Ik ken een flink aantal (voor de buitenwereld) heteroseksuele jongens die op hotelkamers toch heel erg niet heteroseksuele handelingen verrichtenquote:Op donderdag 28 april 2011 10:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze je willen maar puntje bij paaltje willen ze je geen handje helpen?
Arme Qquote:
Zolang de voorkant lager zit dan de achterkant dan werkt ie.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lang niet bij alle autos. Bij de meeste die je ziet zorgen ze alleen voor meer gewicht.
je hebt er profijt van vanaf ongeveer 130 km per uur. (gem.)quote:Op donderdag 28 april 2011 10:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat werkt echt bij een opel corsa 1.1
Dit verhaal maakt ze echt niet minder sneuquote:Op donderdag 28 april 2011 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
Bij een auto hebben ze een functie. ze zorgen voor meer neerwaartse druk.
Hierdoor heb je meer grip op de weg en kan je met een hogere snelheid de bocht door.
Oi! Voorbij Sneek liggen nog de Waddeneilanden! De tofste eilanden van Nederlandquote:Op donderdag 28 april 2011 10:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is het einde van de wereld man, wat moet je daar nu weer doen?
Nu moeten we raden wie het isquote:Op donderdag 28 april 2011 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet aan wie ik dacht (sorry HW). Maar goed, wat iemand zegt, en wat iemand doet verschilt nogal.
lucky youquote:Op donderdag 28 april 2011 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken een flink aantal (voor de buitenwereld) heteroseksuele jongens die op hotelkamers toch heel erg niet heteroseksuele handelingen verrichten
Daar heb je dan wel weer gelijk inquote:Op donderdag 28 april 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oi! Voorbij Sneek liggen nog de Waddeneilanden! De tofste eilanden van Nederland
gesprek voor nog wat opdrachten in NLquote:Op donderdag 28 april 2011 10:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is het einde van de wereld man, wat moet je daar nu weer doen?
ik zal je na zondag kunnen vertellen hoeveel tijdwinst we hebben behaald dmv de spoilerquote:Op donderdag 28 april 2011 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit verhaal maakt ze echt niet minder sneu
Integendeel.
linkje?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:48 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb net mn trouwjurk op marktplaats gezet...![]()
Toch een raar idee.
Nopez. Ik wil er niks verder over vertellen, dus ik wil ook helemaal niet de 'zeg eens dan' posts uitlokken.quote:
http://fotos.marktplaats.(...)7/8i/tgY5JL2/A==.jpgquote:
die 'straps' zijn mooiquote:Op donderdag 28 april 2011 10:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
http://fotos.marktplaats.(...)7/8i/tgY5JL2/A==.jpg
Foto van de top in elk geval. Heel charmant, met mij erin. Ik heb de jurk dus net nog een keer aangetrokken en dat was al helemaal weird joh
zeg dan niksquote:Op donderdag 28 april 2011 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nopez. Ik wil er niks verder over vertellen, dus ik wil ook helemaal niet de 'zeg eens dan' posts uitlokken.
Ja, maar het is kut om daar zelf een foto van te maken joh... Tis nu net een verbloemde tietenpostquote:
GMTAquote:Op donderdag 28 april 2011 10:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, maar het is kut om daar zelf een foto van te maken joh... Tis nu net een verbloemde tietenpost
Weinig verbloemdquote:Op donderdag 28 april 2011 10:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, maar het is kut om daar zelf een foto van te maken joh... Tis nu net een verbloemde tietenpost
Zodat jij niet meer een potje moeilijk kan doen? Een beetje je doel in het leven verkutten? Nee, dat kan ik je niet aan doenquote:
heb je niet zo'n timer erop zitten? dan kan je een betere foto maken (zelfontspanner?)quote:Op donderdag 28 april 2011 10:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Naja, op marktplaats kun je maar 3 foto's uploaden. Ik wilde de top goed in beeld en tja, daar zitten nu eenmaal borsten in, anders zie je niet hoe het zit.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weinig verbloemd
In US zouden ze je al onder kwijlen. Nu kwijlen ze nog een teckel onder maar goed....
Toch wel nice! Maar weird geloof ik graag..... het was zo'n mooie dagquote:Op donderdag 28 april 2011 10:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Foto van de top in elk geval. Heel charmant, met mij erin. Ik heb de jurk dus net nog een keer aangetrokken en dat was al helemaal weird joh
Ik heb alleen mn cameraquote:Op donderdag 28 april 2011 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
heb je niet zo'n timer erop zitten? dan kan je een betere foto maken (zelfontspanner?)
Nicequote:Op donderdag 28 april 2011 10:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niks hoeftquote:Op donderdag 28 april 2011 10:57 schreef STING het volgende:
[..]
I have to take your word for it, for now
Als referentie zou ik ook een topless shot doen. Dan weten mensen wat voor borsten er in passen.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Naja, op marktplaats kun je maar 3 foto's uploaden. Ik wilde de top goed in beeld en tja, daar zitten nu eenmaal borsten in, anders zie je niet hoe het zit.
Niet zo letterlijkquote:Op donderdag 28 april 2011 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niks hoeftMaar ik vind het erg lekker ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |