Oh dearquote:Op donderdag 28 april 2011 08:11 schreef STING het volgende:
[..]
Subtiele hint richting zm natuurlijk
Ik lees twitter welquote:Op donderdag 28 april 2011 08:17 schreef stbabylon het volgende:
Durf is er wel, maar ik vind twitter wel cool. Maar goed ik ben zelf ook cool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
#durfteschoffelenquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 08:24 schreef El_Matador het volgende:
Twitter is voor volgers.Daar ben ik veel te onderdanig voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Goed zo.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar ben ik veel te onderdanig voor.
Ze zijn niet aan het schoffelen. Die stomme kutten zijn een uur geleden begonnen met maaienquote:Op donderdag 28 april 2011 08:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
#durfteschoffelen
Bij mij parkeren ze ook wel eens zo'n houtversnipperaar onder mijn raam en zetten hem om half 8 al aan.
Ik word echt gek van die #durfte hashtagsquote:Op donderdag 28 april 2011 08:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
#durfteschoffelen
Bij mij parkeren ze ook wel eens zo'n houtversnipperaar onder mijn raam en zetten hem om half 8 al aan.
#Durftekotsen?quote:Op donderdag 28 april 2011 08:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik word echt gek van die #durfte hashtags
Daarom ook lieverdquote:Op donderdag 28 april 2011 08:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik word echt gek van die #durfte hashtags
Hey hier ook al. Woon je soms bij mij of is het nationale plantsoenschoffeldag? #durftevragenquote:Op donderdag 28 april 2011 08:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zijn niet aan het schoffelen. Die stomme kutten zijn een uur geleden begonnen met maaienDoe dat 's middags, verdomme.
Irritante gewoonte op Twitter. Met name #durftevragen als hashtag gebruiken voor elke zinloze brainfart die je op die manier de ether inslingert.quote:
Geen van beide. De gemeente is gewoon kut.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey hier ook al. Woon je soms bij mij of is het nationale plantsoenschoffeldag? #durftevragen
Kan daarmee gekapt worden? Het slaat nergens op.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Irritante gewoonte op Twitter. Met name #durftevragen als hashtag gebruiken voor elke zinloze brainfart die je op die manier de ether inslingert.
Waarom sla je mij nou over?quote:Op donderdag 28 april 2011 08:34 schreef Wicked-Game het volgende:
#Durftevragen is toch wel van toepassing!
Goedemorgen leipo's, weirdo's, nerds, dweebs, emo's, homo's, transsexuelen, krassers, pino's, wigga's, smurfen en andere mensen!
Het is geen gewoontequote:Op donderdag 28 april 2011 08:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Irritante gewoonte op Twitter. Met name #durftevragen als hashtag gebruiken voor elke zinloze brainfart die je op die manier de ether inslingert.
Transseksueel was niet voor jou?quote:
Labiel.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 08:40 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Euhm... gratis uit te proberen
Wannabe negers, blanken dus die zich 'zwart' kleden.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:40 schreef Samzz het volgende:
Pino's zijn de potentieel interessante neukobjecten. Maar, wat zijn wigga's?
quote:Op donderdag 28 april 2011 08:40 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Euhm... gratis uit te proberen
Jeetjequote:Op donderdag 28 april 2011 08:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wannabe negers, blanken dus die zich 'zwart' kleden.
Eminem dus.quote:
Als de ouders enorme #negers zijn met een grote #wapenverzamelingquote:Op donderdag 28 april 2011 08:53 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Of juist een beroerde opvoeding
Meer dan 140 tekensquote:Op donderdag 28 april 2011 08:53 schreef stbabylon het volgende:
Zo, ik ben weer op het #werk. Lekker rustig hier tot half tien, de vroege #collega is er niet (#ziek) en de late komt dan pas binnen. Kan ik heerlijk rustig van mijn eigen #muziek genieten. Heerlijk hoor
quote:Op donderdag 28 april 2011 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als de ouders enorme #negers zijn met een grote #wapenverzameling
a) niet echt wachten.. beetje thee drinken en fora lezenquote:
RT: DIT is dan ook niet Twitterquote:
Droom? Klinkt als Het Leven.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat echt alles foutgingIk vergat m'n sleutels, telefoon was leeg, vergat steeds uit te checken met de OV-chip in de trein...
lawlquote:Op donderdag 28 april 2011 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
RT: DIT is dan ook niet Twitter.
+1 likequote:Op donderdag 28 april 2011 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
RT: DIT is dan ook niet Twitter.
quote:Op donderdag 28 april 2011 09:21 schreef STING het volgende:
[..]
** You are kicked from #Singles (Behave)
** Unable to join #Singles (You're banned)
Zweetgeurquote:Op donderdag 28 april 2011 09:24 schreef MissMSX het volgende:
Lekker warm in de tram. Lichaamswarmte
Je medemensquote:Op donderdag 28 april 2011 09:24 schreef MissMSX het volgende:
Lekker warm in de tram. Lichaamswarmte
stbabylon is unbanned by SupremeBotquote:Op donderdag 28 april 2011 09:21 schreef STING het volgende:
[..]
** You are kicked from #Singles (Behave)
** Unable to join #Singles (You're banned)
IRCquote:Op donderdag 28 april 2011 09:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
stbabylon is unbanned by SupremeBot
stbabylon (superdude.coolness.net) joines #Singles
Supremebot sets mode +o stbabylon for #Singles
Vandaag nietquote:
Good old days.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
stbabylon is unbanned by SupremeBot
stbabylon (superdude.coolness.net) joines #Singles
Supremebot sets mode +o stbabylon for #Singles
Mag jij alweer?quote:
En nu balen dat je hem zo hebt lopen raggenquote:Op donderdag 28 april 2011 09:27 schreef STING het volgende:
[..]
Idd, auto
Gisteren te horen gekregen dat ik voor een leuk prijsje m'n leaseauto kan overnemen
quote:Op donderdag 28 april 2011 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
En nu balen dat je hem zo hebt lopen raggen
Nee, juist helemaal nietquote:Op donderdag 28 april 2011 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
En nu balen dat je hem zo hebt lopen raggen
WTF? Zo weinig???quote:Op donderdag 28 april 2011 09:30 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, juist helemaal niet
En nog maar 8.300 km op de teller, van 06-2009
Nieuwe South park?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:30 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, Apple fanbois MOETEN echt de nieuwste South Park kijken: The HumancentiPad
quote:
Jah. Best wel een fail. In juni 2009 wist ik dat m'n inzet in Amsterdam zou aflopen, dus ik ga voor een nieuwe leaseauto. Blijkt m'n nieuwe inzet ook op fietsafstand te zittenquote:
Hmm, wat rij je voor leasebak en waarvoor mag je hem nu overnemen?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:32 schreef STING het volgende:
[..]
Jah. Best wel een fail. In juni 2009 wist ik dat m'n inzet in Amsterdam zou aflopen, dus ik ga voor een nieuwe leaseauto. Blijkt m'n nieuwe inzet ook op fietsafstand te zitten
Kan ze dat ooit nog worden met zo'n jaap in d'r buik?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:29 schreef STING het volgende:
[..]
Ze is bezig met het behalen van haar MILF certificaat.
Ik heb aan dat soort dingen nooit aanstoot genomen.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan ze dat ooit nog worden met zo'n jaap in d'r buik?
10K, Seat Ibiza 1.4 Sportquote:Op donderdag 28 april 2011 09:32 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hmm, wat rij je voor leasebak en waarvoor mag je hem nu overnemen?
Hangt er vanaf. Zolang ze niet aan het kort pittige kapsel gaat met tuinbroekquote:Op donderdag 28 april 2011 09:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan ze dat ooit nog worden met zo'n jaap in d'r buik?
Dat is gezien de km stand geen verkeerde prijs inderdaad. Best overweging waardquote:Op donderdag 28 april 2011 09:33 schreef STING het volgende:
[..]
10K, Seat Ibiza 1.4 Sport
Flink lager dan wat er te krijgen valt op de occasion markt.
Goed zoquote:Op donderdag 28 april 2011 09:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb aan dat soort dingen nooit aanstoot genomen.
Weet al zeker dat ik ervoor gaquote:Op donderdag 28 april 2011 09:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat is gezien de km stand geen verkeerde prijs inderdaad. Best overweging waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |