekapt worden? Het slaat nergens op.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Irritante gewoonte op Twitter. Met name #durftevragen als hashtag gebruiken voor elke zinloze brainfart die je op die manier de ether inslingert.
Waarom sla je mij nou over?quote:Op donderdag 28 april 2011 08:34 schreef Wicked-Game het volgende:
#Durftevragen is toch wel van toepassing!
Goedemorgen leipo's, weirdo's, nerds, dweebs, emo's, homo's, transsexuelen, krassers, pino's, wigga's, smurfen en andere mensen!
Het is geen gewoontequote:Op donderdag 28 april 2011 08:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Irritante gewoonte op Twitter. Met name #durftevragen als hashtag gebruiken voor elke zinloze brainfart die je op die manier de ether inslingert.
Transseksueel was niet voor jou?quote:
Labiel.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 08:40 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Euhm... gratis uit te proberen
Wannabe negers, blanken dus die zich 'zwart' kleden.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:40 schreef Samzz het volgende:
Pino's zijn de potentieel interessante neukobjecten. Maar, wat zijn wigga's?
quote:Op donderdag 28 april 2011 08:40 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Euhm... gratis uit te proberen
Jeetjequote:Op donderdag 28 april 2011 08:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wannabe negers, blanken dus die zich 'zwart' kleden.
Eminem dus.quote:
Als de ouders enorme #negers zijn met een grote #wapenverzamelingquote:Op donderdag 28 april 2011 08:53 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Of juist een beroerde opvoeding
Meer dan 140 tekensquote:Op donderdag 28 april 2011 08:53 schreef stbabylon het volgende:
Zo, ik ben weer op het #werk. Lekker rustig hier tot half tien, de vroege #collega is er niet (#ziek) en de late komt dan pas binnen. Kan ik heerlijk rustig van mijn eigen #muziek genieten. Heerlijk hoor
quote:Op donderdag 28 april 2011 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als de ouders enorme #negers zijn met een grote #wapenverzameling
a) niet echt wachten.. beetje thee drinken en fora lezenquote:
RT: DIT is dan ook niet Twitterquote:
Droom? Klinkt als Het Leven.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat echt alles foutgingIk vergat m'n sleutels, telefoon was leeg, vergat steeds uit te checken met de OV-chip in de trein...
lawlquote:Op donderdag 28 april 2011 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
RT: DIT is dan ook niet Twitter.
+1 likequote:Op donderdag 28 april 2011 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
RT: DIT is dan ook niet Twitter.
quote:Op donderdag 28 april 2011 09:21 schreef STING het volgende:
[..]
** You are kicked from #Singles (Behave)
** Unable to join #Singles (You're banned)
Zweetgeurquote:Op donderdag 28 april 2011 09:24 schreef MissMSX het volgende:
Lekker warm in de tram. Lichaamswarmte
Je medemensquote:Op donderdag 28 april 2011 09:24 schreef MissMSX het volgende:
Lekker warm in de tram. Lichaamswarmte
stbabylon is unbanned by SupremeBotquote:Op donderdag 28 april 2011 09:21 schreef STING het volgende:
[..]
** You are kicked from #Singles (Behave)
** Unable to join #Singles (You're banned)
IRCquote:Op donderdag 28 april 2011 09:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
stbabylon is unbanned by SupremeBot
stbabylon (superdude.coolness.net) joines #Singles
Supremebot sets mode +o stbabylon for #Singles
Vandaag nietquote:
Good old days.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
stbabylon is unbanned by SupremeBot
stbabylon (superdude.coolness.net) joines #Singles
Supremebot sets mode +o stbabylon for #Singles
Mag jij alweer?quote:
En nu balen dat je hem zo hebt lopen raggenquote:Op donderdag 28 april 2011 09:27 schreef STING het volgende:
[..]
Idd, auto
Gisteren te horen gekregen dat ik voor een leuk prijsje m'n leaseauto kan overnemen
quote:Op donderdag 28 april 2011 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
En nu balen dat je hem zo hebt lopen raggen
Nee, juist helemaal nietquote:Op donderdag 28 april 2011 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
En nu balen dat je hem zo hebt lopen raggen
WTF? Zo weinig???quote:Op donderdag 28 april 2011 09:30 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, juist helemaal niet
En nog maar 8.300 km op de teller, van 06-2009
Nieuwe South park?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:30 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, Apple fanbois MOETEN echt de nieuwste South Park kijken: The HumancentiPad
quote:
Jah. Best wel een fail. In juni 2009 wist ik dat m'n inzet in Amsterdam zou aflopen, dus ik ga voor een nieuwe leaseauto. Blijkt m'n nieuwe inzet ook op fietsafstand te zittenquote:
Hmm, wat rij je voor leasebak en waarvoor mag je hem nu overnemen?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:32 schreef STING het volgende:
[..]
Jah. Best wel een fail. In juni 2009 wist ik dat m'n inzet in Amsterdam zou aflopen, dus ik ga voor een nieuwe leaseauto. Blijkt m'n nieuwe inzet ook op fietsafstand te zitten
Kan ze dat ooit nog worden met zo'n jaap in d'r buik?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:29 schreef STING het volgende:
[..]
Ze is bezig met het behalen van haar MILF certificaat.
Ik heb aan dat soort dingen nooit aanstoot genomen.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan ze dat ooit nog worden met zo'n jaap in d'r buik?
10K, Seat Ibiza 1.4 Sportquote:Op donderdag 28 april 2011 09:32 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hmm, wat rij je voor leasebak en waarvoor mag je hem nu overnemen?
Hangt er vanaf. Zolang ze niet aan het kort pittige kapsel gaat met tuinbroekquote:Op donderdag 28 april 2011 09:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan ze dat ooit nog worden met zo'n jaap in d'r buik?
Dat is gezien de km stand geen verkeerde prijs inderdaad. Best overweging waardquote:Op donderdag 28 april 2011 09:33 schreef STING het volgende:
[..]
10K, Seat Ibiza 1.4 Sport
Flink lager dan wat er te krijgen valt op de occasion markt.
Goed zoquote:Op donderdag 28 april 2011 09:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb aan dat soort dingen nooit aanstoot genomen.
Weet al zeker dat ik ervoor gaquote:Op donderdag 28 april 2011 09:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat is gezien de km stand geen verkeerde prijs inderdaad. Best overweging waard
quote:Op donderdag 28 april 2011 09:32 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hey de TT moet natuurlijk gevolgd worden
Nee, gebruik jij dat woord nu ook alquote:Op donderdag 28 april 2011 09:37 schreef MissMSX het volgende:
Owh neeeeeeeeeee, een tram vol kledders en schreeuwende begeleiders
Klopt heb je gelijk in...quote:Op donderdag 28 april 2011 09:35 schreef STING het volgende:
[..]
Weet al zeker dat ik ervoor ga
Grote voordeel is dat ik de auto ken en weet hoe ermee omgesprongen is. Dat kun je toch moeilijk zeggen van een 'random' occasion.
het is iig na 9:00, ik zat er een tijdje op 8:30 tussen, dat is echt misdadig..quote:Op donderdag 28 april 2011 09:37 schreef MissMSX het volgende:
Owh neeeeeeeeeee, een tram vol kledders en schreeuwende begeleiders
Nou, dan moet het maar he..quote:Op donderdag 28 april 2011 09:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Lezen, koppelen en associeren....
Een Tristannetje is dan legaalquote:Op donderdag 28 april 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is iig na 9:00, ik zat er een tijdje op 8:30 tussen, dat is echt misdadig..
Ode aan Samquote:Op donderdag 28 april 2011 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, gebruik jij dat woord nu ook al
Levenslang moeten ze krijgen!quote:Op donderdag 28 april 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is iig na 9:00, ik zat er een tijdje op 8:30 tussen, dat is echt misdadig..
Nee, omdat de TT het zegtquote:Op donderdag 28 april 2011 09:41 schreef STING het volgende:
[..]
Nou...oke... vooruit dan maar... neem me dan maar. Omdat jij het bent.
Ophalen en slikken kreng!quote:Op donderdag 28 april 2011 09:41 schreef CherryLips het volgende:
ugh, snot. van dat dikke snot achter in m'n keel en halverwege de neus, zodat je bijna stikt
Ik hoop dat ie, bij het oefenen met de colt.45 voor de eerste keer, zichzelf door z'n voet schiet of zo ... zodat ie straks niet een Bowling for Columbine geplaagde wigger wordt.quote:
I'm soooo easyquote:Op donderdag 28 april 2011 09:43 schreef STING het volgende:
[..]
Dus met een goed geplaatste TT, kun je alles van jou gedaan krijgen?
Wat is een tristannetje? #durftevragenquote:
Eeew, die dan zo op je tong ligt en dat je denkt "Wat doe ik er mee? Uitspugeen of doorslikken?"quote:Op donderdag 28 april 2011 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoestte net en toen kwam er zo'n fluim uit
Even op kauwenquote:Op donderdag 28 april 2011 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eeew, die dan zo op je tong ligt en dat je denkt "Wat doe ik er mee? Uitspugeen of doorslikken?"
Jij weet zo te zien wel hoe je mannen harten kan veroverenquote:Op donderdag 28 april 2011 09:41 schreef CherryLips het volgende:
ugh, snot. van dat dikke snot achter in m'n keel en halverwege de neus, zodat je bijna stikt
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 09:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zou ik dan niet de gelukkige moeten zijn?
Ik begon niet over kledders, daar heb ik heel andere associaties bijquote:Op donderdag 28 april 2011 09:47 schreef STING het volgende:
[..]
Jij weet zo te zien wel hoe je mannen harten kan veroveren
Tenzij je in bent voor een trio. Anders zit er niets anders opquote:Op donderdag 28 april 2011 09:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gaan jullie nu om me vechten?
Ik pas.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gaan jullie nu om me vechten?
Gaarne eerst foto's pm'en, dan kom ik er op terugquote:Op donderdag 28 april 2011 09:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tenzij je in bent voor een trio. Anders zit er niets anders op
Dan heb ik dus sowieso niks aan jequote:Op donderdag 28 april 2011 09:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik pas.
Heb gister sinds jaren weer een training kickboxen meegedaan.
Alles doet me pijn nu
FoBo staat er wel eentje.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gaarne eerst foto's pm'en, dan kom ik er op terug
Als het erop aan zou komen kan ik de pijn wel verbijtenquote:Op donderdag 28 april 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan heb ik dus sowieso niks aan je
Ah dat schept mogelijkheden...quote:Op donderdag 28 april 2011 09:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het erop aan zou komen kan ik de pijn wel verbijten
Hoor ik daar trio?!quote:Op donderdag 28 april 2011 09:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tenzij je in bent voor een trio. Anders zit er niets anders op
Shit, ze heeft ons gevondenquote:Op donderdag 28 april 2011 09:51 schreef MissMSX het volgende:
Tvp!
Waarom staat dit topic niet in m'n AT?
Eentje? Ik heb er toch meer nodig, full body, close ups van belangrijke onderdelen...quote:
Niet noodzakelijk je hebt ze gezienquote:Op donderdag 28 april 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gaarne eerst foto's pm'en, dan kom ik er op terug
Wat wilde je zeggen? Gooi het eruitquote:Op donderdag 28 april 2011 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah dat schept mogelijkheden...![]()
Lees mijn vorige bericht nog eensquote:Op donderdag 28 april 2011 09:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk je hebt ze gezien
En daar ben je stiekem erg blij meequote:
Je hebt met een Fokker te maken. Alles is dus dik in orde.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eentje? Ik heb er toch meer nodig, full body, close ups van belangrijke onderdelen...
Ik vraag toch ook niet aan jou of je buttnaked even een foto wil maken en in mijn mailbox wil droppen!quote:Op donderdag 28 april 2011 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lees mijn vorige bericht nog eens
Waarom baart het woordje dik in jouw zin me zo'n zorgen?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt met een Fokker te maken. Alles is dus dik in orde.
Eerlijk ruilen hequote:Op donderdag 28 april 2011 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eentje? Ik heb er toch meer nodig, full body, close ups van belangrijke onderdelen...
Ja eh, dat is gewoon het verschil tussen mij en julliequote:Op donderdag 28 april 2011 09:53 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik vraag toch ook niet aan jou of je buttnaked even een foto wil maken en in mijn mailbox wil droppen!
You're on to mequote:Op donderdag 28 april 2011 09:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En daar ben je stiekem erg blij mee
Meisjes plagen, zoentjes vragenquote:
Nou daar hoef je niete cht voor op te letten hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 09:53 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Met Ang3l erbij moet je opletten dat hij niet plots in jou ster zit te roeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 28 april 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom baart het woordje dik in jouw zin me zo'n zorgen?
Met toeschouwers!quote:
Jij plaagde andere meisjes?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan was ik echt een slet vroeger
Ze heeft een kind, maak je niet drukquote:Op donderdag 28 april 2011 09:56 schreef Mystikvm het volgende:
Tenzij dik op iets anders slaat en jij een krappe ingang hebt. Dan is er reden tot zorg ja
quote:Op donderdag 28 april 2011 09:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]Als ik dik was dan heb ik op die foto mijn buik wel heel extreem in moeten houden.
Tenzij dik op iets anders slaat en jij een krappe ingang hebt. Dan is er reden tot zorg ja
quote:Op donderdag 28 april 2011 09:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ze heeft een kind, maak je niet druk
Right, het is helemaal in jouw..straatje, dusquote:Op donderdag 28 april 2011 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
God, hoe ik hier ook op antwoord, het is allemaal zo fout. Ik hou wijselijk mijn mond
Ik wil ook graag wel weten wat voor vlees ik in de kuip heb... alhoewel kan beter zeggen welk vlees ik aan de spies ga rijgenquote:Op donderdag 28 april 2011 09:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, dat is gewoon het verschil tussen mij en jullie
Bewijs maarquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, voornamelijk een enorm gebrek aan kennis.
Jij weet wel beter hequote:Op donderdag 28 april 2011 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, voornamelijk een enorm gebrek aan kennis.
quote:Op donderdag 28 april 2011 09:59 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik wil ook graag wel weten wat voor vlees ik in de kuip heb... alhoewel kan beter zeggen welk vlees ik aan de spies ga rijgen
Ze voeren spontaan Code Rood bij je in?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, je gaat met elke zin aantrekkelijker klinken... not
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:04 schreef STING het volgende:
[..]
Ze voeren spontaan Code Rood bij je in?
Een spies met lekker vlees klinkt anders best aantrekkelijkquote:Op donderdag 28 april 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
http://www.rodizio.nl/quote:Op donderdag 28 april 2011 10:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een spies met lekker vlees klinkt anders best aantrekkelijk
Idd, klote zonquote:Op donderdag 28 april 2011 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, waar blijft dat onweer en die hagel die voor vandaag waren voorspeld? Nou?
Zeg, doe es niet zo denken aan mijn biefstukje!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Foute associatiesquote:Op donderdag 28 april 2011 10:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, doe es niet zo denken aan mijn biefstukje!
To the point is nooit aantrekkelijk maar duidelijk is het welquote:Op donderdag 28 april 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Swordfight!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ss.....sssorry zonquote:Op donderdag 28 april 2011 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij biedt NU je verontschuldigingen aan!
MIquote:Op donderdag 28 april 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb wel eens vrouwen met een kind geduwt ja, merk je niks van
Jouw biefstukje?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, doe es niet zo denken aan mijn biefstukje!
Ms moet je het anders formuleren...quote:Op donderdag 28 april 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb wel eens vrouwen met een kind geduwt ja, merk je niks van
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:14 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat in dit geval het vlees juist zwak is, als er goede doorbloeding is
Je stinkt naar de drank!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:16 schreef HeatWave het volgende:
Zo, gisteren kroeg, vanavond bedrijfsborrel+kroeg, morgen k'nacht, zaterdag k'dag, alcoholist? Nee joh.
Ja, begin jij nu ook al over lichaamsappen.quote:
Het is een waardevolle investeringquote:
Wil je ff een riedeltje doen dan?quote:
En mijn eigen stijl verloochenen? Ik heb gisteren Huppel al een hartverzakking gegeven door te zeggen dat ik het verkeerd had. Het moet niet te gek worden hequote:Op donderdag 28 april 2011 10:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms moet je het anders formuleren...
*duwt op je buik* Oei. pas je op?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:16 schreef HeatWave het volgende:
Zo, gisteren kroeg, vanavond bedrijfsborrel+kroeg, morgen k'nacht, zaterdag k'dag, alcoholist? Nee joh.
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En mijn eigen stijl verloochenen? Ik heb gisteren Huppel al een hartverzakking gegeven door te zeggen dat ik het verkeerd had. Het moet niet te gek worden he
Er zijn wel meer lekkere dingen, daar duik ik toch niet meteen opquote:Op donderdag 28 april 2011 10:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kijk baby! Eindelijk kom je ergens.
Je bent opeens lekker. Grijp je kans!
HOAX!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zijn wel meer lekkere dingen, daar duik ik toch niet meteen op
Er werd toch ook niet gezegd dat jij erop moest duiken?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat, het eerste of laatste deel van mij zin?quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er werd toch ook niet gezegd dat jij erop moest duiken?
Gewoon blijven liggen is voldoende schat ik zo
Moet ik alles uitleggen hier?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat, het eerste of laatste deel van mij zin?
Jij gaat neuken met babs!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh, je hebt het over mijn reputatie, dus ja!quote:
Oeh, als god het zegt, is het dan waar?quote:
Mijn zoon had gisteren een vest aan van jouw zoon.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh, je hebt het over mijn reputatie, dus ja!
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn zoon had gisteren een vest aan van jouw zoon.
Ik duik niet meer op Singles. Goed ok, vrouwen niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kijk baby! Eindelijk kom je ergens.
Je bent opeens lekker. Grijp je kans!
Nee, spoilers zijn zowel bij auto's als bij mannen triestquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik duik niet meer op Singles. Goed ok, vrouwen niet.
Ik heb je te vaak afgewezen, nu is mijn kans verkekenquote:Op donderdag 28 april 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik duik niet meer op Singles. Goed ok, vrouwen niet.
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kamasutraboek erbij en gaan met die banaan
Dat was het al veel langerquote:Op donderdag 28 april 2011 10:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb je te vaak afgewezen, nu is mijn kans verkeken
Ik wring me graag in bochtjesquote:Op donderdag 28 april 2011 10:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo sexy, je in allerlei bochten wringen met een boekje erbij..
En bij vrouwen?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:38 schreef Ang3l het volgende:
Nee, spoilers zijn zowel bij auto's als bij mannen triest
Ik geloof niet dat HW bi is.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn nog wel mannen waar ik een keer mee wil rollebollen
Op de ipad kun je het in filmpjes bekijken.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo sexy, je in allerlei bochten wringen met een boekje erbij..
Heulmachoquote:Op donderdag 28 april 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn nog wel mannen waar ik een keer mee wil rollebollen
Bij een auto hebben ze een functie. ze zorgen voor meer neerwaartse druk.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, spoilers zijn zowel bij auto's als bij mannen triest
Ik geloof het ook van nietquote:Op donderdag 28 april 2011 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat HW bi is.
Maar ik kan me vergissen
Lang niet bij alle autos. Bij de meeste die je ziet zorgen ze alleen voor meer gewicht.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
Bij een auto hebben ze een functie. ze zorgen voor meer neerwaartse druk.
Hierdoor heb je meer grip op de weg en kan je met een hogere snelheid de bocht door.
Ja dat werkt echt bij een opel corsa 1.1quote:Op donderdag 28 april 2011 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
Hierdoor heb je meer grip op de weg en kan je met een hogere snelheid de bocht door.
Ookquote:
Niet aan wie ik dacht (sorry HW). Maar goed, wat iemand zegt, en wat iemand doet verschilt nogal.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat HW bi is.
Maar ik kan me vergissen
Dat geldt ook voor mijn buikje!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze je willen maar puntje bij paaltje willen ze je geen handje helpen?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet aan wie ik dacht (sorry HW). Maar goed, wat iemand zegt, en wat iemand doet verschilt nogal.
Zulks een wreed lotquote:
paaltje bij paaltje, in dit geval.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze je willen maar puntje bij paaltje willen ze je geen handje helpen?
Ik ken een flink aantal (voor de buitenwereld) heteroseksuele jongens die op hotelkamers toch heel erg niet heteroseksuele handelingen verrichtenquote:Op donderdag 28 april 2011 10:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze je willen maar puntje bij paaltje willen ze je geen handje helpen?
Arme Qquote:
Zolang de voorkant lager zit dan de achterkant dan werkt ie.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lang niet bij alle autos. Bij de meeste die je ziet zorgen ze alleen voor meer gewicht.
je hebt er profijt van vanaf ongeveer 130 km per uur. (gem.)quote:Op donderdag 28 april 2011 10:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat werkt echt bij een opel corsa 1.1
Dit verhaal maakt ze echt niet minder sneuquote:Op donderdag 28 april 2011 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
Oi! Voorbij Sneek liggen nog de Waddeneilanden! De tofste eilanden van Nederlandquote:Op donderdag 28 april 2011 10:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is het einde van de wereld man, wat moet je daar nu weer doen?
Nu moeten we raden wie het isquote:Op donderdag 28 april 2011 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet aan wie ik dacht (sorry HW). Maar goed, wat iemand zegt, en wat iemand doet verschilt nogal.
lucky youquote:Op donderdag 28 april 2011 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken een flink aantal (voor de buitenwereld) heteroseksuele jongens die op hotelkamers toch heel erg niet heteroseksuele handelingen verrichten
Daar heb je dan wel weer gelijk inquote:Op donderdag 28 april 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oi! Voorbij Sneek liggen nog de Waddeneilanden! De tofste eilanden van Nederland
gesprek voor nog wat opdrachten in NLquote:Op donderdag 28 april 2011 10:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is het einde van de wereld man, wat moet je daar nu weer doen?
ik zal je na zondag kunnen vertellen hoeveel tijdwinst we hebben behaald dmv de spoilerquote:Op donderdag 28 april 2011 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit verhaal maakt ze echt niet minder sneu
Integendeel.
linkje?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:48 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb net mn trouwjurk op marktplaats gezet...![]()
Toch een raar idee.
Nopez. Ik wil er niks verder over vertellen, dus ik wil ook helemaal niet de 'zeg eens dan' posts uitlokken.quote:
http://fotos.marktplaats.(...)7/8i/tgY5JL2/A==.jpgquote:
die 'straps' zijn mooiquote:Op donderdag 28 april 2011 10:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
http://fotos.marktplaats.(...)7/8i/tgY5JL2/A==.jpg
Foto van de top in elk geval. Heel charmant, met mij erin. Ik heb de jurk dus net nog een keer aangetrokken en dat was al helemaal weird joh
zeg dan niksquote:Op donderdag 28 april 2011 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nopez. Ik wil er niks verder over vertellen, dus ik wil ook helemaal niet de 'zeg eens dan' posts uitlokken.
Ja, maar het is kut om daar zelf een foto van te maken joh... Tis nu net een verbloemde tietenpostquote:
GMTAquote:Op donderdag 28 april 2011 10:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, maar het is kut om daar zelf een foto van te maken joh... Tis nu net een verbloemde tietenpost
Weinig verbloemdquote:Op donderdag 28 april 2011 10:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, maar het is kut om daar zelf een foto van te maken joh... Tis nu net een verbloemde tietenpost
Zodat jij niet meer een potje moeilijk kan doen? Een beetje je doel in het leven verkutten? Nee, dat kan ik je niet aan doenquote:
heb je niet zo'n timer erop zitten? dan kan je een betere foto maken (zelfontspanner?)quote:Op donderdag 28 april 2011 10:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Naja, op marktplaats kun je maar 3 foto's uploaden. Ik wilde de top goed in beeld en tja, daar zitten nu eenmaal borsten in, anders zie je niet hoe het zit.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weinig verbloemd
In US zouden ze je al onder kwijlen. Nu kwijlen ze nog een teckel onder maar goed....
Toch wel nice! Maar weird geloof ik graag..... het was zo'n mooie dagquote:Op donderdag 28 april 2011 10:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Foto van de top in elk geval. Heel charmant, met mij erin. Ik heb de jurk dus net nog een keer aangetrokken en dat was al helemaal weird joh
Ik heb alleen mn cameraquote:Op donderdag 28 april 2011 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
heb je niet zo'n timer erop zitten? dan kan je een betere foto maken (zelfontspanner?)
Nicequote:Op donderdag 28 april 2011 10:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niks hoeftquote:Op donderdag 28 april 2011 10:57 schreef STING het volgende:
[..]
I have to take your word for it, for now
Als referentie zou ik ook een topless shot doen. Dan weten mensen wat voor borsten er in passen.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Naja, op marktplaats kun je maar 3 foto's uploaden. Ik wilde de top goed in beeld en tja, daar zitten nu eenmaal borsten in, anders zie je niet hoe het zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |