Waarom sla je mij nou over?quote:Op donderdag 28 april 2011 08:34 schreef Wicked-Game het volgende:
#Durftevragen is toch wel van toepassing!
Goedemorgen leipo's, weirdo's, nerds, dweebs, emo's, homo's, transsexuelen, krassers, pino's, wigga's, smurfen en andere mensen!
Het is geen gewoontequote:Op donderdag 28 april 2011 08:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Irritante gewoonte op Twitter. Met name #durftevragen als hashtag gebruiken voor elke zinloze brainfart die je op die manier de ether inslingert.
Transseksueel was niet voor jou?quote:
Labiel.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 08:40 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Euhm... gratis uit te proberen
Wannabe negers, blanken dus die zich 'zwart' kleden.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:40 schreef Samzz het volgende:
Pino's zijn de potentieel interessante neukobjecten. Maar, wat zijn wigga's?
quote:Op donderdag 28 april 2011 08:40 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Euhm... gratis uit te proberen
Jeetjequote:Op donderdag 28 april 2011 08:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wannabe negers, blanken dus die zich 'zwart' kleden.
Eminem dus.quote:
Als de ouders enorme #negers zijn met een grote #wapenverzamelingquote:Op donderdag 28 april 2011 08:53 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Of juist een beroerde opvoeding
Meer dan 140 tekensquote:Op donderdag 28 april 2011 08:53 schreef stbabylon het volgende:
Zo, ik ben weer op het #werk. Lekker rustig hier tot half tien, de vroege #collega is er niet (#ziek) en de late komt dan pas binnen. Kan ik heerlijk rustig van mijn eigen #muziek genieten. Heerlijk hoor
quote:Op donderdag 28 april 2011 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als de ouders enorme #negers zijn met een grote #wapenverzameling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |