Waarom baart het woordje dik in jouw zin me zo'n zorgen?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt met een Fokker te maken. Alles is dus dik in orde.
Eerlijk ruilen hequote:Op donderdag 28 april 2011 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eentje? Ik heb er toch meer nodig, full body, close ups van belangrijke onderdelen...
Ja eh, dat is gewoon het verschil tussen mij en julliequote:Op donderdag 28 april 2011 09:53 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik vraag toch ook niet aan jou of je buttnaked even een foto wil maken en in mijn mailbox wil droppen!
You're on to mequote:Op donderdag 28 april 2011 09:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En daar ben je stiekem erg blij mee
Meisjes plagen, zoentjes vragenquote:
Nou daar hoef je niete cht voor op te letten hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 09:53 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Met Ang3l erbij moet je opletten dat hij niet plots in jou ster zit te roeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 28 april 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom baart het woordje dik in jouw zin me zo'n zorgen?
Met toeschouwers!quote:
Jij plaagde andere meisjes?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan was ik echt een slet vroeger
Ze heeft een kind, maak je niet drukquote:Op donderdag 28 april 2011 09:56 schreef Mystikvm het volgende:
Tenzij dik op iets anders slaat en jij een krappe ingang hebt. Dan is er reden tot zorg ja
quote:Op donderdag 28 april 2011 09:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]Als ik dik was dan heb ik op die foto mijn buik wel heel extreem in moeten houden.
Tenzij dik op iets anders slaat en jij een krappe ingang hebt. Dan is er reden tot zorg ja
quote:Op donderdag 28 april 2011 09:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ze heeft een kind, maak je niet druk
Right, het is helemaal in jouw..straatje, dusquote:Op donderdag 28 april 2011 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
God, hoe ik hier ook op antwoord, het is allemaal zo fout. Ik hou wijselijk mijn mond
Ik wil ook graag wel weten wat voor vlees ik in de kuip heb... alhoewel kan beter zeggen welk vlees ik aan de spies ga rijgenquote:Op donderdag 28 april 2011 09:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, dat is gewoon het verschil tussen mij en jullie
Bewijs maarquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, voornamelijk een enorm gebrek aan kennis.
Jij weet wel beter hequote:Op donderdag 28 april 2011 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, voornamelijk een enorm gebrek aan kennis.
quote:Op donderdag 28 april 2011 09:59 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik wil ook graag wel weten wat voor vlees ik in de kuip heb... alhoewel kan beter zeggen welk vlees ik aan de spies ga rijgen
Ze voeren spontaan Code Rood bij je in?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, je gaat met elke zin aantrekkelijker klinken... not
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:04 schreef STING het volgende:
[..]
Ze voeren spontaan Code Rood bij je in?
Een spies met lekker vlees klinkt anders best aantrekkelijkquote:Op donderdag 28 april 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
http://www.rodizio.nl/quote:Op donderdag 28 april 2011 10:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een spies met lekker vlees klinkt anders best aantrekkelijk
Idd, klote zonquote:Op donderdag 28 april 2011 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, waar blijft dat onweer en die hagel die voor vandaag waren voorspeld? Nou?
Zeg, doe es niet zo denken aan mijn biefstukje!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Foute associatiesquote:Op donderdag 28 april 2011 10:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, doe es niet zo denken aan mijn biefstukje!
To the point is nooit aantrekkelijk maar duidelijk is het welquote:Op donderdag 28 april 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Swordfight!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ss.....sssorry zonquote:Op donderdag 28 april 2011 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij biedt NU je verontschuldigingen aan!
MIquote:Op donderdag 28 april 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb wel eens vrouwen met een kind geduwt ja, merk je niks van
Jouw biefstukje?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, doe es niet zo denken aan mijn biefstukje!
Ms moet je het anders formuleren...quote:Op donderdag 28 april 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb wel eens vrouwen met een kind geduwt ja, merk je niks van
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |