quote:Op donderdag 28 april 2011 10:14 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat in dit geval het vlees juist zwak is, als er goede doorbloeding is
Je stinkt naar de drank!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:16 schreef HeatWave het volgende:
Zo, gisteren kroeg, vanavond bedrijfsborrel+kroeg, morgen k'nacht, zaterdag k'dag, alcoholist? Nee joh.
Ja, begin jij nu ook al over lichaamsappen.quote:
Het is een waardevolle investeringquote:
Wil je ff een riedeltje doen dan?quote:
En mijn eigen stijl verloochenen? Ik heb gisteren Huppel al een hartverzakking gegeven door te zeggen dat ik het verkeerd had. Het moet niet te gek worden hequote:Op donderdag 28 april 2011 10:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms moet je het anders formuleren...
*duwt op je buik* Oei. pas je op?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:16 schreef HeatWave het volgende:
Zo, gisteren kroeg, vanavond bedrijfsborrel+kroeg, morgen k'nacht, zaterdag k'dag, alcoholist? Nee joh.
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En mijn eigen stijl verloochenen? Ik heb gisteren Huppel al een hartverzakking gegeven door te zeggen dat ik het verkeerd had. Het moet niet te gek worden he
Er zijn wel meer lekkere dingen, daar duik ik toch niet meteen opquote:Op donderdag 28 april 2011 10:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kijk baby! Eindelijk kom je ergens.
Je bent opeens lekker. Grijp je kans!
HOAX!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zijn wel meer lekkere dingen, daar duik ik toch niet meteen op
Er werd toch ook niet gezegd dat jij erop moest duiken?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zijn wel meer lekkere dingen, daar duik ik toch niet meteen op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |