Vandaag nietquote:
Good old days.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
stbabylon is unbanned by SupremeBot
stbabylon (superdude.coolness.net) joines #Singles
Supremebot sets mode +o stbabylon for #Singles
Mag jij alweer?quote:
En nu balen dat je hem zo hebt lopen raggenquote:Op donderdag 28 april 2011 09:27 schreef STING het volgende:
[..]
Idd, auto
Gisteren te horen gekregen dat ik voor een leuk prijsje m'n leaseauto kan overnemen
quote:Op donderdag 28 april 2011 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
En nu balen dat je hem zo hebt lopen raggen
Nee, juist helemaal nietquote:Op donderdag 28 april 2011 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
En nu balen dat je hem zo hebt lopen raggen
WTF? Zo weinig???quote:Op donderdag 28 april 2011 09:30 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, juist helemaal niet
En nog maar 8.300 km op de teller, van 06-2009
Nieuwe South park?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:30 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, Apple fanbois MOETEN echt de nieuwste South Park kijken: The HumancentiPad
quote:
Jah. Best wel een fail. In juni 2009 wist ik dat m'n inzet in Amsterdam zou aflopen, dus ik ga voor een nieuwe leaseauto. Blijkt m'n nieuwe inzet ook op fietsafstand te zittenquote:
Hmm, wat rij je voor leasebak en waarvoor mag je hem nu overnemen?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:32 schreef STING het volgende:
[..]
Jah. Best wel een fail. In juni 2009 wist ik dat m'n inzet in Amsterdam zou aflopen, dus ik ga voor een nieuwe leaseauto. Blijkt m'n nieuwe inzet ook op fietsafstand te zitten
Kan ze dat ooit nog worden met zo'n jaap in d'r buik?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:29 schreef STING het volgende:
[..]
Ze is bezig met het behalen van haar MILF certificaat.
Ik heb aan dat soort dingen nooit aanstoot genomen.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan ze dat ooit nog worden met zo'n jaap in d'r buik?
10K, Seat Ibiza 1.4 Sportquote:Op donderdag 28 april 2011 09:32 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hmm, wat rij je voor leasebak en waarvoor mag je hem nu overnemen?
Hangt er vanaf. Zolang ze niet aan het kort pittige kapsel gaat met tuinbroekquote:Op donderdag 28 april 2011 09:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan ze dat ooit nog worden met zo'n jaap in d'r buik?
Dat is gezien de km stand geen verkeerde prijs inderdaad. Best overweging waardquote:Op donderdag 28 april 2011 09:33 schreef STING het volgende:
[..]
10K, Seat Ibiza 1.4 Sport
Flink lager dan wat er te krijgen valt op de occasion markt.
Goed zoquote:Op donderdag 28 april 2011 09:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb aan dat soort dingen nooit aanstoot genomen.
Weet al zeker dat ik ervoor gaquote:Op donderdag 28 april 2011 09:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat is gezien de km stand geen verkeerde prijs inderdaad. Best overweging waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |